Page 1 of 1

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 23 May 2008, 02:53
by Trust
Auto ise aastast 91 ehk siis vanat tüüpi kliimaplokiga. Probleem siis ise selline, et üks päev ei suvatsenud kliima enam jahedat õhku puhuda. Konditsioneer on tühi (seda ta oli juba enne, sest radiks katki), kuid se pole tõenäoliselt oluline. Fakt on se, et enne sai vähemalt välisõhu temperatuuriga "jahedat" aga nüüd tuleb ainult tulikuuma.

Üks asi mida koos selle jama tekkega veel märgata oli on se, et kindalaeka juurest hakkas "plõksuvat heli tulema ja kui kindalaegas lahti teha, siis vaskakule üles äärde jääb väike luugikene mille taga peitub üks pistik. Juhtme väljatõmbamisel se "plõks" kaob.

Võibolla on kellegil aimu kust viga otsida :roll: , kuid se on kindel, et kliimplokk ise on terve (sai kindlalt töötavat proovitud)

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 23 May 2008, 10:38
by ts
:roll:



see on tingitud sellest, et kuuma külma klapi stepper on hambad maha jooksnud :roll:



tegemist ei ole just eriti toreda ja lõbusa veaga-> stepper ise nimelt asub armatuuri tagaservas.



kiireim hädalahendus oleks klapi käsitsiliigutamine (selleks tuleb võtta klapi taga olev traat klapi küljest lahti ning klapp ise soovitavasse positsiooni keerata)



stepperi vahetuseks tuleb armatuur maha keerata (see ei ole üldse lahe töö) ning hammakad üle vaadata/vajadusel vahetada. TRK-s on minuteada seda tööd tehtud ning sealtkaudu peaks ka hammaka saama (kuigi võibolla on lihtsalt ajam viltu ning selle saab tagasi seadistada)



Võibolla on olemas ka mingi viis kuidas seda vahetada ilma armatuuri eemaldamata, kuid... kindlasti ei ole see mugav (kindlasti tuleb kogu armatuur lahti kakkuda ning see pisike pilu, mis sealt avaneb ei ole teps mitte normaalne toimetamiseks)

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 23 May 2008, 12:53
by Trust
Selge. Midagi taolist arvasin ise ka. Kus servas se jubin täpsemalt asub? üleval/allpool? Kuidas armatuur välja käib?

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 23 May 2008, 14:51
by ts
:roll:



üleval ja keskel -> võtad kindalaeka lahti, sealt ülaltservast selle pisikese kaanekese maha ja sealkandis ongi :wink:

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 23 May 2008, 16:45
by VML
hmm kui õieti mäletan siis et armatuuri kätte saada, peab esiklaasi ää võtma :lol: hea õnne korral on ehk võimalik ka miski spets kruvikaga need akna servas olevad kruvid lahti saada, kuid raske uskuda... :roll:

üks selline mitte asjakohane küsimus sulle, et kuis see calibra 4*4 vastu peab?-veosüsteem ja selle toimimine...

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 24 May 2008, 00:32
by ts
:roll:



tegelikult pead siiski vaid kapotialuse tühjaks tõstma ning salongist paar kruvi eemaldama :lol:

hetkel vähemalt ei meenu küll ühtki klaasialust kruvi :?

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 24 May 2008, 00:52
by jaan
oo see on tore vana hea teema juba aegade algusest.



http://www.alfapro.com/ on selline leht kus väheke rohkem infi ja võimalus osta endale sealt uued rauast rattakesed.



Tegu on jah vanema 164-ja tüübiveaga, millest pole kellelgi õieti pääsu.



J

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 24 May 2008, 01:28
by martmann164
mina isegi sain endale tellitud selle komplekti, kahjuks jäid minu poolt vahetamata, auto sai myydud ja hammakad kaasa antud. usun, et selle komplektiga kestab kauem kui auto ise.

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 25 May 2008, 02:20
by jaan
Alati jääb veel see võimalus leppida olukorraga ehk siis 2x aastas käsitsi sättida: kevadel - külmale, sügisel - soojale. Võrreldav vanas talumajas akende teipimisega. Me oleme seda omal Alfal ühel aastal teinud, misjärel viga paranes mingil põhjusel. Taas üks tüüpiline alfaviga mis paraneb mõnel juhul isejänesest.



J

Probleem 164ja kliimaga.

Posted: 26 May 2008, 15:36
by Trust
Tänud vastajatele kiire ja asjaliku info eest. Kui opeli kokku saab eks siis hakkab alfat lammutama :? .


üks selline mitte asjakohane küsimus sulle, et kuis see calibra 4*4 vastu peab?-veosüsteem ja selle toimimine...


Veosüsteem on sinnamaani hea, kui tulevad mängu tõstetud boost ja ca 300hp :D . Peale seda kui sai sportsidur paigaldatud (4 laba, keraamiline) sai vahekastist mõne päevaga lahti :( . Hetkel käsil mootoriremont + suurem turbo + progreaju + moditud sisse- ja väljalase ja kui selle kompoti kokku saab siis vist tuleb hakata esiveoga leppima :cry:


Nii, kuna kahte postitust järjest ei saa teha siis muudan seda.
Võibolla on olemas ka mingi viis kuidas seda vahetada ilma armatuuri eemaldamata, kuid... kindlasti ei ole see mugav (kindlasti tuleb kogu armatuur lahti kakkuda ning see pisike pilu, mis sealt avaneb ei ole teps mitte normaalne toimetamiseks)


On küll võimalik :P . Paras jamamine oli, aga asi toimib ja moororit ei pidanud ka maha võtma :shock: .