kütusefilter saab olla kokku kolmes kohas->
a) enamkasutatav-> paagi väljundtorustiku juures (kas siis põhja all või rattakoopas)
b) viimasel ajal väga popiks muutuv-> peaaegu põhja all salongi ja mootoriruumi vaheseina küljes (põhjuseks siis ilmselt vahetamise lihtsustamine)-> näiteks 156 diislil asub filter justnimelt seal
c) haige ja väga haige lahendus-> kapoti all vaheseina küljes
mis on antud kohtade eelised->
põhja all (ükskõik kas ees või taga) on hea ja loogiline vahetada (teerad poldi lahti, lased kütuse mingisse anumasse, vahetad tihendid padruni ära ja keerad kinni)
kapoti all-> teed kapoti lahti, keerad filtri maha, uue asemele ja korras
miinused-> põhja all pesas olles võib filter kergelt viga saada (ja on siis seda vaja, et terve maailma oleks kütust täis); kapotipoolselt põhja all olevat filtrit on suht kehva ülevalt vahetada vahetada (samas on see paremini kaitstud); kapoti ülaservas asuva filtri puhul-> kui selle vahetamisel jääb torustikku kütust sisse, siis on kindel, et paarkümmend minutit autot kasutada ei saa (kindluse mõttes peaks vahetamisel akulemmi maha võtma), samuti, kui see tilkuma juhtub jääma, siis võib tulemus paha paha olla.
Kuna 156-l on poltidega padrun, siis panustaks auto eesotsas asuva asukoha peale (suht põhja lähedal)
Aga ei ole kunagi 156 filtrit otsinud seega...