Page 1 of 2

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 15 Jun 2008, 15:49
by AaduT
IDEE: Äkki viitsib mõni teadia-mees sellel teemal põhjalikuma ülevaate anda (lisaks minu küsimustele), kuna tundub, et sellist teemat siin foorumis pole veel. (kui on siis väga vabandan reostamise eest)





Endal on 164 3.0 24v mootoriga ja plaanin osta doonorautot 3.0 12 klapilise mootoriga.



Loogiline, et keredetailid ühtivad. Aga endal jääb kogemustest väheks, et teada muid erinevusi. Võimsuste vahe pole just Meeletu, ehk pole siis ka jupid väga erinevad tehtud?. Huvitab mind veermiku osa, mootri osa, ning käigu- ja siduri osa, ehk siis suht kõik.



Mõned konkreetsemad küsimused mis meelde tulid:

-Kas pihustid on erinevad?

-Kas väljalaske kollektorid on erinevad?

-Sidurimäng - kas erineb?

-Kõiksugu hoovad ja puksid veermikus - kui suurel määral erinevad?

-Rihmasüsteem? (huvaitab just lamellrihma ring, endal juba vigin sees)

-Pidurisüsteem? (ABS tuli põleb, äkki saab doonorilt andurid kui vaja peaks minema)

-Lamdad ja muud andurid?

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 15 Jun 2008, 17:29
by ts
väljalaskekollektor ja pihustid vist on tõenäoliselt samad (ei viitsi otsima hakata praegu)



sidur on teine (pedaalitagune on sama kõik ülejäänud erineb)



veermik on sama (kui 12V on toodetud peale 91 aasta lõppu)



rihmasüsteem :roll: erineb



pidurisüsteem on sama 8)



üldjoontes on kattuvaid osi veel väga palju, kuid siiski mitte kõik...

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 15 Jun 2008, 17:58
by AaduT
Mul on mingisugune tigin mootoris. VML -i käest ostsin auto, tema ütles, et väljalaske kollektoril mõra ja sealt praessib gaase välja ja see ongi põhjuseks. Mõra on näha kah kuhu on pooleldi õnnestunult mingit halli möga peale tõmmatud.



-Kuna ise asja läbi ei hammusta, siis küsiks pullipärast üle, kas see on loogiline variant? Minuteada tekitavad tavaliselt sellist heli tõukurid või nookurid. Kas need on kah erinevad kummagil mootoril?



Keegi Kunagi Vist - mainis, et pihustid võivad kah tiginat tekitada. Vasab see tõele?



Kui rihmasüsteem erinev on, kas vähemalt lamellrihma rullikud võivad 1:1 klappida?

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 15 Jun 2008, 18:50
by VML
no-see pole just pihusti ega tõukuri tigin...-vaid klollektori keevitusliite vahelt tulev sutsumine... -tõukur tigiseb-see aga sutsub... ja no-ei olegi kursis, kollektor on vanemal 12 klappi isendil malmist kolakas-sobib vist ehk ka sinna... :roll: tõukurid ja nukkvõlli ajam totaalne erinevus-sealt pole sul miskit võtta...rihmade paigutus ja ka tüüp on erinev-olenevalt vist kül ka aastast... :roll:

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 15 Jun 2008, 19:00
by AaduT
Pontensiaalse doonori väljalaskeaastaks on ´93.

Loodan, et sellel samasugune (ja terve) kollektor. Saaks jälle ühest ebameeldivast helist lahti :)

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 15 Jun 2008, 20:42
by VML
kui kollele uued tihendid olemas, siis saab lasta lihtsalt selle plekki mis sinna katte kinnituseks pandud on ää lõigata ja selle ava kinni keevitada... :roll:

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 10:13
by AaduT
Ah mis ma tast lapin kui doonorilt korralik jupp võtta on :wink:

Veel mõned vidinad mis meelde tulevad:

-Genekas?

-Starter?

-Jagaja?

-Veepump?

-Roolivõimupump?

-Roolilatt?

-Poolteljed?

-Käigukast?

-Sillaosa?

-Vedrud, amordid?

-Auguvahe?

-Radikad?

-Kaitsmepllokid, Releed, Ajud?



Ette tänades! :)

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 10:57
by ts
-Genekas-> tõenäoliselt sama (genekat oli 12V kaks versiooni, kuid mõlemad peaksid sobima)



-Starter-> Sama



-Jagaja-> 24V ei ole jagajat :) 12V on (seega ei sobi)



-Veepump-> ei sobi



-Roolivõimupump-> sama (või vähemalt sobiv)



-Roolilatt-> sama

-Poolteljed-> sama

-Käigukast-> sama

-Sillaosa-> sama

-Vedrud, amordid-> tagumised vedrud erinevad mingitel versioonidel (nivooamortidel vist küll vaid?)

-Auguvahe-> sama

-Radikad-> sama

-Kaitsmepllokid, Releed, Ajud-> plokk sama, releed samad, ECU on võibolla erinev (12V kasutas vist MY92 veel M4.1-te 24V M1.7 vastu-> antud sõiduki osas kindel aga ei ole... puudub ühene teadmine sellest, kas FL 12V jätkas 4.1-ga või tuli see alles koos Superiga) panustaks siiski sellele, et on sama ("doonori" mootoriruumi visuaalsel vaatlusel)



P.S. kui Sul "doonori" rool üle jääb, siis anna teada :lol:

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 14:14
by VML
:lol: ja mis kõige tähtsam-seal paistab olema vähemalt enamvähem toimiv kliimapaneel 8) seega juppe peaks sealt sulle jaguma... kuigi kui ikka õieti näha oli siis malm kollektori saad sealt-kuid seegi ajab oma asja-aga enne kui vahetama hakkad kontrolli ega mõrasi pole, kuna see malm kollektorite viga...

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 15:41
by martmann164
kui 24v on plekkkollektor, siis kindlasti ei sobi. ega muidu ka ei usu. been there, done that.

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 19:47
by AaduT
Auto nähtud ja omanikuga räägitud ning homme on plaanis järele minna.



Kliimapolki display tundus küll 100% toimivat. Ennem seda kui dooniri soetamise mõte tekkis olin täiesti loobunud ideest töötavad displayd oma autos näha. Loodan, et tal siis viimased päevad ei tiksu :D . Kolle on tal jah tõesti teistsugune, seega ilmselt siis malmist - seega tuleb olemasolevat keevitada.



OT küsimused: kuidas kolle maha käib? Kas radikad jäävad segama või mitte? Kas ilma kolleta käima võib pannamootorit, kasvõi veidikeseks :twisted: või saab radikas kuuma siis liialt (paneks pleki ette radikale :lol: )?

Millega kliimaplokki diplayd ja nuppe puhastada, sest paras saastakiht on seistes peale kogunenud?


TS:
P.S. kui Sul "doonori" rool üle jääb, siis anna teada
Jätsin meelde :)

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 22:25
by VML
:roll: radikas ei tohiks jalgu jääda... aga ilma kolleta on oht et pistad miskit põlema, kuna leek käib sealt välja üsna edukalt 8)

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 16 Jun 2008, 23:33
by AaduT
VML wrote::roll: radikas ei tohiks jalgu jääda... aga ilma kolleta on oht et pistad miskit põlema, kuna leek käib sealt välja üsna edukalt 8)
Ma neid leeke näha tahangi ja häält kuulda :twisted: :lol:







Ei tea kuidas kojamehed istuvad.. endaomade hoovad käivad vastu kapotiserva ja kojamees ise ei pühi Täpselt sealt kust mina peaks välja vaatama umbes jalgpalli suurust ala. :evil:

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 17 Jun 2008, 00:54
by ts
Fl-i kojameestest ei mäleta midagi öelda-> vanal tüübil istusid nad siiski vaid ühe varda otsas... Superil juhipoolne kahe otsas



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

ja vastu kapotiserva käisid mõlemal :evil:



Muuseas-> see kui keskelt ei pühi viitab sellele, et kojamees ise on väsinud (poest saab abi selle vastu), kui katkendlikult pühib siis on tavaliselt vedru väsinud

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?

Posted: 17 Jun 2008, 02:49
by VML
:roll: see kapotte vastu käimine jah tüüp viga-tingitud kulumisest ja vahest ka kehvadest keretööde teostajatest kes kapotte distants plaate(aukudega plekkijubinad kapotte kinnituste vahel) tagasi ei pane... kuid kui nüüd hästi mõelda, siis seibike õigesse kohta parandaks asja... :roll: