Page 1 of 1

Vana Spideri remont

Posted: 03 Jul 2008, 20:42
by spiderman
ega keegi ei oska abi anda kuskohalt saaks vanemale kui 90 aasta Spiderile 2l mootoriga uue käigukasti??

Vana Spideri remont

Posted: 03 Jul 2008, 22:49
by ts
:roll:



ebay, okparts, alfaholics...





kui mu arvepidamine ei valeta, siis on 105/115 seeria Alfasid Eestis 5 (Spiderid: Sinul, janes'el, Leivategijal ja üks must on veel kuskil... lisaks on Alfanaticol GTV...)



Romulates ei ole, üheski kuulutses keegi pole 10 aasta jooksul ühtki välja pakkunud jne...



Muuseas-> kastil on korpus parandatav ja kõik ülejäänu vahetatav... mis muret teeb?

Vana Spideri remont

Posted: 03 Jul 2008, 23:38
by spiderman
käigud ragisevad-jutt vist käib sünkronisaatoritest.

ise väga spets pole aga nii öeldi.

juppe vist on veel raskem saada-mäletan et kui ostsin siis oli põhjamaa teadaolevates ladudes 3 õhufiltrit üldse-ostsin need siis kõik ära et hiljem ei peaks otsima....

ja müüa võiks ka kui oleks huvilisi-autot mitte filtreid:)

Vana Spideri remont

Posted: 03 Jul 2008, 23:50
by ts
link:



http://www.alfaholics.com/parts_by_car/ ... tial_part/






Image


Reconditioned (new syncros etc.) gearbox on - exchange £425.00

Syncro ring £26.00

Syncro sleeve - reproduction - We recommend use of original Alfa Romeo item below only. £38.00

Syncro sleeve - original Alfa Romeo £65.00

Bearings

Note: due to the different method of location it is possible to replace late bearings with early - but not vice-versa

Input shaft 101.00.13.223.00 (early type ret. by clip) £54.00

Input shaft 105.12.13.223.00 (late type ret. by nut) £79.50

Input shaft (needle roller) 101.00.13.222.00 £7.50

Layshaft front (1300/1600/1750) 101.00.13.224.00 £39.50

Layshaft front (2000) 105.12.13.224.00 £45.00

Layshaft middle 105.12.13.224.00 £28.00

Layshaft rear 2900.60734 £28.00

Mainshaft front (1300/1600/1750) 101.00.13.223.00 £54.00

Mainshaft front (2000) 105.12.13.223.00 £79.50

Mainshaft rear (1300/1600/1750) 1358.16057 £22.00

Mainshaft rear (2000) 105.12.13.910.00 £22.00

5th gear needle roller £9.00

Front oil seal - cable clutch £4.50

Front oil seal - hydraulic clutch £3.00

Rear oil seal - cable and hydraulic £3.75

Gearbox rear mount £9.00

Gearbox rear mount/bush for early 105 & 101.

Correct more solid bush also used as heavy duty item for late 105. £21.50

Gearstick rubber gaiter - inner Click to see photo £6.50

Gearstick rubber gaiter - middle £8.50

Gearstick rubber gaiter - combined type - 2000 GTV only Click to see photo £12.00

Gearlever rubber seal - between top washer and rings £3.00

Gearknob - original black - screw on (for push down reverse cars) Click to see photo £38.50

Gearknob - original black - push on (for non push down reverse cars) Click to see photo £28.50







EDU! Alfahoolikud suudavad kõikvõimalikud jupid tarnida kõigile 105/115 seeria sõidukitele (ja üldse mitte nii kallilt)



TRK näiteks suudab need kõik ka autosse suruda :roll:



Käikude ragin võib olla tingitud aga ka õli puudumisest :wink:



EDIT. huviliste püüdmiseks on vaja eelkõige müügikuulutust ja pilte :wink:

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 00:14
by spiderman
ei no kui juppe nii lihtsalt ja nii odavalt saab siis vist eriti ei tahagi müüa!!!

kuradi uhke minekuga asi ikkagi-Subaru STI ikka esimese 3 käiguga ette ei lähe kui mingi tavaline asjaarmastaja roolis on!

noh ja see lõbu ka veel et kogu aeg kõik vahivad silmad punnis...oooo porshe:)

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 00:22
by ts
:roll:



aga pilte võiks ikka tulla 8)

kui ma nüüd väga ei eksi, siis see oli kodanik AUTORESTAURAATOR (Märt Aarne) ise, eks ütles, et Alfa Spider on ainus auto, millele kunagi mõelda võiks (paar nädalat tagasi Autolehe intervjuus...)



link kodaniku aadressile http://autorestauraator.unicweb.ee/ee/?p=110

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 10:00
by Luman
Siinkohal veelkord inimestele üleskutse, kasutage interneti võimalusi. Paar päeva mööda internetifoorumeid ja autolehti kolades suudab ikka igasugu imeasju välja ajada, nii et ise ka ei usu.

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 10:11
by spiderman
eks see asi vist nii on jah aga samas on olemas inimesed kes kolavad netis ja need kes tööl käivad.

nu ja mina nagu viimane grupp rohkem-mind just segab see ,et kui ma selle 2-3 päevaga teenin pool uuest alfast või mõnest muust autost siis nagu ei kipu seda aega eriti neti peale raiskama.

aga samas seisab auto meistrimehe juures kes ise pidi netist pulgad leidma ja siis jõudis otsusele et selliseid juppe pole enam olemas!

eks ma siia foorumissegi pooljuhuslikult sattusin....

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 10:19
by Slicer
Mis aasta Spideriga siis tegemist ka on, mis mootoriga :?:

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 10:36
by Luman
spiderman wrote:eks see asi vist nii on jah aga samas on olemas inimesed kes kolavad netis ja need kes tööl käivad.
nu ja mina nagu viimane grupp rohkem-mind just segab see ,et kui ma selle 2-3 päevaga teenin pool uuest alfast või mõnest muust autost siis nagu ei kipu seda aega eriti neti peale raiskama.
aga samas seisab auto meistrimehe juures kes ise pidi netist pulgad leidma ja siis jõudis otsusele et selliseid juppe pole enam olemas!
eks ma siia foorumissegi pooljuhuslikult sattusin....


Ma usun, et sa pole vast ainukene inimene, kes siit foorumist tööl käib, aga mine sa tea :roll: . Üldiselt ega ma pidanudki silmas seda et hommikul istud arvuti taha ja siis lased 12 tundi jutti. Aga kui vajadust on, siis ma lihtsalt võtan õhtul endale selle aja, et natukene autondusega tegeleda. Ise suutsin arvatavasti enamus paremaid ingliskeelseid lehekülgi, mis Maserati BiTurbole juppe pakuvad paari õhtuga välja otsida samuti ka mõne saksa ja itaaliakeelse, aga seal jääb asi pigem juba keeleprobleemide taha.

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 10:37
by janes
:lol: suhtumine on muidugi vähe murettekitav, samas kui pappi on siis veab välja, raeh, ega see STIdega punnitamine lihtne pole, ketsitallad ka kuluvad kui jalaga hoogu juurde tõukad :lol:

Aga asjast, alfaholics ja www.alfa-service.de aitavad sellest hädast üle ja ilmselt abi ka sellest kui neile sümptomid ära seletad. Samas, prindi see ts poolt toodud kasti sisu pilt ära ja torka mehaanikule nina alla. Las näitab näpuga mis tükki vaja on, kui ei oska siis tuleb mehaanikut vahetada.

Alfa-servicest olen ise asju tellinud, toimib. Edu igatahes. :)

Vana Spideri remont

Posted: 04 Jul 2008, 10:48
by spiderman
seoses siis sellega et ilmselt läheb masin täisrenoveerimisele ma praegu pilte ei paneks kusagile.Aga ehk siis järgmine kevad sõitma.

Muidugi ainuke asi mis veidi muretsema paneb on see,et õhtuti peale jalutamast tulekut,kui katus on maas siis võivad esineda kergemad ja vahel ka raskemad peavalud!!