Page 1 of 2
164 - sillaregull
Posted: 03 Jul 2008, 22:19
by AaduT
Vahetasin Hammaslati otsa kaitsekummi ära, nüüd aga jooks paigast ära. Omast arust panin stoppermutri samasse kohta ja asendisse tagasi, aga selles ei saa päris kindel olla.
Igaljuhul, tundub mulle, et esimesed rattad jooksevad laiali veidi. Lihtne oleks muidugi sillastendi minna autoga ja asi lahendatud. Odava oleks aga asi ise ära timmida. Palgapäeva pole veel tulnud ja paari päeva pärast on pikk sõit ees, mõtleisn et peaks omaljõul ja teie nõul niipalju ära tegema kui võimalik.
Sõber soovitas tagarataste pealt nöör vedada esirataste peale, nagu müüriehituses tehakse, ja selle järgi sirgeks kruttida jooks.
Küsiks siis nii: Kas sellisel moel saab arvestatava või vähemalt parema tulemuse? Ja kas peaks ka esimesed rattad veidi kokku jooksma timmima või täesti sirgeks?
Olen väga tänulik pädeva ja kiire info eest. Homme nimelt oleks plaan ette võtta see töö.
[Pean veidi kiitelma kah ikka

: Vaadaka kui armsad veljed alla sain oma silmarõõmule
http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... 1601#21601]
164 - sillaregull
Posted: 03 Jul 2008, 23:08
by ts
tegelikult soovitaks sillastendi pöörduda... on palju lihtsam
kui õieti mäletan, siis on 164 esisild veidi miinuses (kui Sa ikka kindlasti tahad ise teha, siis proovin homme mõlema silla kaldenumbrid siia kirja panna-> kumbki ei ole otse BTW)
164 - sillaregull
Posted: 03 Jul 2008, 23:41
by AaduT
Tänan info eest

. Kahjuks pean olude sunnil praegu selle töö vist siiski ise proovima ära teha. äkki oskab keegi mingeid näpuniätieid ja töövõtteid jagada, pole ise varem teinud seda.
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 19:54
by ts
ma ei ole suuteline hetkel leidma õigeid paberid

164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 20:18
by E.T.
andestatagu kriitikat aga
nööri ja silma abil reguleerides pole nende numbritega nii ehk naa suurt midagi teha... esirehvid saavad ilmselt suht kiirelt otsa selle isetegemisega !
arutlev küsimus:
kas regull suurusjärgus 350.-kr on tõesti raha mis kaalub rehvid üles?
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 21:33
by inz164
ära seda küll ise tee
164 suht keeruline see timmimine
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 22:50
by AaduT
No rehvid mis hetkel velgedel on, on niigi suht nullis, nii et väga vahet pole ja isegi 350.- tundub liiga palju, et päästa pastlaid mida pole mõtet päästa. Kuna ostsin doonori järelmaksuga ning see pole ka ainus asi millele hetkel raha kulub, siis LIHTSALT ei raatsi teha seda, kui saan nööri ja mutrivõtmega kah piisavalt paika silla, et paar kuud veel sõita nende rihmadega mis veljepeal on.
inz164 wrote:ära seda küll ise tee
164 suht keeruline see timmimine
Ma olen selline haige inimene, et mulle ei piisa kunagi kui keegi mingi väite välja käib, ma küsin alati "Miks?"

. Miks ta keerulisem on kui mõnel muul autol? (Ma ei väida, et ta ei ole, mind lihtsalt huvitab see küsimus.)
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 22:55
by E.T.
iga mees on oma saatuse sepp
ja oma õnne
valaja
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 22:59
by AaduT
WTF
ma arvan et mu saatus ja õnne ei peitu esisilla ülitäpses jooksus
ptui ptui ptui.
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 23:05
by E.T.
no valame veel õli tulle
reguleerimata v halvasti reguleeritud esisild halvendab auto juhitavust.
halvasti juhitav auto võib piirsituatsioonides käituda ettearvamatult
suvi...
loomad on siginud ja varsti jookseb arutuid nori mäletsejaid ringi suht valimatult
alfa mis on tuntud oma nõelterava juhitavuse poolst tuleks ehk ootamatust olukorrast puhtalt välja, ... kui ta nõelterav juhitavus ei oleks nüristatud kesise regulliga

164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 23:12
by kypsa
Kui sinu AR-il on kokkujooks siis rattad "vaatavad" eestpoolt kokku ja vastupidi. Otsi mõne sõbra käest (äkki on endal) reguleeritav toru ja kontrolli kas on kokku või lahku. Norm oleks mill, kaks kokkujooksu. Kontrollida saad nii, et asetad reg.toru esirataste siseküljele. Mõõdad ninapoolt ja salongipoolt.
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 23:15
by AaduT
i get your point, aga vaevalt ma olukarda enam halvemaks teen kui rpoovin jooksu sirgeks saada. Pealegi tõenäoliselt kujutavad endast suuremat ohtu siledad rehvid, kulunud veermiku puksid ja mittetöötav ABS (viimasepuudumine mind väga ei häirigi) kui mitte nõelteravaks regullitud jooks.
For the record: Öeldakse küll, et iga auto on oma omaniku nägu, kuid tahaks siinkohal öelda, et pea kõik vead ja silmariivavad viperused olid mu armukesel juba siis küljes kui ma ta endale sain ja kui mu arvutusoskus mind ei peta, siis on nende arv ajajooksul väheneneud mitte kasvanud. - Ma lihtsalt ei taha et keegi mind hoolimatuks Alfistiks peaks.
Kui sinu AR-il on kokkujooks siis rattad "vaatavad" eestpoolt kokku ja vastupidi. Otsi mõne sõbra käest (äkki on endal) reguleeritav toru ja kontrolli kas on kokku või lahku. Norm oleks mill, kaks kokkujooksu. Kontrollida saad nii, et asetad reg.toru esirataste siseküljele. Mõõdad ninapoolt ja salongipoolt.
No minuarust kah. Kõike annab ju kuidagi teha. minu idee oli kah asjast umbes samalaadne. Võibolla ma ei saa sama tulemust mis stendis, aga kas keegi on nõus pea pakule panema, et ma ei saa lähedast tulemust? Kui see just kohatu võrdlus pole, siis ntx esitulesid ju reguleeritakse ise.. õlisid vahetatakse ise.. mix siis ei võiks silda ise regullida?
Mulle meeldib VÕIMALIKULT palju asju ise oma auto juures ära teha.. kuigi jah.. tihti pole endal piisavalt kogemusi või vahendeid (või raha

).
164 - sillaregull
Posted: 04 Jul 2008, 23:35
by kypsa
Vaata et parematki ei saa, ise tehtud hästi tehtud. Mina enda thtuga rahul!
164 - sillaregull
Posted: 05 Jul 2008, 01:00
by veiks
Mul on käibel sihuke ütlelus, et ise tehtud-hästi perses
mis ei käi loomulikult teema algataja pihta, olen ise samat meelt, et võimalikult paljud asjad ise korda teha...õpid ühtkomateist ja niisama on vahva teinekord käed õliseks teha
...ja muidugi autopedede seltskonnas hea kaasa rääkida

164 - sillaregull
Posted: 05 Jul 2008, 01:07
by E.T.
täielikult jagan arvamust, et kõike mida saan ja oskan teen ise
sillaregulliga ma tean, et ei saa hakkama pädevalt, ei usu, et keegi toru, loodi, kuusekäbi ja halli teibiga saaks parema tulemuse, kui stendis - selleks soovitangi see poole paagi bensiini raha panustada oma ja teiste tervisesse ja eludesse!