Page 1 of 2

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 03:18
by pint
Tuleb tunnistada, et aeg-ajalt on kasulik veidi põhjalikumalt auto põhjaalust uurida – muidu võivad tulemused olla fataalsed..nagu on juhtunud minu 156’ga.
Ehk siis- peale vaiba väljakakkumist „väikesteks“ keevistöödeks ilmnes, et roosteuss on sisuliselt terve auto põhja isuga nahka pannud.:shock:
Tegin ka olukorrast rea pilte, kust paistab, et olukord on ikka päris õudne: http://pint.als.ee/alfa
Need hirmsad augud ei olnud mõistagi koheselt põhja all, vaid tekkisid pigimati eemaldamisel, kus kruvikeeraja lihtsalt sujuvalt läbi pleki läks. Hirmus. :(
Iseenesest jääb mulle tegelt mõistmatuks, mismoodi saab selline kohutav rooste üldse tekkida. Käisid peast läbi variandid, et äkki kunagi varem nt. uputada saanud või siis põhjaga kusagil maastikul vms. Tungraua tõstekohad on ka muidugi parajalt muljutud..:roll:

Igatahes antud juhtumi puhul oleks vaja teha ilmselt päris tõsised keretööd, et asjast mingit asja saada. Ja kuna sellist ressurssi ja eelkõige aega lihtsalt paraku ei ole, otsiks see õnnetus seisus masin nüüd omale uut omanikku.

Tegu siis Alfa 156’ga. 2.0TS/114kw manuaal, bensiin. Tehase vl: Oktoober ’99.
Helehall metallikärv. Km: 193800
Auto on Eesti elulooga. Minu käes teeninud viimased 2.5 aastat. Hooldatud Faktos, TRK’s ja Pärnu Mazda keskuses. Sealtmaalt ka ajalugu hooldusarvetena kõik alles.. Võimalik, et Ranno TRK’st teab selle masina kaugemast ajaloost ka midagi rääkida.
Järgmine üv. august 2009.

Suurematest töödest ja vahetamistest on tehtud:
190k mootoririhmavahetus+veepump+klapikambri tihend TRK’s
Mootoriradiaator
Termostaat
Küünlad Denso Iridium
Tühikäigumootor
Õhulugeja
Generaator, Starter, Pendiks
Esimesed pidurikettad/klotsid
Käsipiduritrossid
Esiklaas sirmiga (kuratlik kivi)
+nagu ikka õlivahetused 10k järel ja jooksvalt veermiku kohendamine.

Ühesõnaga – on tehtud nii mõndagi. Ja kuigi rahaliselt poolelt üsna hirmutav, on põhilisem ikkagi resultaat ja enda rahulolu teenindusest või garaašist väljasõites, et jälle sai midagi paremaks. 8)

Hetkel on all 185/65/R16 Goodyear lamellid, 16" BSA veljed saab kaasa.

Varustusest mainiksin äkki veel ära esimesed el. aknad, kliima, pioneer stereo (aux-in, koos cd-boxiga, millel juhtmed kadunud), vähe edulisemad Starsoundi esikõlarid, roolivõim, abs, koodikaardiga lisavõti.

Kui hirmutav rooste kõrvale jätta, on auto täiesti sõidukorras. Mootori poolelt ei oskaks hetkel nagu midagi üles lugeda. Küll aga ei ole nt. kojameeste mootor enam kõige paremas elujärgus. Niisamuti teeb väljalaskel kuskil miski teatud pööretel natuke koledat häält. Peeglite- ja istmesoojendus ei tööta, ja pole ka uurida viitsinud, kuna pole nagu vajadust tekkinud nende järgi. ja eks nipet-näpet äraväsinud detaile ja asju leiaks veel.

Küljekarpide seisukord läks tegelikult juba varem hulluks, mistõttu oli plaan liistudega koos uued hankida. Sestab sai ka tehtud Hammerite’ga ajutist „porri“, et kaugelt väga silma ei riivaks.

Pikk ja lohisev jutt, aga ehk said asjad huvitatud vähemalt piisavalt ja ausat infot..

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 03:28
by starfild
Muud polegi öelda, et päris karm lugu. Aint puhtalt hää kirjelduse pealt ostaks ära :) . Ausus massidesse.



Aga ei osta. Sorry. Pole väge ega oskust uue kere ehitamiseks.



Aga fotod väljast on super. Kui natuke teemast väljuda, siis mis aparaadiga pildistatud on ja kui öelda oskad, mis on põhilised näitajad (ava suurus, iso jms..) Kui seda teemat solkida ei taha, vasta või privassegi.

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 10:24
by cyber
Võtsin suvalise: Selle

Canon Powershot S70, Säri 1/25, no flash, white balance auto, Metering: central weighted average 15.4mm f4.5



Ehk long story short... salvesta pilt ja ja vaata EXIF infot..;)

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 10:25
by Luman
Selle auto kallal on ikka üksjagu tegemist. Üldiselt kui põhi korda teha, siis oleks ju täitsa viisakas auto, aga iseasi küsimus on see, kas sellist fanaatikut, kes seda teha viitsib naljalt leidub.



See on muidugi ehe näide sellest, et siiski tasub see väike investeering teha, ja autole korralik roostetõrje ära lasta teha. Lasin ka enda 159-le roostetõrje teha, enne kui ta esimest eesti talve nägi. Kuigi kui ma taga just 10+ aastat ei sõida, siis mina selle töö vilju ilmselt nautida ei saa, aga ehk teeb see siis järgmise omaniku elu väheke kergemaks, selle läbi, et ei pea jõhkralt vohava rooste pärast muretsema.

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 11:59
by veiks
Jumal tänatud, et ma alles hommikul neid pilte nägin...poleks muidu öösel magadagi saanud :(



Kurb lugu

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 13:28
by bnd
Mu 2,5 sai 100% uue põhja alla, oli teine samasugune.



Hind polnud eriti hull, nii et mõtlen sellele masinale :D

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 13:47
by E.T.
rinkapilliks?



alghind 25 keeksi peale



uus põhi

sillakinnitused tugevdada

biscione racing

eibach

novitec

powerflex

brembo

ebc v ferodo

koni



K&N

colombo&bariani

supersprint... alates torukollest kuni lõpuni





ja nii edasi :D

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 13:49
by pint
bnd wrote:Mu 2,5 sai 100% uue põhja alla, oli teine samasugune.
Ja mina mõtlesin, et olen ainuke, kel asi nõnna käest läinud. :lol:

Seda enam, et foorumitest on loetud, kuidas Alfad reeglina ei tohiks roostetada. Oleneb muidugi kliimavöötmest kah. Aafrikamaalt saaks vast päris heas kerekonditsioonis masinaid - ainult värv sunnik pidi ära pleekima :lol:

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 14:46
by timmi
Ega asi vist väga kulukas ei olekski, kui ise teha. Vajab ainult aega ja pealehakkamist (muidugi ka ruumi ja vajalike seadmeid). Herr Morzokman tegi oma 33 -l samas mahus põhjatöid ja nüüd ootab auto värvimst ja kokkupanemist (mille tegemine pidi motivatsiooni puudumise tõttu seisma. besuhinnad kole kõrged...)

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 16:51
by Luman
pint wrote:
bnd wrote:Mu 2,5 sai 100% uue põhja alla, oli teine samasugune.
Seda enam, et foorumitest on loetud, kuidas Alfad reeglina ei tohiks roostetada. Oleneb muidugi kliimavöötmest kah.


Meie kliimavöötmes ja Songissepa mõnusa soola sees sõites hakkab isegi s*** roostetama rääkimata siis autodest.



156-el kippus ka karpidele roostet peale tõmbama, aga selle vastu sai ka loodetavasti õigel ajal võitlust alustatud. Rääkides sellest, siis bnd, kuidas mu ex üldse elab tänapäeval?

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 20:11
by nicola
kui roosteteema juba keset suve kuumaks köetud, siis kes oskaks head nõu anda -



mul 156 küljekarpidega sama mure, rooste närib siit-sealt. kuhu garaazhi minna, kus on osavad ja soodsa hinnaga kuldsete kätega mehed, kes roostepoisile koha kätte näitaks?



noohh, ja mõned kriimud, kõksud tahaks ka silumist...



eriti armas oleks, kui keegi teaks tartu kandis juhatada.



tänud ette.

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 21:35
by bnd
Luman wrote: Rääkides sellest, siis bnd, kuidas mu ex üldse elab tänapäeval?


Sa ei taha teada :D

Karp ja koopaääred on õrnalt mullitavat värvi näha. Kairi (Matilda) peabki plaani, kas lasta värv teha uus veel sel aastal või siis peale seda talve. Muu on vinks-vonks. Ah jaa, miski tagumine stabikakont andis nüüd otsad, st koliseb. Muidu aga masin nigu uus- tolmu ja poripritsmeid sa ei leia sellelt masinalt :lol:

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 21:40
by inz164
veiks wrote:Jumal tänatud, et ma alles hommikul neid pilte nägin...poleks muidu öösel magadagi saanud :(

Kurb lugu


varsti vaja taas magama minna

kas täna ikka saad 8) :lol:

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 04 Jul 2008, 23:22
by veiks
Profülaktika mõttes peaks maardust rohud ära ostma :wink:

[MÜÜDUD] Kurvas seisus 156 2.0, 1999

Posted: 27 Oct 2008, 18:34
by pint
Nii- see suuret, tükk aega sai nüüd eemal oldud ja natuke veel alfatatud, kuid nüüd otsib see masin juba üsna agaralt omanikku :D

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=6ecb



Kohendasin teemat ka natuke, kuna raadio sai vahetatud ning rehvidega sai ka ümber majandatud.



Ühesõnaga, foorumlastele on hind 25k.

Kodustage ta keegi palun ära :cry: