2.0 TS Mootorituli põleb, pöörded kuni 3000 rpm.
Posted: 14 Aug 2013, 20:54
Juhtus siis sedasi, et autot tavaliselt käivitades oli OHOH, ei käivitanud, sai vähe süüdet. Teisel korral läks käiates tööle ja tabloole tulid ebameeldivad tulukesed ja kiri MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE. Ok sõidame.
Esialgu kiirendades kui pöörded jõudsid 3000 peale sai nagu jõud otsa ning tuli tagasi ja kõik oli nagu ennem, va. mootorituli põles endiselt.
Päevapeale tekkisid aga jäegnevad faasid:
1. Peale käivitust esimene kord 3000 rpm. lõppes jõud ning tuli kohe tagasi ja sai normaalselt sõita.
2. Enam iseseisvalt ei läinud üle 3000 pöörde, aitas teine käik gaasiga käik taas esimesele, kus mootor käis 4000+ rpm.
3. Enam Üle 3000 pöörde ei käi. Suuremalt Käigult väiksemale lülitades üle 3000 pöörde ei kütust nagu peale ei tuleks.
Tegin DIY ECU reseti - mittemingisugust mõju.
Eile tekkis paar korda peale mitme kilomeetrist sõitu paar korda selline olukord, nagu kirjeldasin esimeses faasis, ristmikult kiirendades.
Ning madalatel pööretel (alla 3000) oleks nagu mõnda aega jõud kadunud.
Ning nüüd kui vaja käima käiata siis pole nagu variaatori klõbinat kostnud.
Kindlasti vaja examineriga üle vaadata aga ehk on mingeid kokkupuuteid kellelgi.
Auto endiselt 2001. aasta 147 Selespeed
Esialgu kiirendades kui pöörded jõudsid 3000 peale sai nagu jõud otsa ning tuli tagasi ja kõik oli nagu ennem, va. mootorituli põles endiselt.
Päevapeale tekkisid aga jäegnevad faasid:
1. Peale käivitust esimene kord 3000 rpm. lõppes jõud ning tuli kohe tagasi ja sai normaalselt sõita.
2. Enam iseseisvalt ei läinud üle 3000 pöörde, aitas teine käik gaasiga käik taas esimesele, kus mootor käis 4000+ rpm.
3. Enam Üle 3000 pöörde ei käi. Suuremalt Käigult väiksemale lülitades üle 3000 pöörde ei kütust nagu peale ei tuleks.
Tegin DIY ECU reseti - mittemingisugust mõju.
Eile tekkis paar korda peale mitme kilomeetrist sõitu paar korda selline olukord, nagu kirjeldasin esimeses faasis, ristmikult kiirendades.
Ning madalatel pööretel (alla 3000) oleks nagu mõnda aega jõud kadunud.
Ning nüüd kui vaja käima käiata siis pole nagu variaatori klõbinat kostnud.
Kindlasti vaja examineriga üle vaadata aga ehk on mingeid kokkupuuteid kellelgi.
Auto endiselt 2001. aasta 147 Selespeed