Alfa 159
Posted: 28 Aug 2013, 19:07
Tere,
Kuna auto ost on taas päevakorras ja silm on pikemat aega juba 159 peal siis tundus, et peab hakkama kodutööd tegema. Sattusin lugema Autolehe kasutatud autode testi 159-st ning tekkisid mõned küsimused, ehk oskab foorumirahvas vastada neile.
1) "Eesti talvise teedehoolduse tõttu tahavad mõnevõrra rohkem hoolt Brembo neljakolvilised pidurid." - Kas kõigil 159 on ees neljakolviga Brembo suppordid?
2) "Probleemne detail on roolilatt, mis vajas vanematel mudelitel vahetust juba 100 000 km läbimise järel. Paljudel autodel vahetati see ära garantiikorras, kuid mitte kõigil. Uuematel mudelitel seda probleemi enam ei esine." - Kas see on lastehaigus, mis kimbutas ainult esimese paari aasta autosi või on neid probleeme ka 2008 + aasta mudeli uuenduse läbinud autodel
3) Suurema läbisõidu puhul kuidas automaatkastid end üleval peavad ? Tehas neile vist õlivahetust ette ei näe ?
Tervitades,
Siim
Kuna auto ost on taas päevakorras ja silm on pikemat aega juba 159 peal siis tundus, et peab hakkama kodutööd tegema. Sattusin lugema Autolehe kasutatud autode testi 159-st ning tekkisid mõned küsimused, ehk oskab foorumirahvas vastada neile.
1) "Eesti talvise teedehoolduse tõttu tahavad mõnevõrra rohkem hoolt Brembo neljakolvilised pidurid." - Kas kõigil 159 on ees neljakolviga Brembo suppordid?
2) "Probleemne detail on roolilatt, mis vajas vanematel mudelitel vahetust juba 100 000 km läbimise järel. Paljudel autodel vahetati see ära garantiikorras, kuid mitte kõigil. Uuematel mudelitel seda probleemi enam ei esine." - Kas see on lastehaigus, mis kimbutas ainult esimese paari aasta autosi või on neid probleeme ka 2008 + aasta mudeli uuenduse läbinud autodel
3) Suurema läbisõidu puhul kuidas automaatkastid end üleval peavad ? Tehas neile vist õlivahetust ette ei näe ?
Tervitades,
Siim