Page 1 of 1
2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 15 Sep 2013, 20:09
by Malm
Tere!
Autoks on 2001.aasta 166 3.0 V6 mootoriga, manuaal. Probleem siis selline, et järsult kiirendades kiirendab auto kuidagi katkendlikult, jõnksutades, justkui ise tallaks hästi kiiresti gaasipedaali korduvalt. Vaikselt sõites, pöörded kuni 3k seda probleemi ei ole, kuid kohe kui rohkem vajutada, hakkab jõnksuma.
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 15 Sep 2013, 21:15
by teager
Malm wrote:Tere!
Autoks on 2001.aasta 166 3.0 V6 mootoriga, manuaal. Probleem siis selline, et järsult kiirendades kiirendab auto kuidagi katkendlikult, jõnksutades, justkui ise tallaks hästi kiiresti gaasipedaali korduvalt. Vaikselt sõites, pöörded kuni 3k seda probleemi ei ole, kuid kohe kui rohkem vajutada, hakkab jõnksuma.
Mõnel küünlal ehk pragu sees?
Kas armatuuris ka tuled kustuvad jõnksutamise ajal?
Terv, teager
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 15 Sep 2013, 22:31
by Jan1
Võib olla bensiinipumba tootlikus väike. Kulunud ja ei toida laksuga ära. See on kõige lihtsam. Ülejäänud vead kipuvad elektrilised olema.
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 16 Sep 2013, 08:11
by Malm
Armatuuris tuled ära ei kustu.
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 16 Sep 2013, 10:57
by ts
kas ainult külma mootoriga või temperatuurist sõltumatult?
Kui sõltumatult, siis kahtlustaks pigem pumpa, kui ainult külma mootoriga, siis võiks vaadata üle temp andurid.
Küünal on samuti tõenäoline (kontrolli ka see üle)
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 08 Oct 2013, 14:30
by Malm
Küsin veel juurde, kuidas pääseda juurde numbrimärgi tuledele? Pakiruumist sai natukene tagasihoidlikult lammutatud aga sealt esialgsel vaatlusel ligi ei saa. Väljastpoolt ei saa ka ligi, või on seal mingi trikk?
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 08 Oct 2013, 21:38
by zakalwe
Malm wrote:Küsin veel juurde, kuidas pääseda juurde numbrimärgi tuledele? Pakiruumist sai natukene tagasihoidlikult lammutatud aga sealt esialgsel vaatlusel ligi ei saa. Väljastpoolt ei saa ka ligi, või on seal mingi trikk?
166 kohta ei tea, aga reeglina:
kui nad on pagassi (pleki) küljes, kinnituvad nad 2 kruviga. Minu meelest oli nii 155-l ja 33-l (ja passatil ja nissanil ja fordil).
Kui nad on stange (plastiku) küljes, nagu 156-l, on nad plekkklambritega pesas. Käisin just õues vaatamas:) Seega on vaja hellalt jõudu rakendada (sounds counterintuitive, mõistan) nt. kruikuotsaga väljastpoolt. Või ronida peadpidi auto alla ja lükata ülevalt alla neid pesas: peaks käsi vahele mahtuma küll. Ma ise tegin seda muidugi 156 puhul siis, kui stange kinnitused (mida oli vaid 24) juba lahti olid...alfa inseneritöö.
Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 08 Oct 2013, 22:23
by janart
Kui keegi ülearu toorest jõudu nende tulede juures rakendada ei ole veel suutnud, siis käib asi lihtsalt. Numbritule tagumine pool näeb umbes selline välja. Ühes otsas on vedru, teises plastmassnöksid, millega tuli end pampri külge haagib:
Variant 1: tuld tuleb oma pesas suruda vedruklambri poole ja põhimõtteliselt kukub ta ise välja. Variant 2: lapiku kruikuga tuleb vedru tagasi suruda ja põhimõtteliselt kukub tuli ise välja. Kumb neist on see, mida härrased insenerid lahendust välja töötades silmas pidasid, ma ei tea. Mul on mõlemat pidi õnnestunud
Trikk on lihtsalt selle ära arvamises kummal pool on vedru ja kummal pool mitte

Re: 2001 aasta 166 kiirendus.
Posted: 09 Oct 2013, 09:11
by zakalwe
janart wrote:
Trikk on lihtsalt selle ära arvamises kummal pool on vedru ja kummal pool mitte

Pildil on paremal. 156-l on paremal. Ehk siis kõrvalistuja pool.