Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a. Pildid

#1
Tere! :hi:

Sai siis ka eestisse registreeritud üks Alfa romeo 156 Crosswagon.
Oma Alfa pisiku sain Alfa 164 3.0 V6 isendilt, aga kuna sõna otseses mõttes meie teede soolad sõid auto ära,
proovisin ka mitmeid muid marke aga no ei sobinud.
Sama kiirelt sai need ka maha müüdud. Puht juhuslikult tekkis eelnenud autole kiirostja ja läinud too oligi.
Saigi siis uue otsingut alustatud no varjante oli palju aga no ei kutsunud ostma kuni juhuslikult leidsin tolle Crosswagoni.
See tekitas tunde voh siin mu auto ongi, kiirelt bron peale ja kuna Saaremaalt Võrusse on suht pikk maa ei läinud ma autoga tutvuma
vaid leppisin aja kokku millal järgi lähen, eelmise Alfaga oli täpsel sama teema. Lihtsalt läksin, ostsin ja sisetunne ei petnud.
Seegi kord sõitsin Võrusse ja kiire pilk üle ja ARK-sse registreerima. Kõik käis kähku ja algas sõit tagasi, et jõuda veel praamile.
Sai siis eile lähemal uurimisel üllatuste osaliseks aga peamiselt positiivsete.
Nimelt otsides naastrehve jäi pilk pidama piduri sadulal tegin ringi ümber ja oh imet kõik neli täiesti uued koos klotsidega ilusa Alfa Romeo kirjaga, need ei olnud isegi määrdunud. See seletas ka effekti "nagu kännu taha" :D Veermikus kolinad puudusid ka auklikul kruusateel sõites.
Eks neid iluvigu on ka omajagu kulumis jäljed jne... kaassõitja on ilmselt väga närviline olnud kuna käepide suht kraabitud.
Küljelaiendi katte plekk on kortsus, aga käik kohaliku roostevaba kunni juurde ja nad lubasid 12 euriga uue teha :D
No mootori ruumis oli ka üllatus suur, mootor oli piinlikult puhas ja kuiv, ei mingeid lekkeid, kõik ilusti kaetud nagu talve kasukas oleks seljas. Pakiruumis tagavara ratast kontrollides taas originaal tööriistad kasutamatta ja läigikivad. Oli juba suht hämar ja vaatasin et varu ratta asemel musta värvi valuvelg aga oh imet oli hoopis see airless tagavara ratas 3cm rehvi osa ja sellel veljel ei olnud isegi näpujälgegi peal. Pagasi ruumi rulool küll oli Sportswagoni kiri aga ilmselt crosswagoni kirjaga ei tehtud, või tehti?
Mõtlesin juba et temp andur katki ja ei näita vee temperatuuri mis algab 50C* aga siis targemad mehed rääkisid, et sellel vale avanemisega termostaat kuna Itaaliast tulnud. Vastab tõele?
Salong ei saavuta ka seda õiget sooja. Radiaatorit katsudes on see jah ca 40C+ kätt võis vabalt vastus hoida.
Ei hakka huupi uut ka tellima nii et targemad kõnelegu nüüd.
Autol ka äsja hooldus tehtud õlid filtrid vahetatud seda kõike enne ostu.
Arvuti näitab järgmine service 11200 km pärast. Autol kaasas hooldusraamat ja autol olnud 1 omanik.

Täna siis plaan talvine tihendite ja lkkude määrimine plaanis ja loomulikult naastrehvide otsing.
Hetkel all Pirelli lamellid mis on peaaegu kulumis piiris.

Plaan ka sisu veluur asendada naha vastu valge oleks super ja veel parem oleks norm hind. Ootan pakkumisi.

Loomulikultt on kohustuslik iga Alfa ostuga väitlus miks ma Alfa ostsin, see ju kallis ülalpidada, hooldada jne.. ei tea miks inimestel on kujunenud selline väärarusaam Alfast. Minu meelest ja kogemusest on need odavad rahvaautod mida tuleks vältida.

Tuligi selline pikk tekst aga võikski edasi rääkida sest on ju millest rääkida :D :wave:

Kui laiendi plekk vahetatud teen ka mõne klõpsu sellest ka.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Väinatamm1
Pilt
Väinatamm2
Pilt
Lõikas osa pildid pisemaks :evil:

Väike list enda tarbeks võibolla kellegi veel abiks. :thumbup:

Vahetatud osad:
1. Termostaat (Gates TH28288G1) hind: 97 eur + vahetus = 153 eur.
Viimati muutis Crosswagon, 01 Veebr 2014, 00:57, muudetud 4 korda kokku.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a.

#2
tulebki välja, et Itaaliast toodud autol, juba see et kodumaalt välja toodi penalt -15C ja see et ei ole Itaallane veel penalt -15C seega auto temp täitsa normis :lol: aga tegelikult neil seal termostaadid seest tühjad ja suur ring käivitamisest peale. Sai juba uus 88C avamisega termostaat tellitud ehk saab homme paigaldatud ja siis ehk hakkab sooja saama, kuna hetkel on selline seis autos -13C välis temp :clap:
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a.

#7
Sain siis eile tellitud termostaadi kätte, ega siis midagi sõitsin koju võtsin katted maha ja juba visuaalsel inspekteerimisel no :evil: :thumbdown: vale varuosa. Ega siis midagi võtsid jupi tagasi said korraliku peapesu, millele siis vastati mis sõidad siis sellise autoga :shock: nagu see oleks auto viga kui nad varuosasi ei oska tellida tehnilise passi järgi. See isegi mitte ei olnud ligilähedale antud margile. Mõtlesin, et ei viitsi enam jamada siinsete varuosapakkujatega kuna väitsid et tehase tellimus jne... Väike kõne TRK-ses ja jupp ilmselt teisipäevaks olemas :thumbup:

Luban et homme õhtuks on ka pildid olemas. Sellised parkla pildid ei meeldi (alfa peab olema omas elemendis :D )
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a.

#9
Slicer kirjutas:Avaldad äkki poe nime ka kes selliselt käitus.
See oli minule kõige lähedamal asuv autoremondi firma Saikla auto Oü :twisted:
Teised lihtsalt ei suutnud pakkuda peale tehase tellimuse.
Respekt Audi esinduse elektroonikule kes isegi printis välja pildi koos varuosa koodidega.

Vaja see kiirelt ju ära vahetada, muidu vaja varsti õlivahetust tegema hakata.
1.DPF ummistub kuna ei saavuta õiget temperatuuri.
2. Võimalik õlitaseme tõus. (Diesel)
3. Ülemäärane mootori kuulumine.
4. Suurenenud kütusekulu.
5. EGR tahmumine ummistus.
Ja kindlasti on veel asju mida lisada aga ei hakka neid siin loetlema.
Põhjuseks siis (engine overcooling) üle jahutatud mootor.
DPF vajab ju regenereerimiseks 600C* vähemalt. :hi:

Leidsin netist täpselt sama värvi ja varustusega pildi ;) wikipedias kui vaadata Q4

Kas on võimalik pardaarvutis muuta kütusekulu näitamist?
Hetkel näitab avarage consumption 16,6km/L võiks ikka olla L/100km.

Sai ka täna testitud kiiruse piirajat noh pigem meeldetuletaja, sõitsin siis marsruudil Orissaare-Kuresaaare, (toimib).
Ja hea oligi kuna kippusin pidevalt nii 110 ga sõitma. Ja hea oli kuna 56km teelõigu peal oli 4 patrulli :lol:
Tavaliselt harv nähtus isegi üks patrull auto.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a.

#10
Slicer kirjutas:Sekundeerin!

Aga Crosswagon on see mida ise ka ihkaks. Eriti suvistel kruusateedel ja talvisel lumel.
Mul nimelt see kalal käimis haigus ja nüüd ma saan lõpuks ka oma lemmik kohale autoga ligi ja ei pea enam
1,5km käeotsas kala tassima + varustus.
Ja noh Saaremaal suurelumega kah liikuda, meil ju see teema a'la naabrimehe traktor katki valla traktor pole veel jõudnud jne.... Eks tuli labidat kaasas hoida, ja nagu kunagi õeldud on, et miks on Ladal tagaklaasi soojendus? Selleks et lükates käes külm ei oleks :lol: sama ka meil siin soojendus sisse ja lükkama.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a.

#12
albertini kirjutas:Viimase 2 kuu jooksul on foorum rikkamaks saanud ühe hiiu ja nüüd ka saare masinaga. Väina forsseerimist alustasin ise, kuna tihedalt saab Virtsus käija ;)
Lolle pilke olen juppe otsides isegi kohanud :wtf:
Aga edu ja õnnelike kilomeetreid.
:hi:
Tänud!

Noh reaalselt on Saares neid ikka parajalt. tean ühte 33-e suht halvas seisus boxer mootoriga+ välimus. Siis 166 mis lõpetas emexis hooldamatuse tõttu
jooksis mootor kokku. paar uut MiTo-t on kah siin. Vanu 156 T-sparke peaks kah olema mitmeid. Minu vana 164 kah veel alles :) tegelikult on neid päris palju ja väga erinevates seisukordades aga liikumas suht vähe nähtud. Ja foorumi kasutajaid kah vähe. Inimesed välistavad DIY ja veavad remondikohta eelnevalt uurimatta mis põhjus on veebist.
Varuosade poolest ei ole vist mõtet kohalike poole pöörduda ilma et oleks originaal koodi ja ise pildi ja asenduse välja otsinud.
Telefonitsi Namset Auto-st juppi uurides oli neil olemas ja kui kohale sõitsin pole neil isegi tellimis võimalust. :evil:

ilmselt peab kogu varuosa teema jätma siis Kalvo hooleks TRK Värvidest saan ilmselt kogu vajaliku.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!

Re: Alfa Romeo 156 Crosswagon 1.9 JTD 110kW Q4 2005 a.

#14
albertini kirjutas:Kas TRK kaudu on jupid kallimad ka ? Või jäävad tavapoe tasemele( no eeldades, et selles tavapoes on midagi saada) ?
Esinduse poole olen kahel korral pöördunud ja mõlemal korral jooksin hinda kuuldes karjudes toast välja.
Ei ütleks kuna on eri tootjaid ja see termostaat on miskit 70eur, nägin ka kuskil 135 Eur maksvat aga 70 euri eest seal asju sees kah. Termostaadi element, korpus, tihendid ja andur, üsna suure tükiga tegemist. Noh muidu ka teostatav DIY mis kordades kõvasti odavam. Pannakse lihtsalt termostaat element toru vahele.
Nii palju kui mina omad vitsad saanud ei tähenda odav varuosa ka seda et see kokkuvõttes odavam tuleks.
Kas ostad korraliku varuosa ja lased paigaldada ja oled kindel et toode ka töötab ja peab vastu.
Või lähed odavama teed ja võib juhtuda et vahetad seda osa mitmeid kordi mis lõppkokkuvõttes ikkagi kallimaks osutub.
See on iga inimese oma teha. Aga jah see on õnn hetkeks kui said selle odavalt aga siis muutub kui nädal hiljem taas otsas.
Kogemus olemas kontide vahetusel sai valitud B-osa mis nädalapärast otsas oli. B-osa maksis 9eur ja kvaliteetne 26eur lisa 9 eurisele vahetus otsa ja ongi sama hind.
Ussi ja Risti fänn! Pese oma suu puhtaks enne kui Alfa Romeost räägid ja õpi parem autode ajalugu!
cron