Page 1 of 2

M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 27 Jan 2014, 21:30
by Jan1
Enamusele tuttav auto, aga pakkun siiski. Soovitan osta kuna odavamaks see mudel enam ei lähe. Aga aja jooksul kõrgemaks küll. http://www.auto24.ee/used/1642068

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 31 Jan 2014, 12:48
by Jan1
Hind jääb 1800 peale.

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 00:37
by Crosswagon
Omalgi üks selline isend küll lahjema 138kw versioon. Mulle istus too mudel suurepäraselt, hea suur, tekitas turvalise tunde, maantee müra olematu, istub hästi teel, piisavalt kiire :D vahest pidin isegi akna alla kerima et kuulata kas mootor ikka töötab :lol: tahtis igapäevast jalutust kannatas küll ka 3 päeva isegi. Minul oli siis see kondenseerumis probleem jagajas.
Julgen soovitada, aga mis see soovitus ikka aitab kui osadel on eelaimdused Alfade kohta, osadel nii hull,et isegi mõõdudes lõõvad risti ette. :lol:
Oleks isegi huviline aga naisele sai Brera tellimus sisse antud.

Edu müügis ja muretuid kilomeetreid tulevasele omanikule. :hi:

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 12:55
by lincoln84
Miks muidu nii odava hinnaga müüd ?

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 13:44
by Crosswagon
lincoln84 wrote:Miks muidu nii odava hinnaga müüd ?
Noh turuhind on üks asi aga ise asi palju inimesed ikkagi on nõus välja käima auto eest mille väljalase aastast 93.
Olgu see auto nii heas korras kui tahes. Sihitakse ikka uuemaid masinaid lootes, et see laguneb vähem ja on mugavam.
Reaalselt aga asi vastupidi uuel lihtsalt rohkem vidinaid mida vahetada. Ja elektroonika on ka nii kuidas on.
Jube hea on läbustada võõras postituses :twisted: :hi:

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 19:24
by Jan1
Sellist pilli ei osteta praktilist osa järgides. Mulle isegi meeldib see 93.a. rohkem, sest siis alustati 24 V mootorite tootmist. Tegelikult vist 92.a. lõpus. See auto on esimestest partiidest ja täislaks. Huvitav on veel jälgida kuidas neil hinnad hoogsalt tõusevad. Eelmise aasta alguses pakuti veel 2000 euro juures aut. ja praegu juba hinnad topelt. Kardan, et ka see auto läheb piiri taha nagu 2005 GTV mis oli mul pakkuda 1900 ga. Kindel on see, et sellise hinnaga ja sellise varustusega alfat vaevalt Eestis pakutakse. Kui ainult siis tuttavalt tuttavale. Mis puutub müüki siis kunagi ma pole küsinud miks inimene müüb autot. Ju siis mingi põhjus on olemas ja müüa tuleb sellise hinnaga mis kindlustaks tehingu. Ega ma kerge südamega ei loobu, aga eks tuleb siin üht ja teist teha.

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 20:00
by Crosswagon
Jan1 wrote:Sellist pilli ei osteta praktilist osa järgides. Mulle isegi meeldib see 93.a. rohkem, sest siis alustati 24 V mootorite tootmist. Tegelikult vist 92.a. lõpus. See auto on esimestest partiidest ja täislaks. Huvitav on veel jälgida kuidas neil hinnad hoogsalt tõusevad. Eelmise aasta alguses pakuti veel 2000 euro juures aut. ja praegu juba hinnad topelt. Kardan, et ka see auto läheb piiri taha nagu 2005 GTV mis oli mul pakkuda 1900 ga. Kindel on see, et sellise hinnaga ja sellise varustusega alfat vaevalt Eestis pakutakse. Kui ainult siis tuttavalt tuttavale. Mis puutub müüki siis kunagi ma pole küsinud miks inimene müüb autot. Ju siis mingi põhjus on olemas ja müüa tuleb sellise hinnaga mis kindlustaks tehingu. Ega ma kerge südamega ei loobu, aga eks tuleb siin üht ja teist teha.
Ei tea jah miks aga tundub, et on alanud alfade väljaränne,iive negatiivne. Eestis müügil olevad brerad rändavad kah enamus välja.

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 22:39
by ts
:hi:

93 aasta 164 (automaat) on meil siiski siin suht ainulaadne (164-dega pole üldse enam eriti laiata) :roll:

Ja 164 on juba kord selline auto, et kui see ikka inimesele istub, siis kisub vägisi selle poole tagasi (hoolimata natuke õõtsuvast vedrustusest, ebamäärast tuge pakkuvatest tugitoolidest, suht kõrgest isteasendist jne... ma ei ole kunagi sõitnud ühegi masinaga, millega ni mõnus kulgeda oleks)

Ja kui õige profiliga 17 tolli papud alla panna, siis saab ka kurvides väga hästi hakkama...

ja muuseas- kui panna sellele müüdavale masinale peale näiteks 166 pealt pärit torud, siis saab sealt peale restarti üpris kärmelt kätte juba 171kW...

Olles selle aparaadiga natuke sõitnud, julgen tõsiselt soovitada (kütust võtab tegelikult sellise massi ja võimsuse kohta suht tagasihoidlikult, liigub üpris nobedalt - kui uued runnerid saab, siis veel nobedamalt- Busso hääl on asi, mida ei ole võimalik kuskilt mujalt leida). Lühidalt mugav laisa inimese auto, mis vajadusel võtab ka hästi kurvi ning vajutamisel tõmbab korralikult istmesse :ugeek: )

Huu keers, et auto on 20 aastat vana :mrgreen: omast kogemusest- 164 on kõige probleemivabam Alfa, millega olen kokku puutunud (ja ma olen üpris palju puutunud :mrgreen: ) praeguseks loeb miskit :? 250 tuh :shock: 164-ga

Näiteks 164 silla kapremont maksab umbes veerandi sellest, millega peab arvestama uuema premium auto puhul. Esisilla puhul tähendab kapremont tervelt 60€ väljaminekut (pluss 20€ veovõlli otste katete eest), rattalaagri eest küsitakse tervelt 18€ :yawn: ja minul on kaks korda kapremont tehtud (puhtalt selle pärast, et need tükid ei maksa mitte midagi võrreldes sillastendiga läksid mõlemad pooled vahetusse... :thumbup: )

Ja muidugi elektroonika on sel masinal tase omaette :thumbup: 4 aju, 80 releed ja miski km jagu kaableid (ja elektrivigu tuleb suht harva ette)... :beaver:

Lõpetuseks - IMHO on 164 viimane Alfa enne Alfiatide pealetungi (kuigi 155 ja GTV olid juurutusjärgus samuti enne 90-dat aastat, käisid neist siiski fiati käärid kahjuks üle- GTV-st vähem, 155-st rohkem... Alfadest on seal alles siiski suht minimaalselt...)

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 22:42
by ts
:mrgreen:

ja kiire selgitus, miks ma seda ei osta- mul lihtsalt füüsiliselt ei ole enam kohta, kuhu autosid mahutada :thumbdown:

kärukonksuga 164 sobiks muidu nagu valatud (kui keegi mul just 156-te ära vahetada ei taha :mrgreen: )

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a. 1400-

Posted: 01 Feb 2014, 22:55
by Crosswagon
ts wrote::mrgreen:

ja kiire selgitus, miks ma seda ei osta- mul lihtsalt füüsiliselt ei ole enam kohta, kuhu autosid mahutada :thumbdown:

kärukonksuga 164 sobiks muidu nagu valatud (kui keegi mul just 156-te ära vahetada ei taha :mrgreen: )
Mul muide üks 164 teisaldatav kärukonks kah olemas :hi:

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 06 Feb 2014, 20:59
by Jan1
Eile said uued poolteljed ka alla. Vanad oli auto algusaegadest all olnud ja pudenesid lihtsalt laiali. Plaanis tavavedrustus alla panna, sisemised rooliotsad vahetada. Auto läheb aina paremaks ja kui aega saab siis proovin 171 KW. ka kätte saada.

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 06 Feb 2014, 21:58
by Crosswagon
Jan1 wrote:Eile said uued poolteljed ka alla. Vanad oli auto algusaegadest all olnud ja pudenesid lihtsalt laiali. Plaanis tavavedrustus alla panna, sisemised rooliotsad vahetada. Auto läheb aina paremaks ja kui aega saab siis proovin 171 KW. ka kätte saada.
:thumbup: hakkab juba looma.

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 07 Feb 2014, 10:18
by metz
:beaver: ei, ei, ei, ma ju ei mõtle sellele

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 07 Feb 2014, 12:01
by ts
metz wrote::beaver: ei, ei, ei, ma ju ei mõtle sellele
:mrgreen: no aga sellist Sul ju ei ole veel?

Re: M: Alfa-Romeo 164. 3,0 Super 155 KW. 1993.a.

Posted: 07 Feb 2014, 20:26
by Jan1
Täna testisin aut. kasti 166 vedamisega Tartu. Täiesti jäi ellu. Igaks juhuks vahetan mootori ja kasti olid. Mõtlen vedrude vahetamise peale, sellest roolis kargamisest kõrini. Eestis pole võimalik punaste vedrudega sõita peale Tallinn Tartu otsa. Avastan iga päevaga kui vähe on selle auto eest hoolitsetud. Peale piduriketaste ja klotside pole sildade kallal vist 20 aastat midagi tehtud, aga sellegi poolest on auto täiesti kolinavaba. Eks nii mõndagi tuleb ära vahetada, aga midagi peab ka tulevasele omanikule jätma.