Mootor teeb diisli häält

#7
:lol: DIAGNOSTIKA NÜÜD KA PÄRNUS ( loodan et õige asi on ), aga tulemus tuli selline:

1. Temperatuuri andur

2. Nukkvõlli asendi andur.



Diagnoosi andis välja Itaalias väljatööteldud aparaat # BRAIN BEE AUTOMOTIVE #



Esimese anduriga on mul kõik selge, aga kas see NUKKVÕLLI oma võib mootoriga siukest jama teha?



P.S Eesti mehed! Kas vene keeles sõna # VAL # ongi NUKKVÕLL? :oops:

Mootor teeb diisli häält

#12
Vigane nuka andur seda ilmselt põhjustabki- nukkvõll jääb valesse asendisse, gaasijaotusfaasid nihkes ja see panebki mootori plagisema ning kaob ka jõud. Teoreetiliselt võib viga ka siiski mehaaniline olla- vigane võib olla variaator v. variaatori jutimine vms. Nukkvõll jääb siis samuti ebasobivasse asendisse ja mootori juhtplokk registreerib selle kui nukkvõllianduri veana. Kõige lihtsam/odavam on uut/töökorras andurit külge proovida.

Kui plagiseb ainult peale käivitamist (algul 3 sek, hiljem 10 ja poole aastapärast juba 20 sek) siis tavaliselt variaator ise "peetis". Aitab ainult vahetamine.

Oma autol see tee juba läbi käidud.
Alfaholic since 1997

Mootor teeb diisli häält

#15
:shock:



a-la 10 sek... õli tuleb Sul paganama kaua üles :shock: (siin pole diagnostikaga midagi peale hakata)



nukkvõlli asendi andur aga otseloomulikult asetseb nukkvõlli vahetus läheduses :mrgreen: Kui ma nüüd väga ei eksi, siis rihmapoolses otsas ning tuleseina pool :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....