uus Giulia

#19
hea on ju heiatada, et näe kile ja kola ning 2k eurist saab 100t euri, natuke ettevõtmist ja mõned aastad kodus nokitsemist ning ilmselt saad korraliku vanamasina, vast mitte musta nr-ga aga ikka parema kui mittemidagi. eks õeldakse ju et võta alati parim oma raha eest ja kui selleks on a`la viimane roheline pildil, siis ka see on parem kui mittemidagi, loomulikult ei ole see auto mille lükkad jaanuaris suvalisse servisesse sisse ja võtad mai-s prillikivi välja ning oled majanduslikult häppi, vaid ikka oma nokitsemise teema rohkem.
PS eks ta rõve ole seal kile all aga mis teha, kui pole kummist garaazi.

uus Giulia

#21
summasumaariumist ei oska midagi arvata aga kuna teema lohises kohe peale esimest posti off topikuks (mis on muidugi tore kui seal on vanade alfade pildid), siis - heietatakse uute mudelite puusast ja kritiseeritakse kilesse pakitud saiarahaeest pakutavaid klassikuid ning sinna paika see jääb. Isegi 75 omanikud on eestis puhas kuld ja peaksidki olema, igasugu nimesid saab ju autodele panna nagu jumaljuhatab aga auto ei ole nimi ja punntuli vaid ikka tehniline lahendus, eriti alfa puhul, mul on perekonnas fiat marea - mis on ka väga tore masin, ekonoomne, töökindel ja puha aga sinna ka selle idee jääb, kiiks on puudu ja kiiks on auto puhul see mida autop.de tahab, vahet pole mis marki auto on.

uus Giulia

#23
MIs see tõenäosus on, et uus 159 tuleb tagaveoline?
http://www.leftlanenews.com/alfa-romeo-giulia.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Siin umbes väidetakse, et USA turu vallutamiseks see nagu "kohustuslik".

Siin jällegi vastupidine jutt:
http://carscoop.blogspot.com/2009/07/20 ... essor.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Aga konkreetne ideeauto näeb välja :icon_shocked: Nagu sigailus, kahju et esivedu ikka veel.

uus Giulia

#24
Enamus autoinimesi armastab taga-nelivedu, miks ei tehta tagaveolisi autosid rohkem? Eriti just Alfa?
On sellel mingi mõistlikum põhjendus ka, v.a see et on lihtsam ja odavam teha.
a.k.a Anthrax

uus Giulia

#26
to anthrax: ega muid põhjuseid väga pole , kui et odavam on teha. Muidugi tava inimesel on ka esiveolisega lihtsam oma tähtsusetuid asju ajada, aga kui vaadata vanakooli alfasid, siis ilmselt turundusosakonna inimesed on olnud mingi puudega (ja au neile) , sest kes teeb massiauto nn transaxel silla ja twincam masina pööblile, lootes sellega röögatut pappi teenida, võibolla nad muidugi mõtlesid sellele, et me saaks praegu silda visata nende autode peale.
PS ilmselt ei tule kunagi tagasi aeg mil autosid tehti inimestele

uus Giulia

#28
supp kirjutas:... kui vaadata vanakooli alfasid, siis ilmselt turundusosakonna inimesed on olnud mingi puudega (ja au neile) , sest kes teeb massiauto nn transaxel silla ja twincam masina pööblile, lootes sellega röögatut pappi teenida

siinkohal oleks paslik mainida, et AR ei ole kunagi röögatut kasumit teeninud-> ja tegelikult eks see 116/162 seeria oli rohkem "Nooh tegelikult BMW oskab küll autosid teha aga... vaadake mida kõike meie suudame ::itpnt:: " asi :roll:

mis on IMHO väga hea [ja mis twin cam'i puudutab, siis see on suhteliselt muutmata kujul alfadel eksisteerinud juba aastast 1954 ning läks hingusele alles 1996 mudeliaasta 164-ga (tootmine küll lõppes 1994, kuid varudest kannatas veel aastaksese võtta) :icon_thumbup: võtta mootor tootmisest 40 aastat peale juurutuse lõppu on ikka tase omaette :roll: ... rääkimata sellest, et mootor tegelikult projekteeriti 100 hj/liitrile erivõimsusega-> asi, milleni "laiatarbetootjad" jõudsid läbi imevigurite alles siis, kui Nord juba kadunud oli :wink: -> esimesed 90+ hj/liitrile mootorid nimelt paigutati 1955 aastal Giulietta Sprint Speciale ja Zagato peale]
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#29
ts kirjutas:tegelikult eks see 116/162 seeria oli rohkem "Nooh tegelikult BMW oskab küll autosid teha aga... vaadake mida kõike meie suudame ::itpnt:: " asi :roll:

Kui nüüd vaadata neid moodsaid aeglasi esiveolisi alajuhitavaid pereautosid, siis tundub vägisi, et endiste aegade pauerist ning hiilgusest ei ole järel muud kui embleem ja entusiasm :(
No ei ole kiired ju esiveoliste põlvonna autod - ei ole...

uus Giulia

#30
E.T. kirjutas: endiste aegade pauerist ning hiilgusest ei ole järel muud kui embleem ja entusiasm :(
:( :( :(

täpselt nii ongi [vahel muidugi viskab midagi õiget vahele - 8C näiteks- kuid...]- viimane päris asjalik asi vuras AR märgi alt tehasest välja 164Q4 näol... pärast seda on jäänud vaid vari ning mingi aeg tiksus edasi vähemalt viimane päris mootorgi... 159-ga aga kisti lahti absoluutselt kogu ajalugu (ja jäigi vaid embleem)

teisalt jälle Alfadel on ühe vedava esiratta kohta vähemalt mingisugunegi juhitavus olemas :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....