uus Giulia

#61
::itpnt::

jummala teemas oleme jälle :mrgreen:
passione kirjutas:
alfanatico kirjutas: fuck the rahvas :lol:
:icon_clap:

Ega alfast ei peagi aretama rahva-mobiili. Seni kuni kellelgi raha on see jama kinni maksta võiks ikka kahjumit tootvaid autosi edasi vorpida....ja kui fiatil saab raha otsa... küll kellelgi ikka on...:P
aga mis lõbu kinnitampimisse puutub- majanduslikult vaadates... miks keegi peaks seda tegema :icon_wtf:

:book: sellist lõbu saab lubada näiteks Bugatti puhul või Abarthi puhul või Pagani puhul või isegi 8C puhul aga suure tootmismahuga autode tootmisele peale maksta (miks?)

Kujuta ette, kui Sulle tehakse pakkumine: "Kui Sa annad mulle oma rahakotist iga aasta miljon eurot ja ma kulutan selle ära :icon_thumbup: " Pole nagu eriti ahvatlev või mis :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#62
Suhteliselt tavaline lõuna-euroopa ärimudel... ega kasumi puudumine ei saa ju ometi tegemise rõõmu segama hakata :P
ts kirjutas:::itpnt::

jummala teemas oleme jälle :mrgreen:

Teemas nagu alati... aga kui juba kinnitampimisele jutt läks siis oleks huvitav teada kas Giulia hinnaklass jääb sinna a4 ja 3 seeria juurde või mängitakse odavamale hinnale? :icon_problem:
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

uus Giulia

#63
Foed Transit on tehtud sellise universaalse põhjaga
kui klient tahab, saab esiveo ja kui tahab saab tagaveo (seda muidugi ostes)

kui veel fantaseerida ...
kui elada USA rekkameeste maailmas, siis nad saavad seal oma suurtele autodele ise mootorid valida ...
Seitsekümmend Viis

uus Giulia

#64
ausaltöelda tahaks hetkel G peed näha, mis seal ka paistab... :icon_angel:
seda musta pilti vaadates pole viga, täitsa meeldib, laivis on kardetavasti teine, kasvõi juba see, et pole nii lowrider kindlasti :|

uus Giulia

#65
Ausalt öeldes ma ei tea, miks nii paljud nutavad tagasilla veo järgi. Olgem ausad, arvestades praegust ilma ja olukorda teedel, on just esisilla vedu see, mis on boonus (loomulikult nelivedu oleks kõige parem aga kahjuks seda veel iga kombinatsiooni puhul ei pakuta) ja mis minu masina iga päev sellest lumemögast välja veab. Raske nina + vedav nina = liikumine talvistel jäisetel teedel. Näen siin päevast-päeva, kuidas need vedava tagasillaga masinad ukerdavad kui purjus pardid. Mul pole siiani mitte kunagi olnud sellist probleemi, seda isegi väga laiade talverehvidega. Reeglina nemad siin ukerdavad, samas kui mina lihtsalt sõidan neist mööda ning silmagi ei pilguta.

Tõsi ta on, esiveoga on see alajuhitavus kerge tulema, aga eks tagaveoga on ülejuhitavus samuti kerge tulema. Eks see ülevedu paista "efektiivsem", kuid olgem ausad - üks või teine, tavaliikluses on soovimatud mõlemad. Ning kui sõita oskad, saab mõlemist välja tulla lihtsalt. Kui keegi ajab "performance'i" taga ning on kindel, et tagasilla vedu on selles osas parem, siis fine by me, minule see konkreetne asi ei olegi nii oluline. Mida ma ise hoopis sooviks, oleks see, et nelivedu muutuks Alfa Giulial sama tavaliseks nagu see on Subarul (see on tore asi Subarul, pole vahet mis mudel ja mis "konfiguratsioon", nelivedu on kõigil olemas). Olgu teised valikud samuti saadaval, minugipoolest, mina ise läheks siis igal juhul neliveo peale üle.

Praegusel momendil aga ma küll tagavedu ei tahaks, siis oleks ma siin iga päev lääbakil nagu teised autod. Thanks but no thanks, esivedu on antud olukorras ikka väga hea :)

uus Giulia

#66
alati pole küsimus veos vaid sõiduoskuses, ei ole esiveol mingit eelist tagaveo eest ka talvel, loomulikult on algajal esiveoga lihtsam, tagaveoga on lihtsalt lõbusam, paraku on kaasaegksematel liikuritel peal igasugu "elektroonilised abimehed" , milledest on küll kasu maanteel liikudes aga hangest välja tulemiseks on need kurjast, nelivedu on ka tore nagu kõik teisedki, paraku on suuremjagu liikureid nn isemõtleva neilkuga ja see on ka jube kriisiolukorras, kui auto hakkab ise mõtlema mis silda ta sisse lülitada suvatseb. Eks ta ole, et turg paneb asja paika. alfa tõeline indetiteet on juba ammu kadunud ehk hullemaks minna ei saa niikunii, äkki läheb paremaks

uus Giulia

#67
Vhailor kirjutas:Ausalt öeldes ma ei tea, miks nii paljud nutavad tagasilla veo järgi. Olgem ausad, arvestades praegust ilma ja olukorda teedel, on just esisilla vedu see, mis on boonus (loomulikult nelivedu oleks kõige parem aga kahjuks seda veel iga kombinatsiooni puhul ei pakuta) ja mis minu masina iga päev sellest lumemögast välja veab
kõigepealt tuleb defineerida kontekst :lol: ...tagavedu - suvi - asfalt
talvesõit on vist selline mida naudivad aint neliveo mehed ja trammijuhid, võrdsed sellised, teised püüavad kuidagi hakkama saada :) ...peale tänast valga-tallinn otsa ei oleks osanud küll tagavedu tahta jah, oma turbo tegi esiveoga kõik töö suurepäraselt, täielik kaif sõita... aga tõelised autounistused (vähemalt minu omad) elavad suvistel teedel ja ma juba põhimõtteliselt tahaks, et tuleks üks kuradi gaad-deemnd tagaveoline alfa üle kuradi 100 000 aasta, perse, saab ka juba või ei saa raisk! :lol: ...mis siin ikka võrrelda ja kaalutleda :lol:

omalt poolt soovitan, et suveks üks tagaveoline (või kaks) ja talveks üks esiveoline (või kaks) :P
(kaks sellepärast, et kui üks on pekkis siis saab teisega sõita jne...)

uus Giulia

#68
kuida need el. kässariga masinad veel on, sest kui seda talvel kasutuda eriti ei saa on masin ju vigane ka veel. osadel esiveolistel seda igaljuhul sõiduajal ei saa näppida

uus Giulia

#71
hinnaklass on spekuleeritud jätkuvalt kriips alla üheveolise A4 mudelinime kandva massina...

vahepeal on muutunud ka kuulujutud kerede osas- kui algul räägiti, et on ja jääb ja tuleb, siis praeguseks on juba peaaegu kindlamini selge, et kui oleks ja tahaks, siis tuleks...

ehk siis plaanis on 4 keret- s.t. sisuliselt siis sedaan, kombi, kupee ja spider ( :icon_censored: ) ning nelivedu vist ei saa :( Mootoriteks on planeeritud 1,4 (4 versiooni- 78bhp, 95bhp, 120bhp, 155bhp) ; 1750 (2 versiooni- 200bhp ja 232bhp) ning naftapressist 1,6 (ühe turbiiniga 120bhp ja kahega 180bhp)

seega ei tule tagasi eelmised head ajad vaid tulevad kohe täiesti vanad head ajad (ehk siis mitte 916-156 loogika -kaks põhja ja 6 mootorit- vaid 105 loogika- üks põhi ja kaks (+1 :twisted: ) mootorit :mrgreen: )

kräpp ma ütlen :P muidugi kui see +1 mootor tulema peaks (originaalis kandis see siis järjenumbrit 64), siis :icon_angel: vaatame prognoosi uuesti üle
Tegelikult ma olen normaalne....

uus Giulia

#73
Loodan, et nad ikka mingi uue disainiga välja tulevad. Senised pildid on kas mingi suvaline värk või siis mugandatud 159. Oleks ikka kena, kui uus auto oleks ka täiesti uue välimusega. See musta värvi mudel polnud just väga paha, aga samas kuidagi meenutab olemasolevaid autosi teistelt firmadelt juba. Nagu mingi "japsi-Opel Insignia-veel millegi" segu, kuidagi nii...

232 bhp 1750 mootor (või sinnakanti) kõlab kenasti, kuigi see oleks jama, kui neil seda nelivedu ikkagi ei tuleks. Ma olen nõus, et suvel tagasillavedu pole paha, aga noh, siiani ka esisillaveoga hakkama saadud. Minu jaoks on "võti" see, millisel aastaajal kõige viletsamad olud on. Suvel kõik sõidab, nii-öeldes, talv aga on see aeg, millal detailid on kõige olulisemad :)

Eks näis, mis tuleb, selle Giulia osas on numbrid kah veidi segased. Ühed lehed ütlevad, et tuleb 2011, teised aga nimetavad 2012.

uus Giulia

#74
Vhailor kirjutas:Eks näis, mis tuleb, selle Giulia osas on numbrid kah veidi segased. Ühed lehed ütlevad, et tuleb 2011, teised aga nimetavad 2012.
...kolmandad ütlevad, sorry boys, sold to Volkswagen :) ...olles optimistlik ja tubli eestlane ütlen, et midagi head siit ei tule :P ...liiga palju on see AR viimasel ajal breini fa**ind :icon_angel: ...samas, on vähemalt millest rääkida, enamus autotootjaid ei võimalda fännidele sedagi :lol: