
Kuna see hall 156 on juba meil tegelikult pereringis olnud väga pikalt (kunagine Lumani masin) ja enam kasututust ei leidnud, kuna kasutati uuemaid ja moodsamaid masinaid, ning teadaolevalt on AR müük suht mõttetu tegevus, kohati isegi tasuta ei taheta. Pakuti küll sama ajastu honda civicuid ja corillasid vahetuseks, aga no kamooon...
No ja kuna kuidagi autopark on tegelt väga diislipõhiseks muutunud, siis mõtlesin, et teeks tast Audru masina. Esialgu oli ta kodus niisama pühapäeva masin. Vahest sai käima pandud jne.
Kui aga saabus Oktoober ja ÜV aeg ja kust muidugi läbi ei saanud, siis polnud muud midagi teha, kui garaaži ära ajada. Ikka klassika- põhi mäda.
Siis hakkas suht huvitav periood peale: Kas te arvate, et on olemas Eestis mõni töökoda, mis oleks nõus põhja keevitama, isegi täis absurd kalli hinna eest? Arvake 3 korda

No ja peale sellised avaldusi, sähvatas mul miski peas- maale vaja auto viia ja nimelt isa ja ta sõbra juurde, kes taastavad vanu masinaid, no ok veokaid, aga vast saavad ka sõiduautoga hakkama. Metall on metall.
Auto sai laiali lõhutud, nii, et aind rool jäi külge. Sain Janolt uued karbid koos põhjaga, keevitati uued alla. Kuna olin varem juba FK istmed tellinud, siis läksime ka istmekinnituste kallale ja lasime istmed 4cm allapoole. AR omanikud ju teavad, kui pea laes on seal istumine. See istmetega mässamine võttis terve päeva. Lõpuks peale päris mitut päeva relaka ja keevitusega, sai lõpuks seest ja põhjast pigiga kõik üle käia. Ja hakkas kokku lappamine. Esialgu läks kogu salong kokku tagasi, va kogu isolatsioon, mis kuskil põhjaall on, ainsaks lisadeks uued korvistmed ja väljavisatud mittetöötav raadio (ikka kaalulangetus nohh

Edasi sai mindud juba sildade kallale, kuna ÜV-l selgus, et üks rooliots ja ülemine õõts ka kutu, siis sai hakatud neid vahetama, taas oli abiks VKM (sealt tellin pmst kõik jupid), kes asjad saatis, varasemalt olin tellinud juba Eibach pro vedrud madaldusega, amorte ei puutunud, kuna need olid juba varem gaasi vastu vahetatud ja toimisid hästi. Kogu selle jama lahti saamine oli ikka paras ke**, pmst läks 2 täispikka päeva garaažis, et kõik 4 nurka üle käia. Kartsin ees, et kõik on kinni roostetunud, ja kuidas saada nt koonuseid kätte, aga asi just vastupidine, nii kui mutri järele lasin, nii ta raip ringi hakkas käima- nohh, AR vajab ju pidevat hoolt, miski ei saa roostegi veel minna

Siis läksid uued tuled, koos udukatega ette, kuna klaasid katki ja pirnipesal miski naljakas vigastus (taas saadetis postiautomaadist)
Viimaseks tööks jätsin väljalaske, kahju, et ei teinud sellest pilti. Tartus ühes töökojas oli alla pandud miski universaalne pütt, toru mõõt oli vast 20mm


Kui kõik sai kokku lapatud, siis oli esimene küs, kas ikka käima läheb, kas kõik juhtmed said ikka õieti? Läks! Peaks vist autoremondiga hoopis tegelema hakkama

Kuna masinal polnud varem ka karbilaiendeid, siis mõtlesin, et ikka neid ka vaja. Ühe sain Kristop käest, teise Janolt ja hetkel ootan, et saaks need õiget värvi, kuna üks punane ja teine must.
Tänaseks siis tehtud:
Madaldussari all
Uued karbid ja põhi
Karbilaiendid ootavad värvi ja paigaldust
Uued esituled ja udukad
Veermik üle käidud ja vahetamist vajav vahetatud
Uus väljalase
Uued istmed ja lisaks kerest madalaks lastud.
Uus aku, kuna vana oli suuruselt vast motika oma
Uus kojamehe mootor, kuna vanal oli aind kiireim käik alles
Norrast tellisin uued 17'' valud, AR originaalid, need 5 auguga (varsti pildid)
Kui saaks laiendid külge, siis käiks ülevaatusel ära ja viiks masina Tallinna TRK-sse, kuna miskipärast tühikäik väääääääga vilets ja peale 4000rpm poob kuidagi kinni. Kardan, et rihm valesti, kuna peale seda, kui käis Tartus kuskil töökojas - summuti ja rihmavahetus, siis hakkas see jama peale. Siis laseks teha ka pidurite täishoolduse, ÜV-l oli küll kõik hea ja võrdne, aga minu meelest vajab natuke liiga kõva piduri sõkkumist.
To be continued....
Pildid lisan, kui saan fotoka kätte, osa pilte telefonis, osa kuskile kindlasse kohta jäänud fotokas.