Kõigepealt tervitused- olen siin foorumis uus "nägu". Hetkel veel küll mitte Alfa omanik, kuid kuna esimene proovisõit tehtud, siis mõtted või... eelkõige vist süda nagu "kisub". Et asi pelgalt emotsiooni põhjal ei saaks otsustatud, siis küsiks mõned küsimused. Kinnitan, et olen foorumit lapanud ja otsingut kasutanud, kuid üht-teist on siiski segaseks jäänud.
1. Mootor. Diislit ei taha, ei sobi see minu nägemuse kohaselt Alfa iseloomuga. Seega valikus 2,5 V6 140 kW vs 2,0 JTS 122 kW. Kumba eelistada, miks (töökindlus, hooldus jne)?
2. Käigukast. Esimese valikuna näen manuaali. Kuid...alati on võimalikud alternatiivid. Poolautomaadi selespeedi kohta "tean" niipalju, et kui korras, siis väga hea, kuid kui miskit "läheb", siis muret rohkem kui rõõmu? Samas jäi aga ühes hiljutises kuulutuses silma automaatkastiga isend, märgituna Q-systemi nimega. Kas tegu on põhimõtteliselt tavalise automaadiga või on see Q system midagi, mida peab kartma nagu selespeedigi? Kui töökindel see on, kas kahandab oluliselt sõidurõõmu. Kuskil kiirendamas ei käi, lihtsalt tahaks, et auto oleks piisavalt ergas ja tagasisidet andev.
3. Kuulutustes http://www.auto24.ee/used/1090665 , http://www.auto24.ee/used/1939931 ja http://www.auto24.ee/used/1925654 ei loe ühelgi juhul välja, et istmetel oleks soojendus. Kas vanadel Alfadel polegi?
4. Remont. Niipalju olen kuulnud, et hammasrihma vahetus on teema, mis maksab selle mudeli hoolduse juures rahaliselt üsna suurt rolli. Kahes ülalpooltoodud kuulutuses näen,e t see on teostatud. Juhul kui see seisaks alles ees, oskab keegi öelda orienteeruvat hinda? Ja kas ka näiteks Tartus leidub mõni töökoda, kus see kvaliteetselt tehtud saaks. Eelmine hobikas oli SAAB 9-3 OG Aero, mida, nii kummaline kui see ka ei tundu, Tartus remontida ei osatud (ei tahetud). True story!
5. Ja teema, milest eriti ei räägita, kuid...julgen siiski küsida- kütusekulu. Autodata märgib V6 kütusekuluks linnas 17,2 l/100km (JTSil 12,2). Kas päriselus on veel "hullem"?
Esialgu kõik. Vist
