Mannergute mõõduvõtt
Postitatud: 11 Mär 2015, 15:38
Kui keegi, kes tahaks sõita ja ei tea veel, et sellist asja plaanitakse.
2h kestvussõit vanade romudega
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1616
Väljavõte juhendist
1.1. Sõita võib M1- ja N1-kategooria kinnise kerega sõidukitega, mille vaba turu hinnad algavad suurusjärgus alla €700 euro. Nimekiri näitena toodud sobivatest automudelitest toodud Lisas nr. 4.
1.2. Kahtluse korral tuleb auto sobivust kontrollida testi korraldajalt.
1.3. Turvavarustust, velgi ja esteetilist väärtust lisavaid detaile ei arvestata väärtuse hindamisel.
1.4. Auto võimsuse suhe ei tohi olla suurem kui 75kw 1000kg kohta, kusjuures auto mass ei tohi olla suurem kui 1500kg.
1.5. Ülelaadimisega mootorid on keelatud.
1.6. Kõik muudatused, mida pole lubatud, on keelatud.
1.7. Automudeli määratlusel lähtutakse auto VIN koodist ja auto tehnilises passis olevast infost.
1.8. Märkimisväärselt huvitavate sõidukite puhul on hästi põhjendatud vastavasisulise avalduse esitamise korral võimalik korraldajal teha ka erandeid.
2h kestvussõit vanade romudega
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1616
Väljavõte juhendist
1.1. Sõita võib M1- ja N1-kategooria kinnise kerega sõidukitega, mille vaba turu hinnad algavad suurusjärgus alla €700 euro. Nimekiri näitena toodud sobivatest automudelitest toodud Lisas nr. 4.
1.2. Kahtluse korral tuleb auto sobivust kontrollida testi korraldajalt.
1.3. Turvavarustust, velgi ja esteetilist väärtust lisavaid detaile ei arvestata väärtuse hindamisel.
1.4. Auto võimsuse suhe ei tohi olla suurem kui 75kw 1000kg kohta, kusjuures auto mass ei tohi olla suurem kui 1500kg.
1.5. Ülelaadimisega mootorid on keelatud.
1.6. Kõik muudatused, mida pole lubatud, on keelatud.
1.7. Automudeli määratlusel lähtutakse auto VIN koodist ja auto tehnilises passis olevast infost.
1.8. Märkimisväärselt huvitavate sõidukite puhul on hästi põhjendatud vastavasisulise avalduse esitamise korral võimalik korraldajal teha ka erandeid.