EGR nüüd pime, täna veel vahetust ei teinud. Filter põletati puhtaks, ehk see veel peab. Turbo "vist" ei ole vigane- enne ei tea, kui autot jälle diagnosti ei saada.
Karterituulutustorud vajavad vahetust, vbla õnnestub kuldnäpul seda ise mudida korda- justkui torud terved, aga ühendus ei istu korralikult vms.
Aga ikkagi Ostke auto ära
Ma ei ole see mees, kes selliste asjadega ise tegeleda oskaks ja rahast hakkab nüüd juba kahju.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#167Täna said veljed sirgendatud. Enam rool maanteel ei värise
Ühel veljel oli siseküljel isegi mõlk.
Ja auto läks müüki: http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... =8&t=20568
Ühel veljel oli siseküljel isegi mõlk.
Ja auto läks müüki: http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... =8&t=20568
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#168Pean siin plaani, et kuna autoga sõita vaja, siis vaja ka parandada seda.
Järgmisena ootavad pidurid ees ja filtrid vahetust, karterituulutustorudega veel ootan veidi.
Oskab keegi nõu anda, millin EGR klapp mu masinale sobiks? Piloti poolt pakutu on ca 200€.
https://www.ladu24.ee/alfa+romeo-varuos ... evalmistus
Hea meelega ostaks üldse kõik jupid ise ja laseks Pilotil v TRK'l vahetada, aga vot see teadmine jääb vajaka, et mis tegelikult sobib
Lisaks on suuremad tööd ees:
- Swirl valve`ide hoob on katki. Seda vist saab keevitada, aga täpselt ei tea.
- Pooltelje simmerling vajab vahetust.
- Termostaadi korpus lekib, kuigi sai 1,5a tagasi uus pandud, kummaline
Järgmisena ootavad pidurid ees ja filtrid vahetust, karterituulutustorudega veel ootan veidi.
Oskab keegi nõu anda, millin EGR klapp mu masinale sobiks? Piloti poolt pakutu on ca 200€.
https://www.ladu24.ee/alfa+romeo-varuos ... evalmistus
Hea meelega ostaks üldse kõik jupid ise ja laseks Pilotil v TRK'l vahetada, aga vot see teadmine jääb vajaka, et mis tegelikult sobib
Lisaks on suuremad tööd ees:
- Swirl valve`ide hoob on katki. Seda vist saab keevitada, aga täpselt ei tea.
- Pooltelje simmerling vajab vahetust.
- Termostaadi korpus lekib, kuigi sai 1,5a tagasi uus pandud, kummaline
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#169Vaatasin reaalsusega tõtt ja lasin auto hinna oluliselt alla poole
Uus hind 16" velgede ja talverehvidega, 3390€, suvevelgede ja rehvidega 4090€ (rehvid ise ca 400€).
Uus hind 16" velgede ja talverehvidega, 3390€, suvevelgede ja rehvidega 4090€ (rehvid ise ca 400€).
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#170Täna käis auto TRK's.
1) Õhu- ja salongifilter sai vahetatud ja muude tööde hinnapakkumise jaoks üle vaadatud.
Õhufilter oli läbivettinud pm :S Viimane vahetus oli ca 16'000km tagasi. Okei, põhjakate oli eelnevalt täiesti pilbasteks, aga viimased 3 kuud on korras olnud. Seega kas suur poriloik või siis suure vihmaga teiste autode järel pritsib seda võrd palju seda filtrisse. Aga see pisiasi sel korral, vist.
2) Midagi uut ka- nimelt tagumine vedru on puruks :p Ootan nüüd tagumiste vedrude hinnapakkumist.
3) Piduritega ei pea praegu midagi tegema. Esimesed korras ja tagumised veel kestavad. Sisemine külg veidi roostes- öeldi, et pidurda rohkem.
4) Swilr valve'id hoob e. eesti keeles pöördklappide hoob. Njah, ainus lahendus on sisselaskekollektoriga koos vahetada, kuid samas öeldi, et ega see sõitmist ei sega ja ei pea seda vahetama. Lihtsalt kiirendusel võib aeg-ajalt hakkida.
5) EGR nagu ikka, mõtlen veel, millal korda teen. TRK pakutud 160€ koos vahetusega pole suur raha ning veidi ikka segab, et alla 2500rpm autol jõudu pole.
6) Karterituulutustorud vajavad ikkagi vahetust. Ootan TRK pakkumist.
7) Simmerling ei "leki". Veidi niiske ehk, kuid mitte midagi lekke moodi ja mitte midagi sellist, mille pärast muretsema peaks.
Vahva oli see, et see diagnoos+ 2 filtrit maksis kokku 83€. Piloti viimane hinnapakkumine läks ulmeliseks. Ma arvan, et mu Alfa sai nüüd uue sõbra ja TRK uue Alfa püsikliendiks (Y) Otsustasin ka selle, et õhufilter läheb edaspidi vahetusse koos õliga. Ehk et iga ca 10-12''000km järel.
-muudetud-
Kurja.. termostaadi korpuse teema jäi kontrollimata! Oh well.. eks siis, kui vedrusid lähen tegema
1) Õhu- ja salongifilter sai vahetatud ja muude tööde hinnapakkumise jaoks üle vaadatud.
Õhufilter oli läbivettinud pm :S Viimane vahetus oli ca 16'000km tagasi. Okei, põhjakate oli eelnevalt täiesti pilbasteks, aga viimased 3 kuud on korras olnud. Seega kas suur poriloik või siis suure vihmaga teiste autode järel pritsib seda võrd palju seda filtrisse. Aga see pisiasi sel korral, vist.
2) Midagi uut ka- nimelt tagumine vedru on puruks :p Ootan nüüd tagumiste vedrude hinnapakkumist.
3) Piduritega ei pea praegu midagi tegema. Esimesed korras ja tagumised veel kestavad. Sisemine külg veidi roostes- öeldi, et pidurda rohkem.
4) Swilr valve'id hoob e. eesti keeles pöördklappide hoob. Njah, ainus lahendus on sisselaskekollektoriga koos vahetada, kuid samas öeldi, et ega see sõitmist ei sega ja ei pea seda vahetama. Lihtsalt kiirendusel võib aeg-ajalt hakkida.
5) EGR nagu ikka, mõtlen veel, millal korda teen. TRK pakutud 160€ koos vahetusega pole suur raha ning veidi ikka segab, et alla 2500rpm autol jõudu pole.
6) Karterituulutustorud vajavad ikkagi vahetust. Ootan TRK pakkumist.
7) Simmerling ei "leki". Veidi niiske ehk, kuid mitte midagi lekke moodi ja mitte midagi sellist, mille pärast muretsema peaks.
Vahva oli see, et see diagnoos+ 2 filtrit maksis kokku 83€. Piloti viimane hinnapakkumine läks ulmeliseks. Ma arvan, et mu Alfa sai nüüd uue sõbra ja TRK uue Alfa püsikliendiks (Y) Otsustasin ka selle, et õhufilter läheb edaspidi vahetusse koos õliga. Ehk et iga ca 10-12''000km järel.
-muudetud-
Kurja.. termostaadi korpuse teema jäi kontrollimata! Oh well.. eks siis, kui vedrusid lähen tegema
Viimati muutis urmask, 01 Juun 2017, 22:17, muudetud 1 kord kokku.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#171Ei jäänud kontrollimata, oli näha lekkimise jälgi st kuivanud jahutusvedelikku, ei midagi hullu. Ilmselt on külmaga midagi lekkinud.urmask kirjutas: Kurja.. termostaadi korpuse teema jäi kontrollimata! Oh well.. eks siis, kui vedrusid lähen tegema
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#172Foorumlastel käpp sees, ma näenalfistiman kirjutas:Ei jäänud kontrollimata, oli näha lekkimise jälgi st kuivanud jahutusvedelikku, ei midagi hullu. Ilmselt on külmaga midagi lekkinud.urmask kirjutas: Kurja.. termostaadi korpuse teema jäi kontrollimata! Oh well.. eks siis, kui vedrusid lähen tegema
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#173Auto lõi eile avariirežiimi end. Täna sõitsin TRK'st läbi. Veaks oli filter ja egr.
Kustutasime vead, põletasime koha peal filtri puhtaks. See oli siis minu esimene kogemus seda kõrvalt näha. Summutist tuli veidi valget suitsu protsessi lõpu poole. Ei teagi, kas hea või halb...
Aga ummistumise maht:
- Enne põletamist: 75%
- Peale põletamist: 70%
Põlemise ajal lõi mootoritulukese põlema, aga viga ei registreerinud. Oh well.. Esmasp. on EGR'i vahetus. Tellisin vedrutööd ka ära
Kustutasime vead, põletasime koha peal filtri puhtaks. See oli siis minu esimene kogemus seda kõrvalt näha. Summutist tuli veidi valget suitsu protsessi lõpu poole. Ei teagi, kas hea või halb...
Aga ummistumise maht:
- Enne põletamist: 75%
- Peale põletamist: 70%
Põlemise ajal lõi mootoritulukese põlema, aga viga ei registreerinud. Oh well.. Esmasp. on EGR'i vahetus. Tellisin vedrutööd ka ära
--
Urmas
Urmas
@305'235km
#175Täna sai auto uued tagavedrud ja sillastendi ning karterituulutustorude miskid klambrid ja asjad said vahetatud, seega enam ei tohiks sealt lekkida
--
Urmas
Urmas
@308'000km
#1763000km muretut sõitu!
Autol küll on mingi värin sisse tekkinud, mis aeg-ajalt tunda annab. Ei oskagi hetkel öelda, kas seotud kiirusega või pööretega. Mõni kord on, siis jälle pole. Võimalik, et hooratas, võimalik, et mingi telg. Hetkel ei tea. Augustis ülevaatus, lasen sellele eelnevate töödega ära teha.
Numbrimärgi üks tuli ei põle. Esimese häire peale aitas koputus, aga nüüd suri ära.
Aga päris probleem on ka
Pagassi lukk lõpetas töö. No vähemalt osaliselt. Puldist ja nupust salongis ei tööta. Hakkas see siis, kui auto sõitis lühikesi otsi (200-300m) ja 24h jooksul pagassi avati nii 20x (autot vahe peal tööle ei pandud). Mingi hetk lõpetas lihtsalt nupust töö.
Salongis käib kompuutris klikk, kui vajutada nuppu. Autos väljast tuled vilguvad korraks. Aga klõpsu ei käi. Luku juures ka kliki ei käi. Alternatiivfunktsioon (kaabel tagaistme all) töötab, seega lukk mehaaniliselt on korras.
Mõtlen, et äkki mingi niiskuse teema- seisis auto sel ajal põllul.
Autol küll on mingi värin sisse tekkinud, mis aeg-ajalt tunda annab. Ei oskagi hetkel öelda, kas seotud kiirusega või pööretega. Mõni kord on, siis jälle pole. Võimalik, et hooratas, võimalik, et mingi telg. Hetkel ei tea. Augustis ülevaatus, lasen sellele eelnevate töödega ära teha.
Numbrimärgi üks tuli ei põle. Esimese häire peale aitas koputus, aga nüüd suri ära.
Aga päris probleem on ka
Pagassi lukk lõpetas töö. No vähemalt osaliselt. Puldist ja nupust salongis ei tööta. Hakkas see siis, kui auto sõitis lühikesi otsi (200-300m) ja 24h jooksul pagassi avati nii 20x (autot vahe peal tööle ei pandud). Mingi hetk lõpetas lihtsalt nupust töö.
Salongis käib kompuutris klikk, kui vajutada nuppu. Autos väljast tuled vilguvad korraks. Aga klõpsu ei käi. Luku juures ka kliki ei käi. Alternatiivfunktsioon (kaabel tagaistme all) töötab, seega lukk mehaaniliselt on korras.
Mõtlen, et äkki mingi niiskuse teema- seisis auto sel ajal põllul.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#177pagassilukuga on ka vanadel masinatel probleeme-> üks variant on see, et luku juhtplokk on lolliks läinud (see nullib ennast ära), teine variant on see, et Sul on kaabel pihta saanud (see tuleb ära parandada)
hetkel soovitaks natuke oodata- äkki saab korda
hetkel soovitaks natuke oodata- äkki saab korda
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#178IRW Et nagu Alfadele ikka omane, siis asjad hakkavad sama ootamatult tööle, nagu need mõni kord töö lõpetavad?ts kirjutas:pagassilukuga on ka vanadel masinatel probleeme-> üks variant on see, et luku juhtplokk on lolliks läinud (see nullib ennast ära), teine variant on see, et Sul on kaabel pihta saanud (see tuleb ära parandada)
hetkel soovitaks natuke oodata- äkki saab korda
Ühes Alfa foorumis oli tsitaat, mis Alfasid kenasti iseloomustab: "If You Don't Laugh, You'll Cry."
Nagu Alfadele omane, viga tuleb, viga läheb, müsteerium jääb.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#179tegelikult see lukkude asi on kõigil kaugjuhitavatel juhtplokkidel- sõltumata margist. Loogika on arvatavasti selles, et plokil on kaitsemehhanism, mis lülib ploki välja juhul, kui avamismehhanismile on mingi x korda vajutatud ilma sõitmata (juhuks, kui võti on jäänud nt autosse mingi raske takistuse alla vms)
Alfa omad (minu kogemuse järgi) lähevad veidi paremini lolliks, kui näiteks ühe teise tuntud autotootja toodang (Alfa omad keelduvad mingist tühjana käidud hetkest alates üldse tööst- olen keksinud kahe auto juures ümber töötava mootoriga auto, kuna need lükkasid lihtsalt lukud kinni)
MUIDUGI on olemas ka teine võimalus- mingil hetkel on avamise/sulgemise vahel midagi lukule/kaablitele vahele jäänud ...
Alfa omad (minu kogemuse järgi) lähevad veidi paremini lolliks, kui näiteks ühe teise tuntud autotootja toodang (Alfa omad keelduvad mingist tühjana käidud hetkest alates üldse tööst- olen keksinud kahe auto juures ümber töötava mootoriga auto, kuna need lükkasid lihtsalt lukud kinni)
MUIDUGI on olemas ka teine võimalus- mingil hetkel on avamise/sulgemise vahel midagi lukule/kaablitele vahele jäänud ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#180Isiklikult kontrolliks esimese asjana juhtmekimpu murdekohalt, kui on ruumi saab kummikatte maha tõmmata ja sisse piiluda. Kui klõps käib siis ilmselt elekter ei pääse mingist punktist peale releed oma teekonnal edasi.