Page 1 of 2
147 1.9JTD probleem
Posted: 16 Nov 2015, 16:42
by roosipuu20
Tere mure selline, täna hommikul tööle sõites oli kõik ok. sai paartundi hiljem korra veel ringi sõidetud ja järsku muutus rool jube raskeks läksin siis tööle tagasi ja tundsin sellist kummi kärsakat. hakkasin nüüd koju sõitma rool endiselt raske maantee peal oli juba asi lihtsam . viskas ka kirja ette et battery charger low . Jõudsin siis koju keerasin maja taha et auto ära parkida läks seal igavene hunnik tulesid põlema ja raadio kustus vahel ära . ehk on kellegil abi ideid . kas võib seda tekitada genekas ?
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 16 Nov 2015, 20:59
by dexter
Tee kapott lahti...võiks eeldada, et geneka rihm purunes. Seepärast rool raske ja laadimine kadunud.
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 16 Nov 2015, 22:16
by alfahoolik
Kummikärsakas tuleb tavaliselt kliimapumba laagri või mõne rulliku kinnijooksmisest, ja siis ka rihm puruks seetõttu.
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 17 Nov 2015, 11:51
by zakalwe
genekarihm jah, mis see muud saab olla. Ehk eesti keeles kõigi-agregaatide-rihm.
Võib ainult loota, et ta mõne ratta/rulliku vahele lootusetult kinni pole jäänud ja seal midagi paha korda saatnud.
Noh, õnneks pole selle vahetamine (kui katkise kenasti kätte saab) märkimisväärselt keerukas ega aeganõudev, ega seega ka ilmselt teeninduses teha lastes mitte väga kulukas.
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 17 Nov 2015, 12:24
by roosipuu20
Rihm oli enne soitu korras ja peal kui jama hakkas. Aga jh ju ta siis kehvalt peal kuna törts sai liikuda ja rihm pealt maas kuid terve
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 17 Nov 2015, 13:57
by urmask
Maha sõitnud rihmal võib ka põhjus olla näit. selles, et mingi rullik kulunud või viltu või lahti vms.
Ma täpselt ei tea, pole lukksepp, aga logisevate laagritega rullide pealt olen varemgi rihmasid libisemas näinud.
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 17 Nov 2015, 14:08
by ts
kui terve rihm maas on, siis kontrolli pingutusrullik üle-> see on enamvähem ainus koht, kus rihm maha saab libiseda (tõmbab pinguti kinni, rihm libiseb veidi, siis tõmbab rulliku kaldu ja maas ta ongi). tasub muidugi ka agregaadid üle vaadata (võib ka probleem seal olla)
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 17 Nov 2015, 20:17
by roosipuu20
sai täna peale tööd ka pimedas lambiga kapoti all oldud ja uuritud milles siis asi oli , ja kas siis tõenäoliselt rihmadte ja rullikute vahetusel on 1 rull kehvasti kinnitatud , nimelt on se pealt ära lennanud ja vedeleb põhja kaitsme peal . peab auto garaazi ajama ja vaatama ja lootma et see miskit rohkemat viga ei teinud
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 18 Nov 2015, 09:47
by ts
see on küll esimene kord, kui äralennanud rullikust kuulen
kontrolliks-> vaata üle kas kuskilt õli lekib, et kõik rullikud ja agregaadid ilusti ringi käiksid (kliimapump, genekas, roolivõim) ning et kõik juhtmed ühes tükis oleksid - õnneks on seal kõik kriitilised asjad kaitstud
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 18 Nov 2015, 19:31
by roosipuu20
Viga eemaldatud uus rihm ja rull peal.
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 19 Nov 2015, 08:49
by ts
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 19 Nov 2015, 12:05
by roosipuu20
Ei tee uut teemat. Küsin et kas 147 saab kuidagi vaadata keskmist kütuse kulu? Ja teine mure sai istet üles poole tõstetud ja enam alla ei taha minna . istu nagu viieline
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 19 Nov 2015, 12:26
by ts
paremal pool rooli kojanmeeste kangi otsas on nupuke-> kui seda vajutada, siis näitab keskmist kulu, hetkekulu, distantsi ja mingit asja veel
kui iste on üleval ning kangi alla vajutades enam allapoole ei lähe, siis on tuksis istme sees olev regulaator- ära Sa jumala eest hakka kangi meeletu jõuga suruma - see teeb asja hullemaks.
Kiire lahendus-> võta kang maha (katteplastil on kolm kruvi, kangil endal on kaks kruvi), eemalda regulaator (kolme kruvioga käis ära- suru iste alla ja pane regulaator tagasi siis, kui iste on alumises asendis). aega võtab umbes 15 min.
Kui tahad edaspisi istmega üles alla sõita, siis regulaatori peaksid uue muretsema VÕI siis lahti võtma ja ära parandama (probleemiks on sisemised hõõrdepinnad, mille vahele on pandud mingi haige plastrõngas, mis ära kulub ja hõõrdepinnad viltu lööb- kui elementaarteadmine mehhaanikast ning korralik tööriistagaraaz koos täiendmaterjaliga on olemas, siis on see taastatav...).
Regulaatorit saad osta kas esindusest, lammarist (vähetõenäoline, kuna 147-t ei ole eriti kuskil) või iibeist (tõenäolisem- regulaatori eest küsitakse muidugi mehiselt raha)
Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 19 Nov 2015, 12:29
by ts
Ennetades järgmisi küsimusi-
1. EI- regulaator on unikaalne ja kasutusel VAID Alfa 147 ja uue GT peal, midagi muud sinna istutades pead istme konstruktsiooni ümber ehitama
2. Saab küll, aga-ilma regulaatorita jääb iste olekusse, kus autosse istudes vajub iste vastu põhja ning autost väljudes tõuseb iste nii kõrgele, kui võimalik (ja käänulisel või künklikul teel liikudes liigub iste suvaliselt üles alla vastavalt gravitatsioonijõu rakendumisele)

Re: 147 1.9JTD probleem
Posted: 19 Nov 2015, 19:50
by roosipuu20
esitan küll siin tobedaid küsimusi. olen alles Alfa omanikuks saanud ja esimene alfa üldse .
uurin veel et keskluku pult jamab ei lase uksi lukku panna ega lahti teha , saan ainult võtmest . puldil tulukesed põlevad kui nuppu vajutan.