Page 1 of 1

Roostevaba tööd.

Posted: 29 Nov 2015, 19:25
by piktor
Kuna mõned on uurima hakanud kus ja kes teeb ja missugused jne jne.
Siis lisan siia mõned pildid, millega tegu on.
10854198_452875804887957_3830014767341506386_o.jpg
10854198_452875804887957_3830014767341506386_o.jpg (46.42 KiB) Viewed 16701 times
12744555_1005346296250574_1419107756221813454_n.jpg
12744555_1005346296250574_1419107756221813454_n.jpg (23.98 KiB) Viewed 16701 times
11148385_1022949331156937_4472894289353766968_n.jpg
11148385_1022949331156937_4472894289353766968_n.jpg (78.48 KiB) Viewed 16701 times



Viljandis on see võimalik, ning hetkel on põhitegevuseks Saabidele sisselasete ja väljalasete ehitamine.
Kuid, välja ei ole jäänud ka VW, Ford F350, Audi S6 jpm.
Samuti ka trepikäsipuud jms.
Kontakti saab kas FB-s kasutades otsingus TIG WORX-i. Või siis kirjutada siia privasse mulle.
Tegemist on käsitööga ja spetsiaalselt kliendi soove arvestades. (ei telli kuskilt mikihiiremaalt juppe)


Tõnu

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 03 Feb 2016, 18:57
by piktor
Mõned hinnad kuna töid on tulnud peale pärispalju ja ülevaade on olemas. Lihtsam sõiduauto summuti(2") peale pükse või katalüsaatorit on umbes 400€, oleneb see sellest mitu pütti on.
Downpipe 3" ilma katalüsaatorita 300€ Katalüsaatoriga 500€(milSpec)
2,5" ja 3" väljalase peale katalüsaatorit 500€

Väljalaske kollektoritega on keerulisem, hinnad on ka 500€ kanti, kuna materjali läheb palju.
Tööd kui sellised on eluaegse garantiiga(kukub mingi jupp küljest ära või keevitusest hakkab läbi ajama, teeme uue)
Summuti alt võtmine jääb lihtsaks, ning kiireks. Kõik kinnitus kohad jäävad originaalid.

Feel free to ask more!

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 04 Feb 2016, 09:07
by Kristop
Kas väljalaske kollektori torude läbimõõdu ja pikkuse arvutab ka meister ise välja ?

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 04 Feb 2016, 10:55
by piktor
jah, kõik ise, ainuke mis välismaalt tuleb on klambrid.

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 20 Mar 2016, 20:07
by piktor
Tänasest saab ka Katalüsaatorid külgepanna meie poolt. Onud Californiast saatsid esimesed Sport katalüsaatorid.
Pilt esimeses postis.

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 21 Mar 2016, 11:27
by Slicer
Nice! :)
Ilusad keevitused.

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 21 Mar 2016, 21:08
by piktor
Slicer wrote:Nice! :)
Ilusad keevitused.
Sa pead ikka tulema ,teeme ära

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 22 Mar 2016, 01:08
by Slicer
Las ma teen oma keretööd ja sisemised korrastused ära! :)
Siis vaatab edasi ;)

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 07 Jun 2016, 18:44
by Slicer
Saad sa hiņnata kui keeruline ja kulukas oleks need püti otsas sobivaks teha?
Teema ja pildid siin.
http://www.alfaowner.com/Forum/private. ... 946?page=1

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 08 Jun 2016, 08:49
by cyber
Slicer wrote:Saad sa hiņnata kui keeruline ja kulukas oleks need püti otsas sobivaks teha?
Teema ja pildid siin.
http://www.alfaowner.com/Forum/private. ... 946?page=1
You are not logged in or you do not have permission to access this page

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 08 Jun 2016, 09:05
by Slicer
Väga huvitav, et selle teema jaoks on vaja kasutajat.
Annan uuesti teistmoodi lingi.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... 3-2-a.html

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 09 Jun 2016, 08:29
by cyber
Teemat juba näeb, pildid endiselt ei avane vaid nõuavad sisselogimist..:)

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 09 Jun 2016, 09:20
by Slicer
Seal on siis müügis see Wizardi summut ja väljalaske toru.

GT versioon
Image

GTA versioon
Image


Nagu näha siis erinevad on summuti otsad (GT'l paksemad ja asend natuke teine), lisaks on pütt väheke lühem (see ei pidavat probleemiks olema kui 156'le panna).

Kuid kui panna 156 pütt alla GT'le, siis pidi jääma selliselt:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016060 ... 54d669.jpg

Ning sama pidi juhtuma, kui panna vastupidi. GT pütt GTA 'le alla.

Kui kallis lõbu nende otste õigeks tegemine oleks?

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 13 Jun 2016, 16:29
by piktor
Vabandused, et pole vastanud, sai vist telefonitsi kõik räägitud.

Re: Roostevaba tööd.

Posted: 13 Jun 2016, 20:10
by Slicer
Jah. :)