Re: Suvaline pläma 2016

#46
bnd kirjutas:Slicerile lohutuseks, ma mäletan, et mu GTA soojenes ka väga aeglaselt, kuigi põletatava kütusekoguse poolest peaks ju linnas ikkagi kiiremini soojenema. Aero Saabile pole mul vastatst olnud, isegi ahjuga diisel pole nii kiire.
Mul oli ammu aegu tagasi BMW 323ci (2.5 R6 bensukas) aastast 2001 vist ja minu jaoks oli see masin vaieldamatu lemmik talvel- 0 häda ja soojaks läks uskumatult kärmelt. Lisasoojendust minu teada sellel polnud.

Aga eks sellega oli talvel ka lõbus. Ilmselt siin miskine seos :p
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#47
bnd kirjutas:Ma mõtlen selle AR katusele kakkumise teemale. Skandinaavia kogemus ütleb, et see hetk, kui puksiirimees paneb konksu masina külge, on tema 100% varaliselt vastutav.

Kuidas aga hinnata rahaliselt juba kannatada saanud autole lisakahjustuste ulatust ja maksumust?
VÕS alusel on see ka siin nii- küsimus on vaid selles, kuidas arvutada lisakahju. Õnneks on pildid olemas-> seega eeldusel, et enne puksiiri olid kahjustused vaid auto esiosas, pärast eemaldamist kuulub auto utiliseerimisele.

Seega kui mina oleksin auto omanik ja koostaks kahjunõude, siis lähtuks sellest, et GTV TB maksab koos toomisega ca 3000.-, sellest võtta maha vajalikud tükid B või romula osadena (ca 300.-) ja ülejäänud 2700 kukub puksiirimehele (või puksiirimehe kindlustusele). Kuna masina kiirus kokkupõrke hetkel ei olnud meeletult suur ja peatamine käis alt üles (isegi kapott on sirge ja terve), siis jumala ausalt - puksiirimehest on ilgelt kahju.

Rääkimata sellest, et tõenäoliselt eelnes teisaldamisele umbes selline jutuajamine ametnikega "nooh - joodik jälle?", "jah- kuradi narkar, hea et kedagi surnuks ei sõitnud", "võtan auto korralikult?", "ah mis seal ikka- tee nii kiirelt, kui võimalik"...

Vähemalt tahaks loota, et kui puksiir avariikohale tuleb, siis puhta omaloominguliselt alumiiniumsillaga autot rattast peale ei vinnata :roll:

:mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#48
ts kirjutas:5,5h täis laadimiseks on vähe (kui Sul just intelligentset 10A laadijat ei ole) või kui aku tegelikult tühi ei olnud
...
Kõige lihtsam-> vaata üle, mis parameetritega aku Sul peal on ja mis vooluga laadija Sul on ja siis saab edasi soovitada
5.5h- jap, arvan sama, et aku ei olnud tegelikult täiesti tühi, sest pole aku kordagi märku andnud, et temaga muret on.
Aku parameetritest tahtsin pildi teha, aga unustasin- kl 00.30 öösel andis veidi väsimus ka tunda.

Parameetrid panen kirja ja annan teada, kuid.. kas iseseisvalt saab ka geneka pingeid mõõta või on mõistlik lasta seda kellegi targemal õigemate vahenditega teha?

-muudetud-
Täna lähen seda ostma: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/ ... ln98432252
Ja edaspidi plaanin enne talve vahetama hakata. Ilmselt siis, kui tanklatesse üleminekukütust hakatakse tarnima.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#50
Slicer kirjutas:Tagaajamisest siis video politsei vaatevinklist.
http://tv.delfi.ee/krimi/politseivideo- ... d=73390231
No on jobu. Esimene pool videot on ju tavaliselt lapsi täis teekond (minu hommikune jupp esimestest kilomeetritest). Hea, et koolivaheaeg ja külm ilm oli. Täiesti jube.
Aga GTV'l on hea pidamine, mis seal salata. Minu hommikune teekond ja see lõik Pelgulinna kooli juures (lauge s-kurv, kus vasakult ose pani) on päris libedake teine kord.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#51
Slicer kirjutas:Tagaajamisest siis video politsei vaatevinklist.
http://tv.delfi.ee/krimi/politseivideo- ... d=73390231
Tegelikult ma ei soovi kunagi kellelegi halba, seega ka seekord jätan ütlemata, et "kahju, et see ###### rohkem näoga vastu asfalti ei põrganud".

Üldiselt seda videot vaadates politseiniku ees müts maha- ma arvan, et selles olukorras peab hea närvikava olema hoidmaks ära suuremaid vigastusi sellise käitumismalliga kodanikele
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#52
Ilusa Busso lõhkus ära lollakas. Sellest tema sõidust ma üldse ei räägigi, jobu on jobu. Võmmid, au ja kiitus! Üks idikas roolis vähem jälle mõneks ajaks.

Re: Suvaline pläma 2016

#54
Minu Soome elu on jallegi naitanud et siin leitub ka vaga pohhuiste puksiiri mehi,eelmine aasta lumetööde ajal viidi terve teeäär masinad niimoodi minema et julmalt hark alla ja üless,poolte masinade stange raksumised olid kuulda.Pärast lume lükkamist veeti koik samamoodi tagasi ristirästi.

Palju rõõmu väikestes asjades

#55
IMG_20160113_081128.jpg
IMG_20160113_081128.jpg (244.96 KiB) Vaadatud 5336 korda
Tubli mees.

Hommikul last kooli viies plika kõrvaistmel naerab, et ma olen nagu väike laps autoroolis. Eriti pakkus talle nalja see, kuidas ma rõõmu tundsin nelikveoliste masinate eest kiirendades. Hetkel on ristmikud ikka ulme libedad Tallinnas. Õnneks mu naastud aitavad lamellide jaoks jää krobeliseks sõita. Tänase mõõduvõtu võidavad naastud (rõõmustan selle 1 päeva talvel!).

215/55R16 rehv talvel on esmakordne. Muidu on maksimum olnud 205@55 vist ja valdavalt ikka 195/65R15. Samas on see lai rehv päris äge lumega :D Nalja saab palju. Rehv on muidugi hea- võrdlen oma minekut ja seisma jäämist teistega ning kõrva ja silma järgi hinnates on toimingud samad, aga minu 1,7 tonni kaaluv masin ikka jääb kenasti seisma. Esimene hetk muidugi on hirmutav, sest selle massi inerts mõjutab päris palju.

Igal juhul- jääpurikas rehvi ja turvalist liiklemist teile! Jäägu uudised BMW'de ja Audide jaoks :mrgreen:

-muudetud-
Tuli üks mõttetera meelde: "Mis erinevus on nelikveolisel ja esiveolisel? Nelikvedu sõidab kraavis kaugemale."
--
Urmas

Re: Palju rõõmu väikestes asjades

#56
urmask kirjutas: Tuli üks mõttetera meelde: "Mis erinevus on nelikveolisel ja esiveolisel? Nelikvedu sõidab kraavis kaugemale."
Variatsioonid: Neliveo puhul tuleb kaugemale traktori järgi minna..:)

Peaasi, et ära ei unustataks, et pidurdusmaa on ikka sama, olgu sul ükskõik mitu vedavat ratast.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Re: Suvaline pläma 2016

#57
tuli teine mõttetera meelde- külglibisemisse sattudes on esiveo puhul vaja anda gaasi, tagaveo puhul gaas maha lasta ja neliveo puhul jumalat paluda (ei tasu unustada, et kontaktpind teega on kõigi veovalemite puhul sama )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#59
ts kirjutas:tuli teine mõttetera meelde- külglibisemisse sattudes on esiveo puhul vaja anda gaasi, tagaveo puhul gaas maha lasta ja neliveo puhul jumalat paluda (ei tasu unustada, et kontaktpind teega on kõigi veovalemite puhul sama )
Tegelikult tuleb gaasi anda ka neliveo puhul ...
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2016

#60
Kui külg ees ja auto liigub vastassuunavööndisse- siis igal juhul gaasi andes ju ikkagi kiirendab hoogu. Auto saad sirgeks ehk aga oled ikka vastassuunas :/
--
Urmas