bnd kirjutas:Ma mõtlen selle AR katusele kakkumise teemale. Skandinaavia kogemus ütleb, et see hetk, kui puksiirimees paneb konksu masina külge, on tema 100% varaliselt vastutav.
Kuidas aga hinnata rahaliselt juba kannatada saanud autole lisakahjustuste ulatust ja maksumust?
VÕS alusel on see ka siin nii- küsimus on vaid selles, kuidas arvutada lisakahju. Õnneks on pildid olemas-> seega eeldusel, et enne puksiiri olid kahjustused vaid auto esiosas, pärast eemaldamist kuulub auto utiliseerimisele.
Seega kui mina oleksin auto omanik ja koostaks kahjunõude, siis lähtuks sellest, et GTV TB maksab koos toomisega ca 3000.-, sellest võtta maha vajalikud tükid B või romula osadena (ca 300.-) ja ülejäänud 2700 kukub puksiirimehele (või puksiirimehe kindlustusele). Kuna masina kiirus kokkupõrke hetkel ei olnud meeletult suur ja peatamine käis alt üles (isegi kapott on sirge ja terve), siis jumala ausalt - puksiirimehest on ilgelt kahju.
Rääkimata sellest, et tõenäoliselt eelnes teisaldamisele umbes selline jutuajamine ametnikega "nooh - joodik jälle?", "jah- kuradi narkar, hea et kedagi surnuks ei sõitnud", "võtan auto korralikult?", "ah mis seal ikka- tee nii kiirelt, kui võimalik"...
Vähemalt tahaks loota, et kui puksiir avariikohale tuleb, siis puhta omaloominguliselt alumiiniumsillaga autot rattast peale ei vinnata
Tegelikult ma olen normaalne....