Page 1 of 1
Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 01:09
by martinx
Mure selline: viiendal käigul tekib kerge undamine ja just siis kui vedu taga aga kui gaasipedaalilt jalg ära võtta kaob ära? mida karta?

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 12:25
by Alfa Romeo 33
Ma pakuks,et sünkronisaator hakkab otsasid andma,ning sellest ka käigu välja viskamine.

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 12:42
by H.E
Ei öeldud, et käiku välja viskab ju.

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 13:05
by ragz
Mul tegi 33 samamoodi. Ma ei kartnud midagi

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 13:08
by H.E
Mu 306 teeb ka nii.

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 13:18
by ts
undamine on tõenäoliselt tingitud sellest, et viimane käik on "üle võimendatud"-> ehk siis jõuülekanne viimasel käigul on alla 1.0 (tulemuseks siis see, et kast ja mootor käivad erinevatel kiirustel)
See päädib aga kerge resonantsiga (kui gaas maha lasta, siis veab ju auto läbi käiguhammakate mootorit kaasa) ülejäänud käigud on ülekandega rohkem kui üks, seega on mootor "tööreziimis"
pagana keeruline seletus nii lihtsale asjale (kahjuks ei viitsi joonistada

)
P.S. ei pretendeeri absoluutsele tõele (tegemist puhtalt kogemusega-> mul on kõik autod kõrgeimal käigul gaas maas kergelt unnanud

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 13:30
by H.E
Paneks veits offtoppi aga miks tagumine käik nii koledat häält teeb?
Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 13:34
by alfistiman
kas sa mõtled et miks ta ragiseb kui sisse lülitada?
Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 13:54
by H.E
alfistiman wrote:kas sa mõtled et miks ta ragiseb kui sisse lülitada?
EI
Tagumine käik undab päris kõvasti tagurdades. Kui hoo pealt välja lükata siis jääb undamine vait. Undab ka koos siduriga. See pole mitte niiväga undamine vaid tagumise käigu spetsiifiline hääl.
PS. see on kõikidel autodes, millega ma sõitnud olen.
Automaadi kohta ei mäleta.
Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 14:54
by ts
ikka kasti ülekanne
tagumisel käigul on see reeglina veidi liiga kõrge (numbreid käepärast pole, kuid see võis ehk suisa üle 4 olla

-> esimene käik on tavaliselt suts üle 3, teine 2,xx, kolmas siis olenevalt kastist kuskil kahe ringi, neljas 1,x ja viies alla 1)
mida madalam ülekandearv, seda kiiremini saab jõu ratastele rakendada (alla 1,0 tähendab see aga seda, et jõud jääb suuresti "üle"-> tekib nn. kiirkäik, millega kiirendamine on maanteekiirusel suht mõtetu)
Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 15:44
by E.T.
sõltub pisut väändest muidugi...

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 16:03
by Giuseppe
Soovitaks käigukasti õli tasapinda kontrollida. Ilmselt on seal juba ammu tilk vajaka jäänud ning uus õli sai viimati sisse tehases...
ts wrote: ikka kasti ülekanne
tagumisel käigul on see reeglina veidi liiga kõrge (numbreid käepärast pole, kuid see võis ehk suisa üle 4 olla -> esimene käik on tavaliselt suts üle 3, teine 2,xx, kolmas siis olenevalt kastist kuskil kahe ringi, neljas 1,x ja viies alla 1)
... pluss veel see, et tagumise käigu hammasrattad on sirgete hammastega. Edaspidi käikudel on hambad kalde all, et just müra vähendada.
Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 08 Aug 2008, 17:30
by Alfa Romeo 33
Anthrax wrote:Ei öeldud, et käiku välja viskab ju.

Sorry minu viga
Ma soovitaks siis käigukastil õli vahetuse teha,lasta uus õli sisse.

Alfa 145 1.8ts 5. käik
Posted: 10 Aug 2008, 00:02
by martinx
tänud info eest
