Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

#2
:hi:

igasuguseid asju oskaks öelda, kui Sa midagi täpsemat küsiksid või mõned pildid üles paneks või midagi :roll:

Arvestades autosid, mis praegu müügis on, siis enne pilte ei julge igaks juhuks ka õnnitleda ;)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

#3
Tegelikult sai avastatud ka vigu. Ometi oli alles tehtud üv.
Ees on mingid kolksud -kas siis vardad või midagi läbi?
Juhipoolse rattaga kui sõita veidi suuremast august läbi, siis on täpselt selline hääl, nagu ratas läheks koopasse.
Kas armatuuri pirnide vahetus on keeruline (kell,temp näidik, bensiini näidik)?
Kas see puldi teema tavaline. Lugesin, et üks kes ostis ka endale romeo, puldil puudub kummi käte(mul sama) ja uksed tulevad lahti joppamise peale. Huvitav on ka see, et puldil põleb tihti punane tuli. Ei tea kas patarei võib tühi olla?

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

#4
:think:

esmalt- tõstsan teema õigesse jaotusse...
ja siis teemaga edasi:
1. esisilla kolin 156-l on tavaliselt kas stabikad (maksavad 10.- tükist, vahetamine ca pool tundi) või ülemised õõtsad (maksavad 50-60.- tükist, vahetamine ca tund).
Kui ülevaatus on äsja tehtud, siis panustaks stabika kontidele- need ei pruugi ülevaatusel näha olla (tasub ära vahetada enne, kui see õõtsasid vaevama hakkab)
2. vaata üle, mis mõõdus rehvid autol all on - kui mõõt on kaks sammu üle normi, siis hakkabki väsinud veermiku puhul koopasse käima (norm on 185/65R15; 205/60R15; 205/55R16; 215/45R17), eeldan, et ka kolin on juhipool (see võiks viidata ülemisele õõtsale)
3. armatuuripirnide vahetamine on kättevõtmise asi (kuigi- kui Sul terve lisaplokk pime on, siis ei pruugi olla asi ainult pirnides.
Selleks on Sul vaja:
leida kruvikeeraja
eemaldada makk
eemaldada sooja/külma nuppude katted (see serv mis seal on)
kruvida lahti maki allservas olevad kaks kruvi
võtta ära käigukangikate
keerata sealt alt lahti kolm (kuni 4) kruvi
Tõmmata kergelt konsooli enda poole kuniks pääsed ligi sigaretisüütaja ja ohutulede nupu pistikutele
võtad pistikud lahti ja tõstad konsooli eest
siis keerad kellaplokil paar kruvi ära, võtad selle välja ja vaatad pirnid üle
Kogu kuluv aeg ca 15 minutit
4. Puldi kummikatte puudumine on saadanast (niiskus läheb vahele ja tekitab igasugust jama- tegelikult tuleks sinna uus kate muretseda ning puldi kontaktplaat ära puhastada- ja ühtlasi ka patarei vahetada- kui puldil ise tuli põlema läheb, siis on kas pult lühises või patarei tühi. Puldi teema ei ole margipõhine vaid funktsioonipõhine-> vaadates auto tootmisaastat, siis ma ei usu, et Sul tehase signa on)
Võid muidugi pildid üles panna, siis oskan ehk täpsemalt juhendada.

Kõik eelnev muidugi eeldusel, et Sul on huvi, tahtmist ja oskust selliste asjadega tegeleda (kui ei ole, siis võid pöörduda kellegi poole, kel on või otsida mõne koha, kus seda teenusena tehakse :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

#7
alfaromeo16 kirjutas:Ise olen naisterahvas. Mees on ka, kuid meil mõlemal kogemused puuduvad täielikult sellise isendiga.

Ega see takistuseks saa jääda ju :-)

leidsin pisikese juhendi konsooli eemaldamiseks (küll teisel eesmärgil aga... ehk annab aimu)... http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=33127

pirnid on 12V 1,2W standardsed armatuuripirnid (igast tanklast/autopoest peaks saama)

Puldi korpus sõltub puldist (kui tegemist on originaali või Defa vms laiatarbepuldiga, siis on see leitav, kui tegemist on odavseeria puldiga, siis võiks osutuda odavamaks kogu signa välja vahetada... või pult teise korpusse ümber ehitada)... kui pildi saaks...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

#9
riputa kuhugi mujale (picasa, fotoalbum) või tee resize (arvutis lihtne, telefonis keerulisem ), või muuda telefonil pildistamise reziim ära (kaamera-> seaded->pildi suurus -> 1M... praegu on arvatavasti maksimum)

foorumisse lisatavatel manustel on mahupiirang (mis ületab telefonikaamera tavaseadustust)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Ar 156,2.0B,114kw T.Spark

#12
Oot. oot, ega selle auto number pole 160 ja mõned tähed?
Kui nii, võib kõike selle kohta minu käest küsida:)
Ja esisilla kolin on klassika: ülemised õõtsad. Olgu tegemist selle autoga või mitte.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron