Paluks kõigi abi täna hommikul mingil imelikul põhjusel key code ees :S auto ei käivitu .
sai eile õhtul võtme lahti võetud , kuna seal pikka aega midagi sees loksunud .
oskab keegi aidata kuda auto käima
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#3sain ka selle kadalipu läbi käia. Enne kui see kollane tuli ära kustub, pole mõtet käiama hakatagi. Põhjuseks mingi immobilaiseri viga. Ei saanud aru, kumb oli enne, kas võtme lahti võtmine või Key Code tuli? Kui võtmes midagi tuksis, siis otsi abi näiteks Tallinnast Auto Key Service'st, asusid Madara tänaval kuskil garaažide vahel. Mul paar aastat tagasi mersu võtme tegid korda, äkki oskavad alfaga ka aidata.
Kui viga auto pool, siis minu puhul aitas juhi jalgade juurest kõikide plokkide ja releede näppimine (polnud ise auto lähedal, aga naisevend sai auto korda ilma et midagi rohkemat oleks teinud). Kui ma õigesti mäletan, siis peaks kuskil jalgade juures olema kollast värvi plokk või relee, kuhu jookseb nö. immo "antenn", või siis coil, mis keritud ümber süüteluku ja mis võtab vastu võtme seest immo signaali. Kui seal kuskil on kehv ühendus, siis auto aju immo koodi kätte ei saa ja autot käivitada ei luba.
Kui viga auto pool, siis minu puhul aitas juhi jalgade juurest kõikide plokkide ja releede näppimine (polnud ise auto lähedal, aga naisevend sai auto korda ilma et midagi rohkemat oleks teinud). Kui ma õigesti mäletan, siis peaks kuskil jalgade juures olema kollast värvi plokk või relee, kuhu jookseb nö. immo "antenn", või siis coil, mis keritud ümber süüteluku ja mis võtab vastu võtme seest immo signaali. Kui seal kuskil on kehv ühendus, siis auto aju immo koodi kätte ei saa ja autot käivitada ei luba.
alfadel pole vigu, alfadel on iseloom
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#4hei-> ega Sa võtme seest seda loksuvat asja ära ei visanud või see maha ei kukkunud (olen korra kokku puutunud sellega, kuidas puldi korrastamise käigus transponder minema visati)?
Kui transponderit võtmes ei ole, siis ei saa auto tööle minna. Ehk siis proovi see kuidagi üles leida.
Võtme lahtivõtmine ei saa kuidagi immot ära lõhkuda (kui just transponderit võtme seest ei eemalda)
Kui transponderit võtmes ei ole, siis ei saa auto tööle minna. Ehk siis proovi see kuidagi üles leida.
Võtme lahtivõtmine ei saa kuidagi immot ära lõhkuda (kui just transponderit võtme seest ei eemalda)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#5nii see oligi võtme sees olev immo kiip või mis iganes ta ka ei ole jäi pulti tagasi panemata .
aga võtmega teinegi viga puldist uksed lukku ei lähe . lahti saab aga väga ukse lähedal olles
aga võtmega teinegi viga puldist uksed lukku ei lähe . lahti saab aga väga ukse lähedal olles
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#6vaheta puldi patarei ära ja kontrolli, et nupud korralikult põhja ulataksid (kui üks nuppudest ei tööta, siis võib see olla plaadil nihkunud vms)
Kui see ei aita, siis on vastuvõtjal mingi mure küljes (teinekord on antenn kehvasti ühendatud või üldse puudu)
kas pagass töötab korralikult?
Kui see ei aita, siis on vastuvõtjal mingi mure küljes (teinekord on antenn kehvasti ühendatud või üldse puudu)
kas pagass töötab korralikult?
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#7pagassi nupp murdunud . oli juba siis kui masina soetasin .
aga muidu jah lahti saan teha kinni pannes punane tuluke läheb põlema küll puldil kuid ei miskit
aga muidu jah lahti saan teha kinni pannes punane tuluke läheb põlema küll puldil kuid ei miskit
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#9oskab keegi öelda milles tõrge on ?
eile sain päeva jooksul 2 korda auto käima üle jäänud 20 korda kui üritasin lõi immo peale .
täna probleemi ei ole esinenud( olen uksed lukust lahti hoidnud)
eile sain päeva jooksul 2 korda auto käima üle jäänud 20 korda kui üritasin lõi immo peale .
täna probleemi ei ole esinenud( olen uksed lukust lahti hoidnud)
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#10niiskus vahel?
proovi immoploki pistikud üle suruda (juhi jalge kohal - pead autosse poolviltu pikali viskama, et sinna ligi saaks) - muidugi displei vilkumine võib tähendada ka seda, et Sul on immo can-i osa kuskilt vigane või lahti (kui ülesurumine ei aita, siis soovitaks minna kiiremas korras diagnostikasse-> enne, kui auto kuhugi seimsa jääbki)
teine võimalus on relee lahtipõrumine (kahjuks ei mäleta, kus kuram see 147-l asus);ukselukud ja tehase immo ei ole kuidagi seotud (mälu järgi ei ole kuidagi seotud see ka alarmiga)
proovi immoploki pistikud üle suruda (juhi jalge kohal - pead autosse poolviltu pikali viskama, et sinna ligi saaks) - muidugi displei vilkumine võib tähendada ka seda, et Sul on immo can-i osa kuskilt vigane või lahti (kui ülesurumine ei aita, siis soovitaks minna kiiremas korras diagnostikasse-> enne, kui auto kuhugi seimsa jääbki)
teine võimalus on relee lahtipõrumine (kahjuks ei mäleta, kus kuram see 147-l asus);ukselukud ja tehase immo ei ole kuidagi seotud (mälu järgi ei ole kuidagi seotud see ka alarmiga)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#11pole veel jõudnud uurima minna aga jah niiskus võib küll olla , kuna tagumised aknad on ka otsad andnud pean uurima kaitsme ploki üle
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#12Kas keegi teab kus asub akende tõstukite releed või miks ei saa tagumisi enam avada
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#13Mul on ka need raskesti avatavad, kuid pakun, et lihtsalt kinni kiilunud mustusega.
Kas mootor teeb häält, kui nuppu vajutada?
Kas mootor teeb häält, kui nuppu vajutada?
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#14147 tagumised aknad käivad läbi can ploki-> kui kumbki aken ei avane ja nupule vajutamisel käib vaid piiks või ei juhtu midagi ming kaitsmed on terved, siis on tegemist can-i veaga (soojalt soovitan lasta Sul autole korralik diagnostika teha-> vigade lisandumise läbi julgeks pakkuda, et Sul on kere juhtplokk vett saanud)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 CODE probleem /kiire/
#15ts sul võib täielik õigus olla . täna siis viskas ventikast mingit kärsakat