M: Alfa Romeo 156 GTA, 2002.a
Posted: 29 Apr 2016, 10:13
Kuulutus Auto24 lehel:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=5121
Minu GTA saaga algusest peale...
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... =35&t=4068
1. Alfa Romeo 156 GTA, 2002/11 , 3.2L V6 184KW
2. Keretüüp- sedaan
3. Värvus - punane
4. Väljalaskeaasta - 2002 november , läbisõit on natuke alla 95000 km.
5. Käigukasti tüüp - 6k manuaal
6. Mootori tüüp - 3.2L V6 bensiin
7. Varustus ja lisad - Kõik lisad mis 156'l tehasest kaasa tuli, va,katuseluuk. Järgmine rihmavahetus on 110000 km peal ehk siis hetkel + 15000km pärast või 2.aastat.
8. Hind - 7800 eurot (kiirmüügi hind), hea hind kohe soetamiseks kui soov on keretöid ja värviparandusi ise teha.
Mai kuust (8.kuupäev) läheb keretöösse ja esiklaasi vahetusse, veljevärvimisse jpm. Peale seda hind on muidugi teine.
9. Muu info: Hetkel on katki esimene ja tagumine stange (kaablitega kinni hekseldatud, kes näinud see teab kuidas), esimestel tiibadel on koopa alumistes äärtes rooste (GTA'de tüüpviga), sama ka tagumiste koopaäärtega. Küljekarbi ots vasakul on lahti, paremal on keskelt natuke. Väiksed mõlgid siin ja seal. Kapotil palju täkkeid ja üks sissepoole mõl ja üks väljapoole mõlk (lihtsam on kapott ära vahetada kui seda parandada). Seest on juhipoolne iste ühe külje peale ära vajunud. Tõenäoliselt on mingi tala kas ära paindunud või keevituse kohapealt järgi andnud. Tehnilise külje pealt on kõik võimalikud tööd ära tehtud ja raha on pandud metsikult. Signablokk on ka olemas (ootab külge panemist), mis olemasolevaga tuleks ära vahetada. Hetkel töötab puldist ainult kesklukk (kuna blokk ei funka siis tulesi ei vilguta ja häält ei tee lukustamisel või avamisel). Lisaks on soetatud uued asendus kumminagad pedaalidele (pedaalid tuleks ennem ilusti ära puhastada).
Sai soetatud ka suurem Porsche Cayenne'i segusiiber, mis peaks parandama õhu peale voolamist ja annaks juurde veits tõmmet sama pedaalivajutusega, mis praegu.
Kuid selleks on vaja vahele panna adapter. See on selline mitte kriitiline tuuningu osa. Segusiiber on ise plug-n-play vana pistikuga. Soetatud on ka uus MAF sensor, et see ära vahetada. Kuna olemasolevat pole vahetatud vist auto väljatuleku hetkest, seega võiks vahetada. Kuigi toimetab ka praegune. Oktoobris läksid alla suured pidurisuppordid koos tutikate esimeste ketaste ja PF Carbon Z klotsidega, armeeritud pidurivoolikud, tutikad KW V1 coiloverid, Q2 lukustuv differ, uus sidur, käigukasti kapremont ka samal ajal, kõik vedelikud vahetati, mis autol sees käivad (pidur ATE Blue Racing, roolivõimu jne.), kõik mootori ja käigukasti padjad said vahetatud. Kliimaradikas koos elemendiga sai uus, kliimapump sai asendatud ainult kasutatuga. Vähemalt ei leki enam kuskilt vahelt, kuigi on kuulda laagrite pöörlemist, kellel on ülihea kuulmine. Tagumised amordipadjad sai vahetatud, veermiku juppe teisigi ning rooliotsad, üks ülemine õõts. Kõik mis vähegi järgi andis kuskilt sai vahetatud ja palju selliseid asju, mis parandasid auto sõiduomadusi. All on hetkel premium kvaliteediga lamellrehvid, millel on läbisõitu nii 4000km jagu (eelmise aasta novembrist).
Kõik info minu auto kohta on olemas siin foorumi Kasutajate autode sektsioonis, minu auto teemas.
Järgnev pilt illustreerib väga täpselt viimase 6 aastaga selle auto alla pandud ressurssi.
10. Kontaktandmed- mobiil: ( 5 3 4 5 22 44) on number
Panen siia vell pildid, mis mul varasemast suht lambist tehtud.
Business end!

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=5121
Minu GTA saaga algusest peale...
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... =35&t=4068
1. Alfa Romeo 156 GTA, 2002/11 , 3.2L V6 184KW
2. Keretüüp- sedaan
3. Värvus - punane
4. Väljalaskeaasta - 2002 november , läbisõit on natuke alla 95000 km.
5. Käigukasti tüüp - 6k manuaal
6. Mootori tüüp - 3.2L V6 bensiin
7. Varustus ja lisad - Kõik lisad mis 156'l tehasest kaasa tuli, va,katuseluuk. Järgmine rihmavahetus on 110000 km peal ehk siis hetkel + 15000km pärast või 2.aastat.
8. Hind - 7800 eurot (kiirmüügi hind), hea hind kohe soetamiseks kui soov on keretöid ja värviparandusi ise teha.
Mai kuust (8.kuupäev) läheb keretöösse ja esiklaasi vahetusse, veljevärvimisse jpm. Peale seda hind on muidugi teine.
9. Muu info: Hetkel on katki esimene ja tagumine stange (kaablitega kinni hekseldatud, kes näinud see teab kuidas), esimestel tiibadel on koopa alumistes äärtes rooste (GTA'de tüüpviga), sama ka tagumiste koopaäärtega. Küljekarbi ots vasakul on lahti, paremal on keskelt natuke. Väiksed mõlgid siin ja seal. Kapotil palju täkkeid ja üks sissepoole mõl ja üks väljapoole mõlk (lihtsam on kapott ära vahetada kui seda parandada). Seest on juhipoolne iste ühe külje peale ära vajunud. Tõenäoliselt on mingi tala kas ära paindunud või keevituse kohapealt järgi andnud. Tehnilise külje pealt on kõik võimalikud tööd ära tehtud ja raha on pandud metsikult. Signablokk on ka olemas (ootab külge panemist), mis olemasolevaga tuleks ära vahetada. Hetkel töötab puldist ainult kesklukk (kuna blokk ei funka siis tulesi ei vilguta ja häält ei tee lukustamisel või avamisel). Lisaks on soetatud uued asendus kumminagad pedaalidele (pedaalid tuleks ennem ilusti ära puhastada).
Sai soetatud ka suurem Porsche Cayenne'i segusiiber, mis peaks parandama õhu peale voolamist ja annaks juurde veits tõmmet sama pedaalivajutusega, mis praegu.
Kuid selleks on vaja vahele panna adapter. See on selline mitte kriitiline tuuningu osa. Segusiiber on ise plug-n-play vana pistikuga. Soetatud on ka uus MAF sensor, et see ära vahetada. Kuna olemasolevat pole vahetatud vist auto väljatuleku hetkest, seega võiks vahetada. Kuigi toimetab ka praegune. Oktoobris läksid alla suured pidurisuppordid koos tutikate esimeste ketaste ja PF Carbon Z klotsidega, armeeritud pidurivoolikud, tutikad KW V1 coiloverid, Q2 lukustuv differ, uus sidur, käigukasti kapremont ka samal ajal, kõik vedelikud vahetati, mis autol sees käivad (pidur ATE Blue Racing, roolivõimu jne.), kõik mootori ja käigukasti padjad said vahetatud. Kliimaradikas koos elemendiga sai uus, kliimapump sai asendatud ainult kasutatuga. Vähemalt ei leki enam kuskilt vahelt, kuigi on kuulda laagrite pöörlemist, kellel on ülihea kuulmine. Tagumised amordipadjad sai vahetatud, veermiku juppe teisigi ning rooliotsad, üks ülemine õõts. Kõik mis vähegi järgi andis kuskilt sai vahetatud ja palju selliseid asju, mis parandasid auto sõiduomadusi. All on hetkel premium kvaliteediga lamellrehvid, millel on läbisõitu nii 4000km jagu (eelmise aasta novembrist).
Kõik info minu auto kohta on olemas siin foorumi Kasutajate autode sektsioonis, minu auto teemas.
Järgnev pilt illustreerib väga täpselt viimase 6 aastaga selle auto alla pandud ressurssi.

10. Kontaktandmed- mobiil: ( 5 3 4 5 22 44) on number

Panen siia vell pildid, mis mul varasemast suht lambist tehtud.


