Mu autol on praeguste ilmadega 2 varianti käivitamisel:
1) Panen võtme pesasse, ootan kuni eelsüüteküünla tuli kustub, võtab puldi välja, panen uuesti, ootan uuesti ja nii 3x ja siis käivitan, 1-3 pööret ja mootor töötab
2) Panen võtme pesasse, ootan kuni eelsüüteküünla tuli kustub ja ootan veel natuke (tavaliselt nii kaua, kuni ka radika tuli temp. näitaja juures kustub e. u 5-7 sek) ja siis käivitan, 1-3 pööret ja mootor töötab
Ja siis u minutikese mootor ärkab.
Kui ainult eelsüüte tule kustumist ootan, siis masin ketrab 5 sek ja siis vbla läheb tööle või karjub, et radika temp on liiga kõrge ja lülita mootor välja. Süüde korras, küünlad korras, aku korras, kõik on korras, aga ikka teeb sellist jama.
Võrreldes ühe VW Golfiga (15a vana) ja Škoda Octaviaga (13a vana), siis siis need käivituvad sedasi:
1) Süüde sisse
2) tuli kustub 2-3sek pärast
3) käivitub ERANDITULT poolelt pöördelt
Mõtlen, et kas viga selles relees või on mingi muu häda? Näit pihustid?
