#3
Postitas ts
Tegelikult on mootorivahetus tööriistade (sh eriti mootoritõstuki ja pingi) olemasolu korral lihtne ning aeg sõltub sellest, kui palju tööd on vaja teha- kõik töökojad on valmis seda tegema, kui kinnitad neile, et töökoda vastutab ainult vahetuse enda eest ja maksad ise kinni kõik "agad" mis võivad tekkida mootorite mittesobimisest.
Lühidalt siis sõltub töö hind sellest, kui komplektne mootor ise on- kui võtad "sõitvalt sama koodiga autolt" mootori koos kõigi agregaatide ning kastiga, siis võid arvestada umbes 1 päeva tööga (tegelikult on see lihtsam töö, kui käigukasti vahetamine- juhtmete otsimine, eemaldamine, pildistamine, sildistamine ja tagasiühendamine on need asjad, mis aega võtavad). Kui aga annad töökojale ainult mootori ilma starteri, geneka, pumpade jms-ta ning töökoja ülesanne on mootor kontrollida, kõik agregaadid külge laduda jne siis võid arvestada julgelt neli ja rohkem korda suurema tööaja mahuga.
soovitus-> kirjelda võimalikult täpselt vana ja uue mootori olukorda, saada julgelt küsimused välja ja vaata, mida vastatakse. Siis saad juba võrrelda nende numbritega, mida pakutakse teistes linnades ja sealt edasi otsustama (teoreetiliselt võib juhtuda, et Sul on kõige odavam osta kõige kallima hinnaga mootor ning vedada see Tallinnasse).
EDIT: ise tegemine on garaazi olemasolul eriti odav (tõstukeid jms on võimalik ka rentida) - kuid nagu kogemus näitab, siis asjade mahavõtmine on lihtne ja kiire kuid tagasiminek kipub oluliselt pikemaks venima
Tegelikult ma olen normaalne....