Re: Suvaline pläma vol 2017

#901
Subaruid vaadatud AGA korralikku Imprezat on kole keeruline leida- tavaliselt on neil klassikaline raamita ukse sündroom...

Antud näitele viidates- kuna ma kunagi olen Subary vabalthingava automaatboxeriga (suuremas keres küll) kulgenud, siis soovitaks seda kogemust kõigile - uskumatult imelik..ma ei ole mitte kunagi olnud ühegi autoga nii segaduses, kui selle kombinatsiooniga- jõudu nagu on aga tegelikult nagu ei ole kah, kiirendust ei ole üldse tunda. Seda, mida ja millisel hetkel kast või mootor parasjagu teeb on võimatu tunnetada või ennustada... müstiline :D (tõsi küll, siidelboxer veel suurema kere peal töötab tsiviliseeritumalt)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#902
Tundub, et Alfaviirus aina süveneb... Ega kellelgi heas tehnilises ja visuaalses korras Alfa Romeo GTV 3.0 V6 ei ole müüa? :ugeek:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#903
Tegelikult... Ega vist ei ole (niipalju kui ma korralikke 24v 916-tesid tean on need tavaliselt ära pandud ja neid eriti lihtsalt osta ei saa...)

Muuseas- ka euroopast on neid juba keeruline leida ...

P.s. ka enamvähem korralikke 24v ja 12v turbo'id on harjumuspärase hinnaga väheks jäänud :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#906
Slicer kirjutas:
Traktor kirjutas:Aaga see on hoopis hirmus maasikas
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &steered=1
Miks ta nii hirmus maasikas on? Am I missing something? :think:
Võib-olla selle auto punane värv, 3.2 V6 mootor ja nelikvedu muudavad selle maasikaks? :D
Pole Breraga sõita saanud aga kui ta samasugune sõiduomadustelt on nagu 159, siis vanema otsa Alfad on kindlasti paremad - vähemalt minu arvates. :hi:
Lisaks muidugi ka vanemad Alfa Romeo V6 mootorid, mida on ilus silmaga vaadata ja nauditav sõites kogeda. Kahju, et uuema aja mootorid on visuaalses pildis kõvasti kaotanud ning kannavad plastikkatet.
P.S See arvamus ei pretendeeri kindlasti absoluutsele tõele.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#909
Kuidas muidu sellel Breral ja 159 nelikvedu on?
Ma pean väga lugu klassikalisest pidevast või manuaalselt lülitatavast nelikveost. 50/50, äärmisel juhul 60/40.
Igasugused poolkõvad nutikad, kus auto ise arvab nelikut vajavat ja selle ise sisse lülitab on minu arust mõttetud.
Kui mul on ohuolukord siis ma tahan 110% kindel olla, et nelik on sees, et vastavaid sõiduvõtteid kasutada, mitte pead vaevata kas auto on minuga ühel lainel või mitte. Isemõtleva autoga ma eal ei julge 100% usaldada arvutit.

156 crosswagon peaks näiteks muteada ikka päris pidev ja 60/40 olema?

Re: Suvaline pläma vol 2017

#910
Crosswagon kasutab kahte torsenit, 159/brera peaks sama systeemi kasutama.

Seda öelnuna- bussoga 916 ja 3.2 brera ei ole isegi kaudselt võrreldavad (mitte, et brera ei oleks parema jõu mahapaneku võimega aga IMHO on brera nelikveolisena siiski nagu väike vaal - sõiduomadused on umbes audi tasemel)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#911
Breraga on see häda , et üle 180cm mehel on pea laes.
Minul on 188cm ja pea oli vastu klaaskatust - kate sai eest ära lükatud.
Ilmselt on tavalise katusega auto lagi, klaaskatusega versioonist sentimeeter või kaks madalamal.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma vol 2017

#912
spark kirjutas:Breraga on see häda , et üle 180cm mehel on pea laes.
Minul on 188cm ja pea oli vastu klaaskatust - kate sai eest ära lükatud.
Ilmselt on tavalise katusega auto lagi, klaaskatusega versioonist sentimeeter või kaks madalamal.
Pole nõus.
Olen 195 ja tundsin ennast Breras 100%.
Tõenäoliselt leiaks ka minust pikem mees omale Breras mugava sõiduasendi.

Re: Suvaline pläma vol 2017

#913
Ma ei tea, ma olen 182 cm ja ka suht ahistav oli see lagi (Skyview versioonis), mitt et mul pea vastu lage oleks olnud kuid max 10cm oli võibolla ruumi. Võibolla oleneb isteasendist ja äkki istmetest (elektriline vs manuaal)? Mulle meeldib ikka rohkem püstises ja sportlikumas asendis sõita.