Eesti ark ei lubaks tänavale ka elektriautosid...
Kui nüüd täiesti aus olla, siis maanteeamet ei lubaks üldse midagi (kui vaadata näiteks ülevaatuspunktide vigade loendit.vms.)
Re: Suvaline pläma vol 2017
#17Kusjuures mõtlesin ka täna just facebooki grupile, et seal saab pm koguaeg passitud, lihtsam möliseda ka seal
Re: Suvaline pläma vol 2017
#18Õnneks pole seda ajaraiskaja harjumust endale kasvatanud. Ja ikka veel kuidagi elus püsinud
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma vol 2017
#19mina näiteks olen selline vanamoeline inimene, et mulle meeldib struktureeritud info. See on ka põhjus, miks proovisime juba aastaid tagasi koondada pläma kahte-kolme teemasse ja miks mulle endale FB eriti ei meeldi.
However-> alati võib keegi võtta kätte ja teha FB-s otsa lahti (eesti alfistid on grupi nimi... liituge ja tehke aruteluga algust)
However-> alati võib keegi võtta kätte ja teha FB-s otsa lahti (eesti alfistid on grupi nimi... liituge ja tehke aruteluga algust)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#20Siis sureb foorum täitsa ära, kui liiklus sinna suundub.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma vol 2017
#21Stelvio fännidele üks uudis: http://www.autoguide.com/auto-news/2017 ... om20170118
Ma ikka vaatan neid pilte ja mõtlen, et ma pole suurem asi linnamaasturite fänn, aga see Stelvio, Infinity FX35 ja Maserati SUV on päris kenad Hinnad on muidugi ka vastavad uuena..
Ma ikka vaatan neid pilte ja mõtlen, et ma pole suurem asi linnamaasturite fänn, aga see Stelvio, Infinity FX35 ja Maserati SUV on päris kenad Hinnad on muidugi ka vastavad uuena..
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#22Foorum võiks ikka jääda alles. Ma arvan, et see on mingi ajutine teema (isegi, kui 2-3 kuud kestab), et siin vaikus majas.
Mingi ulme sebimine on inimestel käsil. Miskipärast mul laual viimased 2-3 remondiarvet, mis ootavad minu tarka süsteemi sisestamist ja siia foorumisse logi maha jätmist
Mingi ulme sebimine on inimestel käsil. Miskipärast mul laual viimased 2-3 remondiarvet, mis ootavad minu tarka süsteemi sisestamist ja siia foorumisse logi maha jätmist
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#23Päris muljetavaldav!
http://video.repubblica.it/motori/e-la- ... 365/265743
http://video.repubblica.it/motori/e-la- ... 365/265743
Re: Suvaline pläma vol 2017
#24See 4 veoline 159 on ahvatlev aparaatSlicer kirjutas:Päris muljetavaldav!
http://video.repubblica.it/motori/e-la- ... 365/265743
Mitte, et Brera alla jääks:
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#25Kiidaks ka oma praegust masinat, nelivedu just.
Pühap hommikul sai tehtud tõsisem proov, kogu öö oli sadanud lund, ehk hommikul välja minnes oli auto ja käru 2 aimatavat lumehunnikut. Ühes küljes oli ilusti aknani lund kogunud, lume paksus oli auto lisatuledeni eest. Rookisin ümber masina puhtaks, ja hakkasin liikuma, käru järel, ca 250kg koormaks, suurele teele oli u 600m, paar 160 kraadi kurvi ja pidev tõus. Saatsin enamuse veojõust tagasilda ja tuld. Korra pidin meetri tagurdama, kuna tundus, et nüüd viskab ratta alla augu sisse. Ja ära sõitsin, pidin ka sel teel tegema möödasõidu, kuna ühte x5 kaevati labidatega välja- mis vedu neil on?
Ja siis imestan, miks veel pannakse mingitele masinatele a’la crv selliseid poolikuid veoskeeme, kas tõesti niiiiiiii palju odavam? 4vesu lumes võiks ikka liikuda, keegi ei eeldagi tänavaneliveolt kandude ja kraavide alistamist.
Pühap hommikul sai tehtud tõsisem proov, kogu öö oli sadanud lund, ehk hommikul välja minnes oli auto ja käru 2 aimatavat lumehunnikut. Ühes küljes oli ilusti aknani lund kogunud, lume paksus oli auto lisatuledeni eest. Rookisin ümber masina puhtaks, ja hakkasin liikuma, käru järel, ca 250kg koormaks, suurele teele oli u 600m, paar 160 kraadi kurvi ja pidev tõus. Saatsin enamuse veojõust tagasilda ja tuld. Korra pidin meetri tagurdama, kuna tundus, et nüüd viskab ratta alla augu sisse. Ja ära sõitsin, pidin ka sel teel tegema möödasõidu, kuna ühte x5 kaevati labidatega välja- mis vedu neil on?
Ja siis imestan, miks veel pannakse mingitele masinatele a’la crv selliseid poolikuid veoskeeme, kas tõesti niiiiiiii palju odavam? 4vesu lumes võiks ikka liikuda, keegi ei eeldagi tänavaneliveolt kandude ja kraavide alistamist.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma vol 2017
#26X5 (ehk siis xDrive) on haige asi, mida kõrgendatud kliirensiga masinalt nagu eriti ei ootaks... tehniliselt siis on käigukastis esisilla väljavõttel viscosidur, mis reguleerib pidevalt 0-40% jaotust esi ja tagasilla vahel (pmst sama süsteem, nagu ka 164Q4-l, kuid seal on see kombineeritud torseniga ning veojõudu jaotatakse ülekande suunamisega, mitte rataste pidurdamisega).
vanemad X5-d (kuni teise põlveni) kasutasid ilma lukkudeta viscomuhvi, mis on klassikalise libaneliveo hulleim variant (a la CRV), eriti juhul kui see on kombineeritud tagaveoga-> esiveo ja vicso süsteem on natuke parem, kuna esiveolisel tuleb tagasild järgi siis, kui auto juba kinni on võimaldades veel natuke liikuda. tagaveo puhul esisilla järele lülitamine tähendab seda, et nelivedu tuleb järgi enne, kui auto lõplikult kinni jääb ning niipea, kui üks esiratas on liikumatu (ehk siis libiseb läbi) on korraga terve sild kasutu ja kuna tagasild ise ei lükka suur midagi ongi hambad.
Põhimõtteliselt on minu isiklik arvamus neliveo osas siiski selline, et kui veojõu suunamine käib üle pidurite, siis ei ole see ikka kuidagi normaalne ning kui vedu ei ole fikseeritud ning juht ise veojõudu suunata ei saa ning ühtegi lukku pole, siis eks see üks lurr ole küll.
vanemad X5-d (kuni teise põlveni) kasutasid ilma lukkudeta viscomuhvi, mis on klassikalise libaneliveo hulleim variant (a la CRV), eriti juhul kui see on kombineeritud tagaveoga-> esiveo ja vicso süsteem on natuke parem, kuna esiveolisel tuleb tagasild järgi siis, kui auto juba kinni on võimaldades veel natuke liikuda. tagaveo puhul esisilla järele lülitamine tähendab seda, et nelivedu tuleb järgi enne, kui auto lõplikult kinni jääb ning niipea, kui üks esiratas on liikumatu (ehk siis libiseb läbi) on korraga terve sild kasutu ja kuna tagasild ise ei lükka suur midagi ongi hambad.
Põhimõtteliselt on minu isiklik arvamus neliveo osas siiski selline, et kui veojõu suunamine käib üle pidurite, siis ei ole see ikka kuidagi normaalne ning kui vedu ei ole fikseeritud ning juht ise veojõudu suunata ei saa ning ühtegi lukku pole, siis eks see üks lurr ole küll.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#27Pigem jah - kindel üheratta vedu, kui liba 4-vedu ...
siis tead kaugele ronida ... enne kui tuleb traktorit kutsuma minna
Edit: vist oli viimane Rav 4 (TM talvetestis), kus 4WD kadus ära kuna sidur kuumenes üle ...
ehk, kui kinni jääd siis pole ka tagaratastest abi.
Tegelikult mulle meeldis kõikse rohkem selle - punni nelivedu (ka oli TM talvetestis), kus nelivedu hakkab tööle siis, kui esi rattad käivad ringi, aga kuna vejõu kontrolli ei saanud välja lülitada siis ei saanud ka tagasild tööle hakata - ehk autol oli praktiliselt kasutu tagavedu
siis tead kaugele ronida ... enne kui tuleb traktorit kutsuma minna
Edit: vist oli viimane Rav 4 (TM talvetestis), kus 4WD kadus ära kuna sidur kuumenes üle ...
ehk, kui kinni jääd siis pole ka tagaratastest abi.
Tegelikult mulle meeldis kõikse rohkem selle - punni nelivedu (ka oli TM talvetestis), kus nelivedu hakkab tööle siis, kui esi rattad käivad ringi, aga kuna vejõu kontrolli ei saanud välja lülitada siis ei saanud ka tagasild tööle hakata - ehk autol oli praktiliselt kasutu tagavedu
Re: Suvaline pläma vol 2017
#28 see on ülim - mul on nüüd vist uus lemmik tehnikauuendus (veojõu sujuv jaotamine 100 - 100 esisillal ja 0-0 tagasillal)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2017
#29See oli vist seal samas Grand Touris, kus Jeremy Clarkson ütles, et Stelvio 4x4 on ka pm tagavedu, aga kui tagaosa libisema läheb, siis tulevad esimesed rattad appi. Midagi sellist.
Kiiruga ei leinud Giulia ja Stelvio nelikveo lahenduse kirjeldust.
Kiiruga ei leinud Giulia ja Stelvio nelikveo lahenduse kirjeldust.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma vol 2017
#30puusalt-> elektrooniliselt juhitav wet-clutch esisillal väljavõttel (0-50%) avatud esimese ja piiratud tagadifriga. Normaaloludes veavad tagarattad ja sild lülitatakse järgi ilma pidureid kasutamata.urmask kirjutas: Kiiruga ei leinud Giulia ja Stelvio nelikveo lahenduse kirjeldust.
puusalt julgeks pakkuda sellepärast, et Ghibli ja Quattroporte Q4 versioonid seda kasutavad ning selle kasutamine oleks majanduslikus mõttes loogiline. Ametlikult ei ole Alfa veel kummagi süsteemi tehnilist kirjeldust avaldanud.
Tegelikult ma olen normaalne....