Re: Suvaline pläma vol 2017

#47
Sellenädalane reportaaž Junkerdalist :D
Pilt
Alfasid seekord ei näinud, ja alles täna nägin selle talve esimest testsõitu, seekord olid Porsched, Panamerad, kinni teibitud, saateautoks oli uus Q7, Porgel oleks ju ka endal masinaid välja panna, millega neid Panamerasid lumest välja vedada???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#50
Slicer kirjutas:
ts kirjutas:FB välist videot ei leidnud :-)


Lehel nr.2 ja postitus #23 ;)
WTF? :eh:

vanaks hakkan jääma vist (pole nagu näinudki seda posti)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#51
Sain mõni aeg tagasi elu esimese hoiatuse politsei poolt (nende hinnangul juba liiga keelav foorituli :oops: ), seepeale arvutasin koju sõites natuke numbreid ja avastasin järgmisi statistilisi asju:
*juhtimisstaaz 20a
*trahve 0
*leppetrahve 0
*avariisid 0
* hoiatusi 1 :thumbdown:
*läbisõit üle 500 tuh km, millest: ca 250 tuh 164-ga, ca 150 tuh 156-ga ning ca 50 tuh 155-ga
ja nüüd siis Alfateemadele :roll:
tänu erinevatele kiibitsemistele ja norimistele- alates 1987 aastast toodetud mudelitest on sõitmata KOLM masinat 4C; 8C ja ES-30 (ükski neist ei ole eriti tõenäoline, et kunagi sõitmiseks ette satub)
Mootoritest on sõitmata (ja jääbki) 33 diisel ning 4,7 V8 ning uued turbod (1,75; 2,0 ja 2,9)

seoses sellega- kas keegi ei tahaks omale osta SZ/RZ-i? kui 8C ja 4C on vähemalt väga lähedalt nähtud ja kuuldud, siis see ES-30 häirib lausa
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#53
urmask kirjutas:ts, 4C on Pilot Motorsis olemas ju :)
8C oli kah (mitte küll testsõiduks)

tegelikult ma pole vist kordagi trehvanud sel hetkel, kui 4C oleks olnud testsõiduvormis

ja mis seal salata- olles 4c-s istunud, siis ma ei ole täiesti kindel, et ma sellega tahaks ringi teha ja siis pärast istuda halldiiselspordivagunisse... Giulia testsõit niigi lõppes sellega, et 2,4 156 minust ostmata jäigi, kuna õige vibe oli puudu :mrgreen:

krt- praegu hakkasin mõtlema, et tinglikult on mul ES30 sõidetud (162 seeria V6 ikkagi) küll aga täiesti tühi maa on 3,2 (tinglikult jällegi on tegemist suurendatud 3,0-ga, mis iseenesest on sõidetud)

JA siinkohal oleks paslik teha ka mootorite edetabel:
Nord
12V Busso
16V Boxer
24V Busso
16V TS
20V JTD
JTS

10V JTD
8V JTD
16V JTD
8V boxer


2.5 TD


























1,9 TD (155)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#54
Giulia üllatas mind ka. Minu jaoks sobiva istumisasendiga ja tunnetusega auto. Silmale ka meeldib väga :thumbup:
Eks ma praegu ka loen neid kuid, millal on "mõistlik" enda praegusest autost loobuda.

Piloti müügimees ikka tögab mind iga kord, kui sinna lähen oma praegust Alfat remontima: "Tere Urmas! Tulid jälle Giulia sissemakset raiskama?" :D
--
Urmas

Re: Suvaline pläma vol 2017

#56
Kus juures ,pilotis juba tellitud autod kohal.Üks Veloce veel hetkel kohe saadaval.Kiirustage seltsimehed ,kiirustage:)Ärge unustage kiirustades raha koju.:)

Re: Suvaline pläma vol 2017

#57
Soome foorumis loeti tibusid
Otetaas tähän väliin dataa vuodenvaihteesta. Aineistopäivä siis 1.1.2017, jolloin rekisterissä oli tasan 40 Giuliaa.
-1 Quadrifoglio, 39 nelisylinteristä
-2 manuaalia (Q ja 1 diesel), 38 automaattia
-28 dieseliä, 12 kipinäsytytteistä
-Rekisteröity kuukausittain: 08/2016 4kpl, 09/2016 7kpl, 10/2016 12kpl, 11/2016 4kpl, 12/2016 13kpl
-Värejä: 3 mustaa, 9 punaista, 4 sinistä, 11 harmaata (grr!), 12 valkoista, 1 hopea
-8 myyntivarastossa, 32 yksityiskäytössä (mainittakoon, että Q on merkitty yksityiskäyttöön - onko maahantuojan esittelyautossa kilvet?)
-Omamassat välillä 1511-1698kg, manuaaliaski ilmeisesti painaa n. 60kg vähemmän kuin automaatti
-Kaikki dieselit ovat 132kW (180hv), kaikki nelisylinteribensat 147kW (200hv)
-Yllättäen suurin keskittymä on pk-seudulla, josta löytyy yli puolet Giulioista (23kpl)

Edit: pikainen lisäsilmäys käyttötarkoituslistaan kertoi, että ajossa olevat esittelyautot ovat mitä ilmeisimmin virallisesti yksityiskäytössä, jos ovat kovien kilpien välissä.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma vol 2017

#58
ts kirjutas:Sain mõni aeg tagasi elu esimese hoiatuse politsei poolt (nende hinnangul juba liiga keelav foorituli :oops: )
krt ma kohe tahaks vajelda sellises situatsioonis ...
pole mina sellest viimasest liiklussäädusest leidnud, mitu sekundit vilgub roheline ... ja, kui pikalt põleb kollane!

Ei saa ju olla nii, et kuskil vilgub 3 korda ja kuskil ühe korra ..., kas ennne ristmiku ületamist tuleb veenduda, mitu korda tuli vilgub ja seejärel ristmik ületada...

Ma olen nõukaaja autokooliga ja sealt jäi kulge, et roheline vilgub neli (4) korda ja vahepeal pole seda ju ametlikult muudetud ... või siiski kuskil on see muutus kirjas?
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma vol 2017

#59
Müüsin oma ti maha sommile,reedel annan ära,jube peavalu uue auto otsimisel,pole nagu midagi võtta.Kurat tuleks ükskord normaalse suurusega alfa ka müügi,midagi a6 suurust.
Ajaa lugesin täna soome lehest auto ülevaatuse andmed.Huvitav asi mis silma jäi oli et 2000 aastal oli nii et 48protsenti 156 ei saanud ülevaatuselt läbi.Kõike kehvem tulemus sellel aastal.No kurat ma ei saa aru,millest neid 156 tehti,kui maksimum 3 aastat vanad auto üle ühe ei saanud ülevatuselt üle. Konkurentsitult kõike sittem masin oli dodge caliber,aastat ei mäleta aga läbi kukkumis protsent oli midagi 70....

Re: Suvaline pläma vol 2017

#60
Tabel ise peaks olema sellel aastal tehtud vanade masinate kohta... Kui see aga päriselt oli 2001 aasta andmetega, siis on soome autoomanikel ja Alfa esindusel midagi väga viltu

156 ja 147 olid enamvähem võrdses seisus ja on siiani

Ühisnimetaja- esisild (mingi leht tagasi oli selleteemaline arutelu), teine ühisnimetaja pidurisüsteem (asr/ebd) ja kolmandaks käsipidur.

Käsipidur ja esp on teada ikaldused ja on tõesti kohutavad...
Hüpoteetilised põhjused miks ülevaatuselt läbi kukutakse (nii siin, kui sealpool soome lahte)
1. armatuuris ebd tuld otseselt ei ole, kuid stendis ei anna pidurid õiget pilti välja
2. Tagumised kolvid jäävad kas kinni või peale ning kuna umbes pooltel isereguleerimine ei toimi, siis liiga kulunud klotsidel tuleb mingi regulaarsusega käsipidurit reguleerida (tavaliselt seda ei tehta enne, kui vaja on- ma arvan, et 90% juhtudest kasutatakse käsipidurit kord aastas)
3. Esisild- mul puudub kokkupuude soome reeglitega, kuid eestis peab läbi kukkumiseks enamvähem kolin sillas olema- kui soomlased vaatavad pisimaidki lõtke, siis võib arvestada 156/147 veermiku kestvust metsateedel mitte kümnete tuhandete vaid sadade kilomeetritega (147 löökaugurekord oli 1000km ülemistele õõtsapuksidele- pisike lõtk tuli sisse... Sai seib vahele ja sõitis veel miski 20 tuh aga...)

Ehk siis ülevaatuse tabel näitab kõige paremini ikkagi seda, kes kui hästi autot hoiab (156/147 ei ole autod, mida ülemisi õõtsi vahetamata saaks üle 30 tuh kasutada... Muidugi ülemised õõtsad ei maksa suurt midagi ja vahetamine on ca 1 tunni töö... Normaalsetes tingimustes isegi vist vähem)
Tegelikult ma olen normaalne....