jeee ... paar koleasja likvideeritud
negatiivse poole pealt tuleb asju ikka juurde-> nagu enamusel on ka sellel 156-l filtrikorpuse kinnitus lõhutud...
cuore on veel ootel, pumbatihendid samutiRe: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#325000 km vahekokkuvõte:
Soojendus- kuna marsruut on peas ja toimub automaatreziimil jälgisin termostaadi kontrolliks +4 juures temperatuurining selle järgi tundub termostaat korras olema- suur ring avaneb 85 kraadi juures.
Kütusest-kompuuter valetab kogu vahemaa keskmist stabiilselt pool liitrit allapoole. Tundub olevat mingi statistiline viga- siiani mõõtsin alati alates maanteest, täna tankisin enne linna sissesõitu. vahepeal kontrollisin kompuutrit trip B järgi igal sõidul (s.o. käivitamisest kuni kohalejõudmiseni) ning huvitaval kombel B-d loeb vahemikku 4,7-6,1 (sõltuvalt sõidutingimustest), enamikul kordadest jääb umbes 5,4-5,6 vahele
Keskmine kulu viimasel mõõtmisel 5,6, seega B näitab enamvähem õigesti aga paagis oleva hulga ja keskmise arvutamisel on mingi segadus.
Pumba tihendid on kohal, kuna aga -5 ülespoole jäävate temperatuuride puhul leket pole, siis jäävad "kevadesse" (eelduslikult saab olema aprillis üks tegemine koos filtrikorpuse kinnitamise, kõigi filtrite vahetamise, uue rihmarulliku, uksetihendi ja amordivahetusega... võib-olla jõuab ka natuke värviga tegeleda)
Veljendus on klaar (suveks tulevad PCW-d ning talveks tulevad teardropid)- pildid tulevad "kevadel" kui auto velgedele lähemale jõuab
Makk mängib jätkuvalt ainult raadiot läbi originaalkõlarite ja arvatavasti kuni suve alguseni see ei muutu (kui just keegi koodiga originaalmakki hirmus hea hinnaga ära ei anna)
Soojendus- kuna marsruut on peas ja toimub automaatreziimil jälgisin termostaadi kontrolliks +4 juures temperatuurining selle järgi tundub termostaat korras olema- suur ring avaneb 85 kraadi juures.
Kütusest-kompuuter valetab kogu vahemaa keskmist stabiilselt pool liitrit allapoole. Tundub olevat mingi statistiline viga- siiani mõõtsin alati alates maanteest, täna tankisin enne linna sissesõitu. vahepeal kontrollisin kompuutrit trip B järgi igal sõidul (s.o. käivitamisest kuni kohalejõudmiseni) ning huvitaval kombel B-d loeb vahemikku 4,7-6,1 (sõltuvalt sõidutingimustest), enamikul kordadest jääb umbes 5,4-5,6 vahele
Keskmine kulu viimasel mõõtmisel 5,6, seega B näitab enamvähem õigesti aga paagis oleva hulga ja keskmise arvutamisel on mingi segadus.
Pumba tihendid on kohal, kuna aga -5 ülespoole jäävate temperatuuride puhul leket pole, siis jäävad "kevadesse" (eelduslikult saab olema aprillis üks tegemine koos filtrikorpuse kinnitamise, kõigi filtrite vahetamise, uue rihmarulliku, uksetihendi ja amordivahetusega... võib-olla jõuab ka natuke värviga tegeleda)
Veljendus on klaar (suveks tulevad PCW-d ning talveks tulevad teardropid)- pildid tulevad "kevadel" kui auto velgedele lähemale jõuab
Makk mängib jätkuvalt ainult raadiot läbi originaalkõlarite ja arvatavasti kuni suve alguseni see ei muutu (kui just keegi koodiga originaalmakki hirmus hea hinnaga ära ei anna)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#33
Kaugelt näeb juba auto moodi välja
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#34huhh... kaks kuud möödas, 6000 km läbitud
praeguse plaani kohaselt siis kohe, kui läheb aprillis soojaks (Eesti suvi on teada tuntud selle poolest, et seda jagub igaks esmaspäevaks, kolmapäevaks ja neljapäevaks aprilli keskpaigast kuni mai lõpuni- ülejäänud aeg on sügis) tuleb ette võtta 3 suurt (tagaamort, rullikud ja kõrgsurvepump) ja 10 väikest (kaks lampi, stereo, uksepiirajad, luugivedrud, filtrid, õli jms) asja.
Positiivse poole pealt- hall 156sw on tänavapildis suht tavaline (laupäeval nägin kolme lausa)
praeguse plaani kohaselt siis kohe, kui läheb aprillis soojaks (Eesti suvi on teada tuntud selle poolest, et seda jagub igaks esmaspäevaks, kolmapäevaks ja neljapäevaks aprilli keskpaigast kuni mai lõpuni- ülejäänud aeg on sügis) tuleb ette võtta 3 suurt (tagaamort, rullikud ja kõrgsurvepump) ja 10 väikest (kaks lampi, stereo, uksepiirajad, luugivedrud, filtrid, õli jms) asja.
Positiivse poole pealt- hall 156sw on tänavapildis suht tavaline (laupäeval nägin kolme lausa)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#35166-e kohta vöiks sama öelda, tööl majaees konstantselt üks 156 sw V6 ja vahelduva eduga 166 3,0 ja 2,5 v6-ed
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#36hommikul tõmbasin ninaga- f* jälle
mida aeg edasi, seda hullemaks hais läks... jõudsin lõpusirgele ja vaatasin, et paagi näidik on kuskil veidra koha peal
noh mis seal ikka, parkisin auto ära ja kapoti alt hakkas tossu tulema...
kaks voolikut pilbasteks, umbes 15 liitrit kütust laiali...
f*kkkk.....
mida aeg edasi, seda hullemaks hais läks... jõudsin lõpusirgele ja vaatasin, et paagi näidik on kuskil veidra koha peal
noh mis seal ikka, parkisin auto ära ja kapoti alt hakkas tossu tulema...
kaks voolikut pilbasteks, umbes 15 liitrit kütust laiali...
f*kkkk.....
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#38mitte täielikult aga jah...
esmane hinnang - KUI mingeid üllatusi ei tule, siis miljon raha, pluss veel miljon ja siis veel natuke peale... ÕNNEKS auto hämmastaval kombel tuld üles ei saanud (leke oli põhimõtteliselt 1:1-le kütusepihustiga) ning ehk õnnestub kiirelt mingi ajutine lahendus välja mõelda.
Probleem paistab olevat selles, et kõrgsurvepump või pumba tagasivool või midagi sellist on ummistunud ning seda juba mõni aeg tagasi - ma kah ei teinud sellest välja, kuna mingeid suuri anomaaliaid peale pisikese lekke pumbast polnud.
eks nüüd paistab, kuidas ja mida ma selle masinaga edasi saan teha
esmane hinnang - KUI mingeid üllatusi ei tule, siis miljon raha, pluss veel miljon ja siis veel natuke peale... ÕNNEKS auto hämmastaval kombel tuld üles ei saanud (leke oli põhimõtteliselt 1:1-le kütusepihustiga) ning ehk õnnestub kiirelt mingi ajutine lahendus välja mõelda.
Probleem paistab olevat selles, et kõrgsurvepump või pumba tagasivool või midagi sellist on ummistunud ning seda juba mõni aeg tagasi - ma kah ei teinud sellest välja, kuna mingeid suuri anomaaliaid peale pisikese lekke pumbast polnud.
eks nüüd paistab, kuidas ja mida ma selle masinaga edasi saan teha
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#39Ah, mis diisliga mässad. Võta kohe selline aparaat, kisub suunurgad vähemalt ülespoole.
http://www.auto24.ee/used/2356269
http://www.auto24.ee/used/2356269
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#40Kusjuures - see oleks üks äge asi küll ainult, et sõitmist on 24v jaoks veidi palju (täna sai selle autoga 7000 täis kaks kuud ja 10 päeva), tänane kütusekulu oleks muidugi v6ga väiksem olnud
Long story short- quickfix aitas praegu auto koju ära, eks homme paistab, mis edasi
Vahetasin välja vooliku ja klambrid ning nüüd on vaja kuskilt õige filtriotsaga voolik leida ning normaalse surveastmega kütusevoolikud, mis pumba survet kannataksid.
Filter on samuti vaja vahetada ning filtri liidesed ja kõrgsurvepump lahti kiskuda et vaadata, mis seal plokib...
Long story short- quickfix aitas praegu auto koju ära, eks homme paistab, mis edasi
Vahetasin välja vooliku ja klambrid ning nüüd on vaja kuskilt õige filtriotsaga voolik leida ning normaalse surveastmega kütusevoolikud, mis pumba survet kannataksid.
Filter on samuti vaja vahetada ning filtri liidesed ja kõrgsurvepump lahti kiskuda et vaadata, mis seal plokib...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#41niisiis- diislivõhikuna sukeldusin esmalt veebi, et vaadata, mis on mis ning seejärel olles ennast varustanud teabega selle kohta, mis kus peaks olema sukeldusin kapoti alla tagasi ning...
no kurat - kapoti all olev torustik ja voolikute hulk meenutab küll veidike seda, mis tehasest võiks olla peale kruvitud aga... voolikud on kuidagi valed, klambrid istuvad valesti jne
Peaaegu selline tunne, et keegi on üle jala kunagi vahetanud välja või remontinud kogu seda pesa seal ning on kasutanud mitte ette nähtud ühendusi ja kuidagi sisetunne ütleb, et kui pumbani jõuan, siis on seal silikooni ...
no kurat - kapoti all olev torustik ja voolikute hulk meenutab küll veidike seda, mis tehasest võiks olla peale kruvitud aga... voolikud on kuidagi valed, klambrid istuvad valesti jne
Peaaegu selline tunne, et keegi on üle jala kunagi vahetanud välja või remontinud kogu seda pesa seal ning on kasutanud mitte ette nähtud ühendusi ja kuidagi sisetunne ütleb, et kui pumbani jõuan, siis on seal silikooni ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#42hommikul -4
auto tööle, kui shallalalallalalaaa ja äge, õudsalt kiire kah
sidur alla, tagumine käik sisse ja raks.. käigukangi põhi lõplikult pooleks.
f*kk jeee
auto tööle, kui shallalalallalalaaa ja äge, õudsalt kiire kah
sidur alla, tagumine käik sisse ja raks.. käigukangi põhi lõplikult pooleks.
f*kk jeee
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#43Kaastunne, on vist õige sõna siin juures?
Kuidas üks auto jõuab sellisesse seisu? Et mida selleks tegema peab?
Kuidas üks auto jõuab sellisesse seisu? Et mida selleks tegema peab?
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#44156 puhul on asi lihtne-> käigukangi põhi on väga väga väga kehvasti konstrueeritud...
mingil hetkel hakkab see loksuma, siis hakkab pesast välja käima ja kui sellele ei reageeri, siis muutuvad lõtkud suureks, plast kulub ära/ venib välja ning mingil hetkel on romps ja olemas.
See põhi on sellist vatti ja vilet saanud, et masendav lausa (liimi, kuuma, kruve, seibe jne)- jällegi TEGELIKULT ma olin teadlik sellest, et asi on nutune aga kuna pidas, siis ei torkinud. OleKS-poleKS
Murdepunktiks osutus üks kruvi, mis oli lastud plasti sisse selleks, et natukenegi seda jama paigal hoida
vastuseks küsimusele-> see on ülimalt lihtne: ei kasutaja ei tohi mitte midagi teha peale sõitmise (kui kuskil on mingi jama, siis tuleb seda lihtsalt ignoreerida)
mingil hetkel hakkab see loksuma, siis hakkab pesast välja käima ja kui sellele ei reageeri, siis muutuvad lõtkud suureks, plast kulub ära/ venib välja ning mingil hetkel on romps ja olemas.
See põhi on sellist vatti ja vilet saanud, et masendav lausa (liimi, kuuma, kruve, seibe jne)- jällegi TEGELIKULT ma olin teadlik sellest, et asi on nutune aga kuna pidas, siis ei torkinud. OleKS-poleKS
Murdepunktiks osutus üks kruvi, mis oli lastud plasti sisse selleks, et natukenegi seda jama paigal hoida
vastuseks küsimusele-> see on ülimalt lihtne: ei kasutaja ei tohi mitte midagi teha peale sõitmise (kui kuskil on mingi jama, siis tuleb seda lihtsalt ignoreerida)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#45Auto viisakasse ja turvalisse sõidukorda taastamine veel tasub ära?
Teemat lugedes tundub, et sul on vaja doonorit või doonoriks...
Teemat lugedes tundub, et sul on vaja doonorit või doonoriks...
--
Urmas
Urmas