niisiis-> auto on jälle TRK-s, kuna vahepeal on 10tuh ette kerinud jälle
kuna ostmisest saati (üks aasta ja 50 nädalat) on praeguseks kokku kerinud 75 tuh (kahe kuu tagune 75 tuh oli tegelikult 65 tuh), siis läheb rihm vahetusse
esmaspäeval jõudis lõpuks kohale ka uus käigukanginupp (JTS-i mängunahkne on kuidagi väga räsitud moega, seega sai tellitud ajutine sportracingalumiinium kuulike from china- oluliselt logotatum, kui siin müüdavad analoogid. peale paki avamist selgus üllatuseks, et tegemist on momo alumiiniumnupuga )
Mingil hetkel tuleb see siis nüüd autosse paigaldada ja hakata otsima jtd originaalkangi.
hetkeprognoosi kohaselt tundub, et suvel tuleb ikkagi ka kerega tegelema hakata (kui nüüd kuskilt veel uued istmed saaks...)
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#122eile hommikul -19 ja pidi siduri alla vajutama ning kolme pöördega käis (kuni -12 ei saa arugi, et väljas külm on)
täna hommikul -22 (öösel -24) ja läks juba keerulisemalt. 1x küünlaid, sidur alla ja pea 10 sek käiamist, sai umbes 200rpm-iga tööle ja suri uuesti välja. teine katse 3x küünlaid ja 15 sek käiamist sidur all läks käima ning 3 sek tudisemist reageeris natuke pedaalile ja siis siis jäi käima (mootor tegi küll mõne sek jagu häält nagu keegi oleks ämbritäie naelu sinna vahepeal sisse valanud). Õlituli vahepeal uuesti põlema ei läinud, seega on alust eeldada, et praegune 5w40 on nõks niru selistele ilmadele (oh well) ning neste kütus vist ei ole ikka arktiline.
Positiivse poole pealt- kui juba käis, siis ei saanud aru, et väljas külm oleks välja arvatud see, et kui 15km läbimise järel oli mootori töötemp juba 60 kraadi (-10 juures on 75) ning linnas vajus jälle 50 ligi.
ei ole 362 tuh sõitnud diislile sobiv ilm
täna hommikul -22 (öösel -24) ja läks juba keerulisemalt. 1x küünlaid, sidur alla ja pea 10 sek käiamist, sai umbes 200rpm-iga tööle ja suri uuesti välja. teine katse 3x küünlaid ja 15 sek käiamist sidur all läks käima ning 3 sek tudisemist reageeris natuke pedaalile ja siis siis jäi käima (mootor tegi küll mõne sek jagu häält nagu keegi oleks ämbritäie naelu sinna vahepeal sisse valanud). Õlituli vahepeal uuesti põlema ei läinud, seega on alust eeldada, et praegune 5w40 on nõks niru selistele ilmadele (oh well) ning neste kütus vist ei ole ikka arktiline.
Positiivse poole pealt- kui juba käis, siis ei saanud aru, et väljas külm oleks välja arvatud see, et kui 15km läbimise järel oli mootori töötemp juba 60 kraadi (-10 juures on 75) ning linnas vajus jälle 50 ligi.
ei ole 362 tuh sõitnud diislile sobiv ilm
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#123Väga hea tulemus iseenesest ju
Kui mul 156GTA'l oli peal värske Varta Silver aku (nii 6.a. tagasi) siis proovisin ka käivitada -25C juures. Käima ta läks, kuid nii 2-3seki hoidsin võtit all ja õrnalt andsin gaasi ka.Õli on muidugi paks 10W60, eks see raskendas ka.
Kui mul 156GTA'l oli peal värske Varta Silver aku (nii 6.a. tagasi) siis proovisin ka käivitada -25C juures. Käima ta läks, kuid nii 2-3seki hoidsin võtit all ja õrnalt andsin gaasi ka.Õli on muidugi paks 10W60, eks see raskendas ka.
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#124ma olen kunagi -18 juures 10W-d valanud... peale seda pole kordagi ühtegi 10w õliga autot alla -15 kraadi käima pannud
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#125Kas sellisel käivad tagaistmed ka maha?
Alfas are for nice people...
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#127Nagu öeldud - jah istmed käivad alla AGA väga suurt kaubaruumi sellest ei teki (kaubikuteks on teised autod )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#128wohoo...
eile sõitsin rahulikult mööda Tartut, kui viljandi ringi peal tegi üks bemm lahedalt välimisest reast täisringi ära, blokkides mul ringilt väljumist. nagu ikka ... kahe jalaga pidurile ja mitte nagu ikka - koss - pedaal vastu põrandat...
oojee- auto seisma, kiire pilk auto ümber ja 0 tulemust. kõik nagu hästi aga pidureid pole.
Laeva tanklasse pöörates selgus, et ei ole ei pidureid ega vedelikku ...
mis seals ikka- vaikselt ilma pidurit puudutamata kodu poole. Türil sai veel vedelikku juurde kallata, kuna süsteem oli selle aja peale tühjaks vajunud (ja peale seda sai ka ühe korra ettejooksnud kitse pärast pidurdada) ning koju.
tuleb põnev nädalavahetus (ratta juurest tundub kõik terve olema, kapoti all ei paista ühtki katkist ega isegi mitte natuke mäda toru), põhja alla ei näe...
positiivse poole peale- kui pidureid ei kasuta ja liikumiskiirus on tuisuilmale sobiv, siis on 1,9 diisel pea olematu kütusekuluga (tagasisõiduots näitas keskmiseks kiiruseks 59 km/h ning kuluks 3,8l/100-le-> näidik ise tundus seda toetavat)
eile sõitsin rahulikult mööda Tartut, kui viljandi ringi peal tegi üks bemm lahedalt välimisest reast täisringi ära, blokkides mul ringilt väljumist. nagu ikka ... kahe jalaga pidurile ja mitte nagu ikka - koss - pedaal vastu põrandat...
oojee- auto seisma, kiire pilk auto ümber ja 0 tulemust. kõik nagu hästi aga pidureid pole.
Laeva tanklasse pöörates selgus, et ei ole ei pidureid ega vedelikku ...
mis seals ikka- vaikselt ilma pidurit puudutamata kodu poole. Türil sai veel vedelikku juurde kallata, kuna süsteem oli selle aja peale tühjaks vajunud (ja peale seda sai ka ühe korra ettejooksnud kitse pärast pidurdada) ning koju.
tuleb põnev nädalavahetus (ratta juurest tundub kõik terve olema, kapoti all ei paista ühtki katkist ega isegi mitte natuke mäda toru), põhja alla ei näe...
positiivse poole peale- kui pidureid ei kasuta ja liikumiskiirus on tuisuilmale sobiv, siis on 1,9 diisel pea olematu kütusekuluga (tagasisõiduots näitas keskmiseks kiiruseks 59 km/h ning kuluks 3,8l/100-le-> näidik ise tundus seda toetavat)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#129Nojah - põhja alt torud korras, kapoti all nähtavad samuti korras.
Läbi suutsid minna müstiliselt roolilati taga oleva kinnituse juurest, ma siiani ei suuda kuidagi välja mõelda, kuidas need seal viga saavad saada (täiesti müstiline aga nagu ikka kõige kaugem ja ligipääsematum koht)
Tagumine vasak toru oli puru, tagumine parem on kohe kohe minemas ...
Seega - veelkord et meeldetuletus kõigile, et 15 aastat on mõistlik aeg terastorude vahetuseks
Läbi suutsid minna müstiliselt roolilati taga oleva kinnituse juurest, ma siiani ei suuda kuidagi välja mõelda, kuidas need seal viga saavad saada (täiesti müstiline aga nagu ikka kõige kaugem ja ligipääsematum koht)
Tagumine vasak toru oli puru, tagumine parem on kohe kohe minemas ...
Seega - veelkord et meeldetuletus kõigile, et 15 aastat on mõistlik aeg terastorude vahetuseks
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#130dämn kevadine asfaldi sulamise aeg...
esisillas koliseb midagi :/
esisillas koliseb midagi :/
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#131Võin lohutuseks mainida, et enda 156-l roostetasid ka piduritorud sama koha pealt.
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#132kas just lohutus aga - kusjuures ma vist sain pihta, mis selle koha fenomen on-> tuleseina torukinnitus on üsna jäik ning tõenäoliselt hõõrduvad torud veidi sinna vastu ning nagu terasel ikka-> kui rüüs vigane on, siis läheb vesi vahele ja voila
panustaks esmajärjekorras kehvale kinnituse disainile
panustaks esmajärjekorras kehvale kinnituse disainile
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#133Niisiis... selle autoga vist enam muret ei ole
Akadeemia tee ring TTÜ juures on tore koht ...
Akadeemia tee ring TTÜ juures on tore koht ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts
#135Tõenäoliselt mahakandmisele jah
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- received_2260391537351192.jpeg (191.12 KiB) Vaadatud 4509 korda