Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#136
kapa98 kirjutas:
06 Mai 2019, 15:55
Ja mis häält siis teeb?
Äkki teed YouTube video vms?
Hääl on selline sportlik ja mahe. Kõrgematel pööretel käriseb.
Proovisin teha video aga ei tulnud ise filmides hea välja, kuna autost filmides ei ole saund nii hea. Lähipäevadel tegelen uuesti sellega, lasen tüdrukul filmida ja laen YouTube'i üles. :)
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#139
:crazy: :crazy: :crazy:
Pilt



Täna sain esimest korda tunda Alfaga, mis tähendab jääda autoga teele.
Sõidu ajal otsustas üht äkki, et siduripedaal koostööd ei tee ning jääb põhja kinni ja käigud sisse ei lülitu. Lähemal vaatlusel selgus, et auto alune on õline, arvatavasti voolik või siduri töösilinder otsustas, et aitab sellest jamast ja minu aeg on läbi. :(
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#141
Alfa Romeo 33 kirjutas:
14 Mai 2019, 15:30
:crazy: :crazy: :crazy:
Pilt



Täna sain esimest korda tunda Alfaga, mis tähendab jääda autoga teele.
Sõidu ajal otsustas üht äkki, et siduripedaal koostööd ei tee ning jääb põhja kinni ja käigud sisse ei lülitu. Lähemal vaatlusel selgus, et auto alune on õline, arvatavasti voolik või siduri töösilinder otsustas, et aitab sellest jamast ja minu aeg on läbi. :(
Ei ole mõnus tunne jah. Mind on jätnud oma punane teele sellepärast paaril korral, et käigukangi tross tuli lahti käigukasti küljest. Ning teisel paaril korral oli kütusepumba massi juhe õrnalt kinnitatud, et kui raputas siis kadus ühendus ja kütet ei saanud peale...

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#142
Mis ime läbi see käigukangi tross lahti tuli?
Positiivne on see küll, et nüüd saab siduri uueks. :D Huvitav lihtsalt, et enne kuidagi märku ei andnud. Siduripedaal toimis ilusti, käigud läksid sujuvalt ja pehmelt sisse. Ristmikul pööret sooritades tunnen, et midagi on viga. Käik sisse ei lähe, ei teine, ei kolmas. Sel hetkel tuli veel siduripedaal üles aga pärast kui sain taskusse keerata, siis jäi alla. Midagi pidi vist momentaalselt just sel hetkel järgi andma.

Tundub, et mu autole ei meeldinud see, et hakkasin 2.5 V6 vaatama, tundis ennast armukadedana ja otsustas et näitab oma kapriise ja solvumist sedamoodi välja. :mrgreen:
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#143
kuna sel on hüdrolaager, siis kuram seda teab- läks midagi vahele või tuli midagi vahelt ära vms (teoreetiliselt võib juhtuda ka see, et probleem ei ole mitte laagris vaid voolikus ning see sai pihta sidurivedru vms-ga (pole muidugi väga tõenäoline)

kui esimesel vajutamisel sidur alla ei jäänud, siis mingi vastusurve vast oli veel olemas (ma olen sõitnud lekkiva sidurisilindriga 60km ... ettevaatlikult vajutades)

aga silindrid ise lähevadki ilma hoiatamata (niipea, kui sodi vahel on või mansett ennast ringi keerab on terve maailm õli täis ja ei mingit hoiatust)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#145
Kast alt niikuinii maha jah

Ma ei ole 100% kindel numbrites aga laager maksab miski 50, siduriketas ise mingi 120 ja komplektina ca 180 (kuskil nägin komplekti koos laagriga ca 200 eest)

Kuna tööd on seal umbes 8h jagu, siis oleks jube tobe jätta kogu komplekt vahetamata (kui juba kast niikuinii maas on ja ketas vahetust tahab- kui kettal midagi häda pole, siis võib-olla ei ole see mõistlik kulutus)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#146
Alfa Romeo 33 kirjutas:
14 Mai 2019, 17:49
Mis ime läbi see käigukangi tross lahti tuli?
Positiivne on see küll, et nüüd saab siduri uueks. :D Huvitav lihtsalt, et enne kuidagi märku ei andnud. Siduripedaal toimis ilusti, käigud läksid sujuvalt ja pehmelt sisse. Ristmikul pööret sooritades tunnen, et midagi on viga. Käik sisse ei lähe, ei teine, ei kolmas. Sel hetkel tuli veel siduripedaal üles aga pärast kui sain taskusse keerata, siis jäi alla. Midagi pidi vist momentaalselt just sel hetkel järgi andma.

Tundub, et mu autole ei meeldinud see, et hakkasin 2.5 V6 vaatama, tundis ennast armukadedana ja otsustas et näitab oma kapriise ja solvumist sedamoodi välja. :mrgreen:
See peaks olema keermega ots, mis läheb siis mingi kesta sisse. Kunagi läks lahti, siis TRK's pandi tagasi, kuid ju ta siis ise ennast uuesti kuidagi vaikselt lahti keerab.
Teistkorda juthus siis mingi 1.5-2a hiljem ning siis teises töökojas ütlesin, et varem on ka juthunud. Lubasid midagi keerme vahele panna, et välja ei tuleks. Siiamaani on püsinud :P Samas see on selline asi, mida iseenesest saaks ka kuidagi ise tagsi panna, kui peaks kuskil lambi kohas juhtuma ja abi pole saada. Lihtsalt keeruline ligi pääseda.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#148
Vahepeal on saanud auto uue sidurikomplekti TRKs ning hetkel auto liikleb omal jõul. Ptüi, ptüi, ptüi. :shifty:

Eelmisel laupäeval (25.05) sai vahetatud autol mootoriõli läbisõidul 191 943km. Sisse läks nagu ikka Castrol EDGE 10W-60.
Pilt


Lisaks sai vahetatud ka mootori õhufilter, kuid pidin vahetuse käigus tõdema, et õhufiltri kopsik on oma aja kahjuks ära elanud. Kinnitused katki ning logiseb nagu kulp pudrupotis.
Sai hakatud otsima "uut" õhufiltri kopsikut ning ühes lammutuses jäi silma sama mootoriga 156, kust ka sobiva jupi leidsin. Kodus sellega lähemat tutvust tehes - hakates kruvisid lahti keerama selgus, et need on sinna sisse murdunud. Polnud muud teha, kui need kruvid välja puurida ja kuna see kinnitussüsteem ei ole 156 õhufiltri puhul just kõige õnnestunum, siis sai tehtud nii, et puurisin need 3 kinnitust suuremaks ja panin seestpoolt väljapoole veneaegse EPO liimiga 3 uut polti. EPO liim võttis poldid kõvasti kinni ka, nii et pole ohtu et need lahti tuleks.
See lahendus muutis kinnituse palju mugavamaks ja kindlamaks, kui originaal, sest ajapikku see plastik väsib ja need kruvi augud venivad tahes tahtmata välja.
Pilt
Pilt
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#149
Pole pikalt midagi kirjutanud, vahepeal sai puhatud ning tehtud autoga üks pikem Narva ots, kilomeetreid kogunes edasi-tagasi üle 500km.
Auto pidas end selle reisi vältel ilusti üleval ning sõidumõnu oli rohkem, kui eurorubla eest. 8-)
Enne reisi sai lastud TRKs vahetada käiguvahetuse trossid, kuna üks hetk otsustas auto, et käigud nihkuvad kangil paigast ning asetsevad hoopis teistes kohtades, kui peaks.
Lisaks sai reisi jaoks kaasa ostetud kaks uut NGK süütepooli, et sellise veaga mitte teele jääda. Koju tagasi jõudes tegin veel kahele uuele NGK süütepoolile tellimuse ning vahetasin kõik 4 süütepooli uute vastu. Vanad jäävad tagavaraks, pikemale reisile minnes hea kaasa võtta.

Lisan mõned värskemad pildid ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



Hetke seisuga plaanid talveks on sellised, et auto talvepakast enam ei näe ning jätan ta suveautoks, millega on hea pühapäeviti ringi kruiisida.
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."