See mingi oil catch? Või mis tehniline nimetus?
Edit.
Leidsin vist sama?
https://www.db-hp.ee/page/2885/oil-catc ... -26mm-30mm
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#182Just nii, tegu on oil catch tankiga või siis oil catch can - kuidas keegi nimetab. Sama firma toode jah aga ma tellisin ta Poolast, kuna db-hp lehel on vaid ühe mõõduga neid saada - nimelt kõrgus on liiga suur. 2.0 JTS-il on mootoriruumis suht kitsas, seetõttu oli vaja madalamat OCT. Nende kodulehelt tellides sai OCT kõrgust endale sobivaks muuta - sellest hind ei muutunud. Ning Poolast kohale toimetamiseks kulus 3 tööpäeva.
Enne külge monteerimist võtsin OCT lahti ning puhastasin metallipurust ära, kuna mõningad pisikesed metallitükid olid paagi sees - ei ole vaja et need mootorisse tagasi jõuaks.
Muidu OCT ise tundub väga kvaliteetne.
Enne külge monteerimist võtsin OCT lahti ning puhastasin metallipurust ära, kuna mõningad pisikesed metallitükid olid paagi sees - ei ole vaja et need mootorisse tagasi jõuaks.
Muidu OCT ise tundub väga kvaliteetne.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#184If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#185Vahepeal sai veidike muudetud oil catch tanki minevaid voolikuid, kuna alguses paigaldatud voolik vajus painde kohapealt kokku. See ei ole hea mootorile, kui karterituulutuse kinni poob.
Sai asenduseks ostetud 90 kraadine põlv ja teise otsa 45 kraadine põlv.
Kuna neid kahjuks musta värvi ei olnud saada (olid ära ostetud), siis olin olude sunnil need sunnitud ostma punast värvi. Misjärel sai ka musta värvi sirge voolik asendatud punasega, kuna muidu oleks see kapotialune väga kirju välja paistnud.
Sai asenduseks ostetud 90 kraadine põlv ja teise otsa 45 kraadine põlv.
Kuna neid kahjuks musta värvi ei olnud saada (olid ära ostetud), siis olin olude sunnil need sunnitud ostma punast värvi. Misjärel sai ka musta värvi sirge voolik asendatud punasega, kuna muidu oleks see kapotialune väga kirju välja paistnud.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#186Vahepeal sai vahetatud ka siselaske lõdvik, kuna vanal olid praod sees.
Sai lõpuks otsustatud osta TS mootori silikoonist lõdvik, kuna JTS mootori oma ei ole kusagilt saada ja välismaisest Facebooki Alfade kommuunist jäi kõlama, et väikese modifikatsiooniga sobib JTS mootorile ka TS mootori lõdvik.
Reaalselt oligi vaja vaid plastikust toru (mis ühendab õhufiltri kopsikut drosselklapiga) natuke lühemaks lõigata (umbes 5cm).
Augurauaga TS lõdvikusse auk ja quick tap connection külge, mis ongi just voolikutele ja lõdvikutele mõeldud. Kuna JTS lõdvikus on kaks auku aga TS lõdvikus vaid üks.
TS lõdviku nurk ühtib JTS lõdvikuga ning muid muudatusi pole vaja teha.
Kes on julge ja usub enda lõike täpsusesse, see võib ka lõdvikut lühemaks lõigata aga kuna lõdvik jääb välja paistma ning minu lõikamised on näidanud, et ilusat sirget lõiget on raske saada, siis lihtsam oli lõigata plastikust toru.
Quick tap connection on siis selline:
Sai lõpuks otsustatud osta TS mootori silikoonist lõdvik, kuna JTS mootori oma ei ole kusagilt saada ja välismaisest Facebooki Alfade kommuunist jäi kõlama, et väikese modifikatsiooniga sobib JTS mootorile ka TS mootori lõdvik.
Reaalselt oligi vaja vaid plastikust toru (mis ühendab õhufiltri kopsikut drosselklapiga) natuke lühemaks lõigata (umbes 5cm).
Augurauaga TS lõdvikusse auk ja quick tap connection külge, mis ongi just voolikutele ja lõdvikutele mõeldud. Kuna JTS lõdvikus on kaks auku aga TS lõdvikus vaid üks.
TS lõdviku nurk ühtib JTS lõdvikuga ning muid muudatusi pole vaja teha.
Kes on julge ja usub enda lõike täpsusesse, see võib ka lõdvikut lühemaks lõigata aga kuna lõdvik jääb välja paistma ning minu lõikamised on näidanud, et ilusat sirget lõiget on raske saada, siis lihtsam oli lõigata plastikust toru.
Quick tap connection on siis selline:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#188Olen hetkel otsimas antud isendile õlijahutisse minevat kahte toru.
Tuvastasin, et nende seisukord on päris mäda ja ühest otsast on ka veidike märg see toru.
Varuosakood on sellel jupil 55181945
Ladu24 andis selle varuosakoodiga originaalosa aga 200 eurot kahe toru eest maksta on küll röövimine (Alvadi küsitavast hinnast ei hakka parem rääkimagi).
Sümboolse raha eest oleksin huvitatud ka roostes või auklikust jupist - laseks selle järgi painutada uued vasktorud.
Lisan pildi ka millist varuosa silmas pean:
Tuvastasin, et nende seisukord on päris mäda ja ühest otsast on ka veidike märg see toru.
Varuosakood on sellel jupil 55181945
Ladu24 andis selle varuosakoodiga originaalosa aga 200 eurot kahe toru eest maksta on küll röövimine (Alvadi küsitavast hinnast ei hakka parem rääkimagi).
Sümboolse raha eest oleksin huvitatud ka roostes või auklikust jupist - laseks selle järgi painutada uued vasktorud.
Lisan pildi ka millist varuosa silmas pean:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#189Ole rahulik minuarust kõik see torumajandus ongi jube kallis ... kogemused 2003 aasta Voyageriga
Üks selline toru ~150€ lihtsam odavam ja kiirem oli lasta panna(tavaline poolajutine asendus) kummi voolik
Üks selline toru ~150€ lihtsam odavam ja kiirem oli lasta panna(tavaline poolajutine asendus) kummi voolik
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#190võta supler, mõõda toru pikkus ära, osta mingi hulk vastavast vasktoru (tundub mingi 15mm olema) ja painuta enamvähem paika- siis tee klambid peale ja nagu spark juba mainis pane pikemad voolikujupid asemele (või siis pane täispikkuses voolikud ja neile kate peale, et midagi vastu ei läheks).
Selle toru ainus ülesanne on hoida voolikuid läbi paindumast ja kuhugi liikuvatele või teravatele asjadele ette jäämast- st Sul on päriselt torudena/eraldatuna vaja vaid seda juppi:
Selle toru ainus ülesanne on hoida voolikuid läbi paindumast ja kuhugi liikuvatele või teravatele asjadele ette jäämast- st Sul on päriselt torudena/eraldatuna vaja vaid seda juppi:
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#191Tänud soovituste eest.
Sobiv vasktoru sai juba valmis muretsetud ning kui ilmad soojemaks lähevad, siis võtan selle torude painutamise ja vahetuse ette.
Sobiv vasktoru sai juba valmis muretsetud ning kui ilmad soojemaks lähevad, siis võtan selle torude painutamise ja vahetuse ette.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#192Vist midagi toimub...
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#193Üüüüü ... Lõpuks leidsid
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#194Jep
Nüüd vaja vaid leida adapterid, mis sobitaks need 166 pidurisadulad 156 püstaku külge. Välismaised lehed kust neid saada oleks on nii ja naa - ehk siis kahtlased, ei tea kas kauba saab kätte peale maksmist. Mingisuguse adapteri joonise leidsin netist, peab vaatama kas Eestis keegi CNC tegelane need mõistliku summa eest teeks valmis.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#195Vahepeal sai muretsetud varuosasid juurde.
Peale rullikutele, pingutitele ja veepumbale jõudsid kohale ka kaua oodatud pidurisadula adapterid, et paigaldada originaal käändmiku külge Alfa 166 Brembo sadulad. Tänu sõbrale jõudsid need Poolast Eesti.
Tellitud sai ka soontega Black Diamond pidurikettad, vaja vaid auguvahe freesiga õigeks teha. Kuna 166 auguvahe on 5x108 aga õnneks see töö pole kuigi keeruline.
Lisaks sai tellitud ka uus pidurivoolikute komplekt HEL Performance'ilt.
Kevadel kui rihmavahetus plaanis ette võtta, siis muretsema ka kõik vajalikud rihmad.
Oskab keegi soovitada nende kahe rihmatootja vahel - Dayco vs Contitental? Dayco peaks olema Alfa Romeo originaal rihmatootja. Aga ehk kellelgi kogemust kumb neist parem on - kumb kindla peale minek on?
Peale rullikutele, pingutitele ja veepumbale jõudsid kohale ka kaua oodatud pidurisadula adapterid, et paigaldada originaal käändmiku külge Alfa 166 Brembo sadulad. Tänu sõbrale jõudsid need Poolast Eesti.
Tellitud sai ka soontega Black Diamond pidurikettad, vaja vaid auguvahe freesiga õigeks teha. Kuna 166 auguvahe on 5x108 aga õnneks see töö pole kuigi keeruline.
Lisaks sai tellitud ka uus pidurivoolikute komplekt HEL Performance'ilt.
Kevadel kui rihmavahetus plaanis ette võtta, siis muretsema ka kõik vajalikud rihmad.
Oskab keegi soovitada nende kahe rihmatootja vahel - Dayco vs Contitental? Dayco peaks olema Alfa Romeo originaal rihmatootja. Aga ehk kellelgi kogemust kumb neist parem on - kumb kindla peale minek on?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.