Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#212Vahepeal sai vahetatud ka teiselt poolt pidurisadul. Kõik läks sel poolel ilusti kokku kuid alati, kui kõik probleemideta kokku saab, siis võid kindel olla, et midagi läheb ikka totaalselt sinna samusesse.
Nimelt hakkasin velge alla panema, kui üks rattapolt hakkas tühjalt ringi käima. Isegi lahti keerates ei tahtnud välja tulla. Kuidagi moodi sain ta kätte ning rummu keeret uurides on see ilusti viga saanud, ehk siis kulunud olematuks.
Antud probleem sai tegelt alguse aastaid tagasi peale auto remondis käiku, kui mõtlesin, et pingutan rattapoldid momentvõtmega üle, kuid kaks polti käisid tühja - kinni ei võtnud (nii juhtub, kui rattapolte suruõhuga tuugalt kinni vägistada).
Ōnneks olid kodus sel korral uued poldid olemas ja need ime kombel võtsid kinni - arvasin, siis et keermeosa kannatada rummu küljes ei saanud aga eksisin.
Hetke plaan oleks antud rattarummu keere üle puurida ja keermestada M14x1.5 peale. Vaatasin, et antud mõõtudega veljepolt läheb ilusti velje august ka läbi. Käändmiku ei tahaks kohe üldse alt kiskuma hakata, kuna 156 on see rattalaager ja rumm eraldi osana. Vaja pressi, et rattarumm laagrist eraldada ja siis oleks mõtekas ka juba uus rattalaager panna...
Nimelt hakkasin velge alla panema, kui üks rattapolt hakkas tühjalt ringi käima. Isegi lahti keerates ei tahtnud välja tulla. Kuidagi moodi sain ta kätte ning rummu keeret uurides on see ilusti viga saanud, ehk siis kulunud olematuks.
Antud probleem sai tegelt alguse aastaid tagasi peale auto remondis käiku, kui mõtlesin, et pingutan rattapoldid momentvõtmega üle, kuid kaks polti käisid tühja - kinni ei võtnud (nii juhtub, kui rattapolte suruõhuga tuugalt kinni vägistada).
Ōnneks olid kodus sel korral uued poldid olemas ja need ime kombel võtsid kinni - arvasin, siis et keermeosa kannatada rummu küljes ei saanud aga eksisin.
Hetke plaan oleks antud rattarummu keere üle puurida ja keermestada M14x1.5 peale. Vaatasin, et antud mõõtudega veljepolt läheb ilusti velje august ka läbi. Käändmiku ei tahaks kohe üldse alt kiskuma hakata, kuna 156 on see rattalaager ja rumm eraldi osana. Vaja pressi, et rattarumm laagrist eraldada ja siis oleks mõtekas ka juba uus rattalaager panna...
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#213156 laager ei ole nii õudne_.> https://ricambi.alfisti.net/en/Spare-Pa ... 10690.html
käib poltidega lahti -> pressida ja lõikuda on vaja küll aga .. kordades mõistlikum, kui hakata üle puurima ja topeltkomplekti kaasas vedama.
käib poltidega lahti -> pressida ja lõikuda on vaja küll aga .. kordades mõistlikum, kui hakata üle puurima ja topeltkomplekti kaasas vedama.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#214Kahjuks on tegemist esimese rummuga. Seal on vaja rumm laagrist välja pressida. Ehk siis käändmik maha töö. Tagumisega oleks lihtsam jaa.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#215edit- kirjutasin juba esimese kohta ka -> ma pigem võtaks ikka selle ette.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#216Tegelen esimesega mingi hetk uuesti, hetkel lõpetan vaikselt tagumiste pidurisadulate vahetuse koos uute rattalaagritega.
Täna sai ette võetud, siis tagumiste pidurisadulate vahetus koos uute rattalaagritega (SKF). Ning uued Brembo pidurikettad ja Ferodo DS Performance piduruklotsid.
Vaikselt nokitsedes kulus pea 6 tundi ühele rattale.
Vana rattalaagri sisemine osa otsustas võlli külge kinni jääda. Ülejäänud laagri sain tõmmitsaga tõmmates ilusti maha. Natuke näitasin sisemisele osale relakat ja tuli ka see maha. Ühest videost vaadates paigaldati uus tagumine laager lihtsalt käsitsi lükates võllile aga minu oma küll nii kergelt sinna paika ei läinud. Oli vaja sobiva suurusega padrunit ja haamrit näidata, et asi paika saada.
Järgmine nädal üritan ette võtta teise poole tagumise pidurisadula ja rattalaagri ning siis peaks selle pidurimajandusega vaikselt timm olema.
Peale seda on to do listis mootori hammasrihma vahetus.
Kaks pilti ka vanast tagumisest rattalaagrist. See pudru seal sees ei meenuta kohe ühestki otsast enam määret...
Ja paar klõpsu peale pidurisadulate vahetust:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#217Ise tegin endal ka sama asja, koos toonase äiaga. Läks kahekesi tehes mingi 4h. Palju lobisemist ka vahele. Kuid seal mul sama teema, et osa jäi auto külge kui vana ära sikutasin
Ning mul oli ka vasak tagumine, mis vajas vahetust.
Ning mul oli ka vasak tagumine, mis vajas vahetust.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#218sellist tööd tuleb teha koleda ilmaga ja üksi, siis ei ole üldse lobisemise vms probleemi... mul läks 156'l maja ees -5 kraadiga napilt tund samamoodi lõigates (aga kasutasin combitooli, mitte relakat)
uus laager läheb ilusti paika (nagu filmis), siis kui rummu osa täiesti ära puhastada (mul oli 155 selline hämmastav kogemus, et laager tuli ühes tükis ilusti maha ja läks ilusti vaikselt surudes tagasi... ma ei ole ühegi teise autoga sellist asja kohanud)
uus laager läheb ilusti paika (nagu filmis), siis kui rummu osa täiesti ära puhastada (mul oli 155 selline hämmastav kogemus, et laager tuli ühes tükis ilusti maha ja läks ilusti vaikselt surudes tagasi... ma ei ole ühegi teise autoga sellist asja kohanud)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#219ilmselt ka laagrit soendades ~70 kraadini (nii, et saad kindaga kätte võtta )
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#220Vahepeal jõudis Malaisiast kohale pakk, mis sai koheselt ka külge pandud. Veidike visuaalset ilu ja jäikust mootoriruumi juurde.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#222Tänast päeva sai alustatud rihmavahetusega. Esimene tõrge tuli nuka fiksaatorpakkudega - tuli välja, et pakendi kirjad ei vasta tegelikkusele. Antud pakud ei sobi üldse minu nuka profiiliga kokku. Nuka fiksaatorpaku alumine osa on liiga kitsas. Seega jäi hetkel töö pooleli.
Teine tõrge tabas mind sisselaske nukkvõlli nukapakku lahti keerates - nimelt tuli 3-4 tiiru alumiiniumkeeret poldiga kaasa - antud polt oli loomajõuga kinni ka keeratud. Isegi rihmaratta polt tuli kergemini lahti.
Proovisin polti käsitsi sisse keerata ja poob kinni.
Seega mis oleks lahendus sellele? Kas tõesti uus plokikaan? Seal vist ei anna seda auku suuremaks ka puurida ja keermestada, et helicoil sisse panna, kuna ploki otstest tulevad välja hülsid mis fikseerivad nukapakud. Suuremaks puurides tuleksid need vist küljest... Või keermestada M8 peale ja uus M8 polt sisse? Originaalis M7 polt kasutuses.
Teine tõrge tabas mind sisselaske nukkvõlli nukapakku lahti keerates - nimelt tuli 3-4 tiiru alumiiniumkeeret poldiga kaasa - antud polt oli loomajõuga kinni ka keeratud. Isegi rihmaratta polt tuli kergemini lahti.
Proovisin polti käsitsi sisse keerata ja poob kinni.
Seega mis oleks lahendus sellele? Kas tõesti uus plokikaan? Seal vist ei anna seda auku suuremaks ka puurida ja keermestada, et helicoil sisse panna, kuna ploki otstest tulevad välja hülsid mis fikseerivad nukapakud. Suuremaks puurides tuleksid need vist küljest... Või keermestada M8 peale ja uus M8 polt sisse? Originaalis M7 polt kasutuses.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#223Variant oleks veel ka tikkpolt + mutter.
Proovi esmalt m7 keermepuuriga üle lasta ja vaata mis tulemuse saad. Edasi siis olems vaja kuidagi maagiliselt teada saada, kui palju sinna keeret kannataks juurde lasta ja siis arvutada, milline polt peaks sinn minema ( poldi-mutri kombot pingutada on veidi keerulisem aga ei midagi võimatut) - tikkpoldi pluss on see, et lased tugeva liimiga väiksemasse keermesse.
Helicoil ei ole tõenäoline, m8 tegelikult oleks lihtsamini teostatav (peale vaadates mahuks sinna vast see 5mm juurde puurida küll) aga seda peaksid siis vaatama juba m8 poldiga, et kas pead hakkama ka hülssi mudima või mitte
Proovi esmalt m7 keermepuuriga üle lasta ja vaata mis tulemuse saad. Edasi siis olems vaja kuidagi maagiliselt teada saada, kui palju sinna keeret kannataks juurde lasta ja siis arvutada, milline polt peaks sinn minema ( poldi-mutri kombot pingutada on veidi keerulisem aga ei midagi võimatut) - tikkpoldi pluss on see, et lased tugeva liimiga väiksemasse keermesse.
Helicoil ei ole tõenäoline, m8 tegelikult oleks lihtsamini teostatav (peale vaadates mahuks sinna vast see 5mm juurde puurida küll) aga seda peaksid siis vaatama juba m8 poldiga, et kas pead hakkama ka hülssi mudima või mitte
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#224Nii, sai käidud Baltic Boldis ja soetatud M8x1.25 40mm pikkune polt. Vana polt sai kaasa võetud ja vaadatud sama kujuga polt.
Täna sai ette võetud katkise keerme uuesti keermestamine M8x1.25 peale ning tundub, et sai toimima. Uus polt läks ilusti sisse ja pingutas nukapaku ilusti kinni. Hakkas kohe palju kergem.
Nüüd vaid nuka fiksaator pakkudega probleem. Ei istu kohe üldse peale.
Täna sai ette võetud katkise keerme uuesti keermestamine M8x1.25 peale ning tundub, et sai toimima. Uus polt läks ilusti sisse ja pingutas nukapaku ilusti kinni. Hakkas kohe palju kergem.
Nüüd vaid nuka fiksaator pakkudega probleem. Ei istu kohe üldse peale.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33
#225Pakkudega on selline lugu, et 2.0 jts'il on teise profiiliga pakud kui ts mootoritel (millel muuseas on kaks eraldi profiili -1.6 ja 1.8/2.0)
Kui hankisisid pakud kuskilt viisakast kohast, siis äkki saad tagastada muidu lihtsaim viis oleks kas proovida rääkida kellegiga kel on pakud olemas ja siis lihvida pakud nende järgi õigeks (kuna ei tea täpselt, milline osa ei sobi, siis ei julge ka pakkuda seda varianti, et ehku peale lihvima hakata)
Tegelikult ma olen normaalne....