Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#197
Ahoi.
Vahepeal sai äri tehtud Slicer-iga ning Tema käest muretsetud tagumine Eibachi stabilisaatori varras.
Paar päeva tagasi jõudsid kohale ka Strongflexi stabilisaatori varda PU puksid, mida ootasin peaaegu 4 nädalat. :D
Täna sai stabilisaatori varras alla pandud ja sobib nagu valatult.
Pilt
Pilt

Korralik jämeduse vahe ikka võrreldes originaaliga. :D
Pilt
Pilt

Järgmise asjana plaanis esimised amordid vahetada pluss Brembo pidurisadulad.
Külge lähevad Koni sportlikumad amordid ning Eibachi madaldusvedrud. Mingi hetk ka hammasrihma vahetuseni jõudma. :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#198
Infoks siis, et tegu on ainukesena müügis oleva Eibachi 147 kitiga. Mille sobivust 156'le sai üle küsitud mitmest kohast.
Lõpuks Autolusso töötaja, kellega varem olen konsultinud, kinnitas et 147 Eibach stabilisaatori vardad sobivad kõikidele mudelitele (147, 156 sedaan/SW ja GT).
Nagu näha siis sobiski.

Ise tellisin oma Eibachi esisilla vardale ka StrongFlexi PU puksid, peale seda kui sulle selle tagumsie üle andsin- mul läks 7 päeva ja olid kohal :D

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#201
Alfa Romeo 33 kirjutas:
15 Apr 2024, 20:38

Terve päev kulus ühele sadulale ning ikkagi lõplikult valmis ei saanud ja autost sai kolmerattaline teadmata ajaks, kuna TI velg käib vastu pidurisadulat. Seega flantsi vahele vaja. Keegi oma 156l 10mm flantsi on kasutanud?
Puht huvi pärast küsin, et miks te panete tavalisele autole suured pidurid?
Kui toreduse pärast siis saan aru ...
Kui efektiivsuse pärast, siis piisab täiesti pool võidusõidu klotsist ja kõrgema "keemistemperatuuriga" pidurivedelikust - selle komboga kannatab Pärnus vabalt mitukümmend ringi järjest lasta ... :)
Seitsekümmend Viis

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#202
spark kirjutas:
16 Apr 2024, 18:33
Alfa Romeo 33 kirjutas:
15 Apr 2024, 20:38

Terve päev kulus ühele sadulale ning ikkagi lõplikult valmis ei saanud ja autost sai kolmerattaline teadmata ajaks, kuna TI velg käib vastu pidurisadulat. Seega flantsi vahele vaja. Keegi oma 156l 10mm flantsi on kasutanud?
Puht huvi pärast küsin, et miks te panete tavalisele autole suured pidurid?
Kui toreduse pärast siis saan aru ...
Kui efektiivsuse pärast, siis piisab täiesti pool võidusõidu klotsist ja kõrgema "keemistemperatuuriga" pidurivedelikust - selle komboga kannatab Pärnus vabalt mitukümmend ringi järjest lasta ... :)
Olen kursis, et originaalidest täiesti piisab. :)
Asi on pigem esteetilisuses. :) Ei ole kunagi olnud ühekolviliste pidurite fänn just välimuse osas. Mitte midagi ütlevad, eriti just Itaalia autode küljes.
Mingi toyohuydaikolkswageni all las olla aga Itaalia autodel peaksid Brembod ikka põhivarustuses olema. :D
Vb ma olen ainus selline, kes autodele järgi vaadates ka esimeste pidurite peale vaatab ning kui sealt vaatavad vastu ühekolvilised pidurid, siis on reaktsiooniks pigem nagu meh. :D
Ning keegi kunagi lausus kuldsed sõnad, et auto parendamist alustatakse just piduritest ning vb tekivad ka tulevikus mootoriga mingid mõtted, siis vähemalt alus sellele on tehtud. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#203
Mind ka häirib, kui autol ilus 17" velg all (vähemalt) ja siis seal mingi kole kilukarp.
Eriti kui näen, et on pandud raha alla mingile sport bodykitile või siis näed, et tava 5 seeriale on külge keeratud M pakett. Siis esimese asjana vaatan pidurikettaid, kui need ei klapi auto "minekuga" on minu jaoks kogu üldpilt eastern-block-tuning.
cron