Hääl on selline sportlik ja mahe. Kõrgematel pööretel käriseb.
Proovisin teha video aga ei tulnud ise filmides hea välja, kuna autost filmides ei ole saund nii hea. Lähipäevadel tegelen uuesti sellega, lasen tüdrukul filmida ja laen YouTube'i üles.

Hääl on selline sportlik ja mahe. Kõrgematel pööretel käriseb.
Ei ole mõnus tunne jah. Mind on jätnud oma punane teele sellepärast paaril korral, et käigukangi tross tuli lahti käigukasti küljest. Ning teisel paaril korral oli kütusepumba massi juhe õrnalt kinnitatud, et kui raputas siis kadus ühendus ja kütet ei saanud peale...Alfa Romeo 33 kirjutas: ↑14 Mai 2019, 15:30![]()
![]()
![]()
Täna sain esimest korda tunda Alfaga, mis tähendab jääda autoga teele.
Sõidu ajal otsustas üht äkki, et siduripedaal koostööd ei tee ning jääb põhja kinni ja käigud sisse ei lülitu. Lähemal vaatlusel selgus, et auto alune on õline, arvatavasti voolik või siduri töösilinder otsustas, et aitab sellest jamast ja minu aeg on läbi.![]()
See peaks olema keermega ots, mis läheb siis mingi kesta sisse. Kunagi läks lahti, siis TRK's pandi tagasi, kuid ju ta siis ise ennast uuesti kuidagi vaikselt lahti keerab.Alfa Romeo 33 kirjutas: ↑14 Mai 2019, 17:49Mis ime läbi see käigukangi tross lahti tuli?
Positiivne on see küll, et nüüd saab siduri uueks.Huvitav lihtsalt, et enne kuidagi märku ei andnud. Siduripedaal toimis ilusti, käigud läksid sujuvalt ja pehmelt sisse. Ristmikul pööret sooritades tunnen, et midagi on viga. Käik sisse ei lähe, ei teine, ei kolmas. Sel hetkel tuli veel siduripedaal üles aga pärast kui sain taskusse keerata, siis jäi alla. Midagi pidi vist momentaalselt just sel hetkel järgi andma.
Tundub, et mu autole ei meeldinud see, et hakkasin 2.5 V6 vaatama, tundis ennast armukadedana ja otsustas et näitab oma kapriise ja solvumist sedamoodi välja.![]()