Vahepeal sai vahetatud ka siselaske lõdvik, kuna vanal olid praod sees.
Sai lõpuks otsustatud osta TS mootori silikoonist lõdvik, kuna JTS mootori oma ei ole kusagilt saada ja välismaisest Facebooki Alfade kommuunist jäi kõlama, et väikese modifikatsiooniga sobib JTS mootorile ka TS mootori lõdvik.
Reaalselt oligi vaja vaid plastikust toru (mis ühendab õhufiltri kopsikut drosselklapiga) natuke lühemaks lõigata (umbes 5cm).
Augurauaga TS lõdvikusse auk ja quick tap connection külge, mis ongi just voolikutele ja lõdvikutele mõeldud. Kuna JTS lõdvikus on kaks auku aga TS lõdvikus vaid üks.
TS lõdviku nurk ühtib JTS lõdvikuga ning muid muudatusi pole vaja teha.
Kes on julge ja usub enda lõike täpsusesse, see võib ka lõdvikut lühemaks lõigata aga kuna lõdvik jääb välja paistma ning minu lõikamised on näidanud, et ilusat sirget lõiget on raske saada, siis lihtsam oli lõigata plastikust toru.
Quick tap connection on siis selline: