156 1.8 ts mootori mure
Postitatud: 11 Juul 2017, 14:44
Tere
Olen värske alfaomanik, autoks siis 1.8 103kw twinspark.
Sai soetatud väiksema rahaeest kuna autol esines mootori rike. Eelmine omanik väitis et kat umbes ja sellepärast ei tööta mootor nagu peaks. Ehk siis, algul kui sai toodud siis sõittis ikka väga vaevaliselt jõudu polnud üldse kaherealisel teel 110 oli ikka päris hea katsumus saada. Pöörded ei läinud ka üle 4000 ei tühikäigul kui ka kiirendades. Esmalt võtsin sumpsi lahti, esimesed kaks katti olid täitsa okeid, käis õhk läbi ilust aga tahmafilter vms oli küll halb. Sai see siis vahelt välja visatud. Peale seda hakkas nagu käima vabamalt pöörded lähevad lakke välja ja puha aga sõidaks nagu ikka mingi 66 kw autoga. Vahel kohalt startides või lihtsalt sõites tundub nagu oleks vale käigu pannud...
Vahetatud said käigupealt ka küünlad, lisaks hakkas mootori tuli põlema vahel. Tööjuures panin diagnosti järgi, näitas et miski temp anduri viga, kustutasin ära, mõneajapärast pärast kiirendamist hakkas jälle tuli ilmutama.
Natukese olen surfanud siin foorumis ja leidnud et osadel autodel on siin temp andur teema. Oskab keegi öelda mille temp andur villast võib panna? Jahutus vedelik, õli, õhu mingine?
Teine anomaalia on see kui natukese tuuritada või käiguvahetusel kostub sisselaske kollektori juurest sihuke plastmassine ragin või plagin. Kas võivad olla seal mingised pöörd klapid vms mis võivad seda võõr heli tekitada.
Tänud kui keegi oskab mind aidata. Vahel mõtlen et sai vist üks mõttetu ost tehtud selle auto näol
Olen värske alfaomanik, autoks siis 1.8 103kw twinspark.
Sai soetatud väiksema rahaeest kuna autol esines mootori rike. Eelmine omanik väitis et kat umbes ja sellepärast ei tööta mootor nagu peaks. Ehk siis, algul kui sai toodud siis sõittis ikka väga vaevaliselt jõudu polnud üldse kaherealisel teel 110 oli ikka päris hea katsumus saada. Pöörded ei läinud ka üle 4000 ei tühikäigul kui ka kiirendades. Esmalt võtsin sumpsi lahti, esimesed kaks katti olid täitsa okeid, käis õhk läbi ilust aga tahmafilter vms oli küll halb. Sai see siis vahelt välja visatud. Peale seda hakkas nagu käima vabamalt pöörded lähevad lakke välja ja puha aga sõidaks nagu ikka mingi 66 kw autoga. Vahel kohalt startides või lihtsalt sõites tundub nagu oleks vale käigu pannud...
Vahetatud said käigupealt ka küünlad, lisaks hakkas mootori tuli põlema vahel. Tööjuures panin diagnosti järgi, näitas et miski temp anduri viga, kustutasin ära, mõneajapärast pärast kiirendamist hakkas jälle tuli ilmutama.
Natukese olen surfanud siin foorumis ja leidnud et osadel autodel on siin temp andur teema. Oskab keegi öelda mille temp andur villast võib panna? Jahutus vedelik, õli, õhu mingine?
Teine anomaalia on see kui natukese tuuritada või käiguvahetusel kostub sisselaske kollektori juurest sihuke plastmassine ragin või plagin. Kas võivad olla seal mingised pöörd klapid vms mis võivad seda võõr heli tekitada.
Tänud kui keegi oskab mind aidata. Vahel mõtlen et sai vist üks mõttetu ost tehtud selle auto näol