See kraapis hinge, kui müüsin oma Alfa Romeo 159 Ti Tbi, aga oli selline seis ja vajadus. Uueks autoks sai peale seda BMW X5, mis teenis mind hästi järgnevate aastate jooksul. Ei ole midagi negatiivset kosta X5 kohta, lausa vastupidi. Miks sai maasturi peale üle mindud? Soovisin saada autot, millel oleks suur kliirens, pidev nelivedu, jõud. Et see läheks läbi või üle segavatest asjadest ning et ma ei peaks enam talvel labidaga vehkima ning auto ümber lund rookima iga kell, kui see alla sajab. Isegi kui Alfa Rome Giulia tuli välja ning Pilot Motors oli nii tore, et kutsus mind külla testisõidule ning Giulia meeldis mulle - siiani meeldib - siis jäin ikka veel pidama X5 peale just eelnevalt mainitud põhjuste pärast.
Selle aasta suvel tekkis plaan osta uus auto ning plaanitud oli osta uus X5 vana asemele. Ei olnud mingeid teisi marke, mida ma vaatasin või isegi millele mõelnud oleksin. Ning siis, ühel õhtul, kui ma olin oma juuksuri juures, ütles ta: "Sulle meeldivad Alfa Romeo autod, kas sa oled nende uut maasturit juba näinud?" ... Ma ütlesin talle "Oota, kas sa just ütlesid Alfa Romeo maastur?" ning ta kinnitas seda. Järgmine päev olin Pilot Motorsis kohal maad kuulamas ning nägin teda oma silmadega. Küsisin proovisõitu ning minu käest küsiti: "Kas sobib, kui anname proovile üheks päevaks?". Loomulikult ei olnud mind vaja selles osas mitte mingil moel veenda ning olin momentaalselt nõus. Kui ma siis alles istusin Stelviosse, oli mul ikka veel kindel plaan osta X5. Poole päeva möödudes andsin endale aru, et 50% ulatuses võiks mõelda ikka veel X5'le, kuid ülejäänud 50% osas veerevad mõtted Stelviole. Peale proovisõitu, kui auto tagastasin.. Mida siin ikka pikalt heietada, kui ma hetkel pilgu tõstan ning toaaknast välja vaatan, näen kohe punast Stelviot seal seismas ning see Stelvio on minu oma. And I feel good.
Veidi tehnilisi detaile:
Standardvarustus
Integreeritud pidurisüsteem (IBS)
Blokeerumisvastane seade (ABS)
Veojõukontroll (ASR)
Automaatne pidurdusabi
Hädapidurdusabi (EBA)
Elektrooniline pidurdusjõu jaotussüsteem (EBD)
Elektrooniline stabiilsuskontroll (ESC)
Mägistardiabi (HSA)
Jooneabi
Rehvirõhuandurid (TPMS)
ISOFIX lasteistme kinnitused (tagumised, äärmised istmed)
Tagumised parkimisandurid hoiatussignaali ja visuaalse indikaatoriga
Isepidurdusabi (AEB)
Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus
Külgturvapadjad juhile ja kõrvalistujale
Sõiduomaduste valija AlfaTM DNA, 3 valikuline: Dynamic /Natural/Advanced Efficiency
Automaatne päevatulede lülitus
17“ valuveljed Luxury (rehvid 235/65 R17)
Esimesed udutuled
Suverehvid
Topelt väljalasketorud (kroomitud otstega)
Nahatatud rool
Vihmasensor
Tekstiilist põrandamatid
Fix&Go rehviparanduskomplekt
LED tagatuled
Päikesesirmid sisseehiatud peeglitega
Multifunktsionaalne rool
Start&Stop süsteem
2x USB tagaistujatele (laadimiseks)
Mägistardi abi
Kahetsooniline kliimaautomaatik
Lukustuv kütuseluuk
Elektriline tagaluuk
Mehaaniliselt reguleeritavad istmed (6-suunalised)
LED salongivalgustid
Halogeen esituled
6,5“ 2D värviekraan
Alfa Romeo helisüsteem (8 kõlarit)
USB ja AUX-IN sisendid ja 12V pistik
Puldiga avatav tagaluuk
Poolnahk istmekatted
Lisavarustus
Kerevärv “Rosso Competizione”
Alfa Connect 3D 8,8” Navi
Digitaalsete raadiolainete vastuvõtja (DAB)
19” valuveljed Classico
Luxury pakett Hall Tamm
Kroomist aknaraamid
Elektriliselt kokkuklapitavad välispeeglid
Roolisoojendus
Elektriliselt reguleeritavad istmed (juhi iste mäludega)
Luxury nahaga istmekatted (must500)
Tammepuidust iluliistud salongis
Soojendusega klaasipesuri düüsid
7” TFT
Esimesed istmesoojendused
Tagurduskaamera dünaamiliste abijoontega
35W Bi-Xenon esituled
Dünaamiline kurvitulede süsteem (AFS), esitulepesurid ja LED päevasõidutuled
Võtmeta sisenemine (keyless Go)
Air Quality Sytem (AQS)
Mõned kiirelt tehtud amatöörpildid järgnevad.
Alfa Romeo Stelvio
#1
Viimati muutis Whailor, 20 Okt 2017, 07:41, muudetud 1 kord kokku.
- Manused
-
- ARS_3.jpg (213.53 KiB) Vaadatud 7742 korda
-
- ARS_2.jpg (167.38 KiB) Vaadatud 7742 korda
-
- ARS_1.jpg (250.67 KiB) Vaadatud 7742 korda