Üks suur pluss on kindlasti veermiku vastupidavus võrreldes ükstapuha mis margiga. 6 aasta jooksul ei ole Pilotis ühtegi vedru ega amortisaatorit vahetatud. Garantiikorras on küll esimesel põlvkonnal vahetusse läinud üks õõtshoob (kääksumise pärast) ja mõned tagumised stabika kondid (parendatud kondid on vastu pidanud pikalt). Antud autol ka uuendatud kondid juba peal. Giuliettasid praegu liigub Eestis üle 90!
Ühel Soomest pärit Giuliettal on vahetatud eesmine stabikavarras. Läbisõit oli ka muidugi 170 k juba.
Eesmisi amordi tugilaagreid on vahetatud umbes viiel autol.
Üldiselt on Giulietta kõige mõistlikumate ülalpidamiskuludega Alfa, mida saab igapäevaselt kasutada. Ja see on vist samas õige alfisti jaoks igav
Käsikastiga esimese põlvkonna Giulietta eelis järgmiste põlvkondade ees on isikupärastamises. Tehase poolt ja ka muude tootjate juurest võimalik soetada erinevaid käigukanginuppe, pedaalikatteid, katuseraame, armatuurikatteid, velgi, keremanuseid (antud autol puuduvad küljelaiendid nt), esivõresid, peeglikatteid jne.
1.4 M-Air 125kW 6M kiirendus 0-100km/h on 7,8 sekundit, millest piisab liikluses suurema osa masinate eest ära sõitmiseks. 939 mudelitest on sama kiire 1750 TBi (7,7 sek) ja 3,2 JTS (7.0 sek). Teised jäävad aeglasemaks.
Kahtlemata on aga ka Giuliettal (nagu igal Alfal) miinuseid.
Esimesel põlvkonnal nt murdusid tagaluugijuhtmestikus sobimatu kaabli isolatsioonimaterjali tõttu kaablid ära. See viga tehase poolt parandati ja peaaegu igal esimese põlvkonna Giuliettal on need vahetatud. Samuti antud autol.
Kulukaim tujukas detail on M-Air moodul ehk muutuva klapiajastuse juhtplokk (tinglik seletus). Seda on vahetatud juba umbes 7 autol (nt PZU superkasko katab selle vahetuse 100%). Riknemise põhjusi võib otsida õli kvaliteedist.
3-4 generaatorit on läinud vahetusse. Autod on olnud nendel juhtumitel 5 aasta vanused.
Antennivõimendeid on vahetatud umbes 4-5 autol.
Käigukangi nuppudelt on mõnel autol lakki koorunud.
Õli vahejahutid on lekkinud ka umbes 10 masinal.
Mina ise olen sõitnud Giuliettaga üle kahe aasta ja olen kahtlemata rahul. Kasutuses on igapäevaselt neljaliikmelise pere autona.
Muutnud olen kahte asja - tagumise väljalaske püti asendasin toruga ja vahetasin riidest sisu Giulietta QV sisu vastu.
Salgamata aga ei jäta, et mõtted on juba mõnda aega Giulietta QV peal.