Re: Giulietta head ja vead?

#2
Omasin mingi aeg giuliettat.Ei oska midagi häirivat välja tuua.Minul oli muidugi automaat ja 1,8 mootor.Eelistaksin automaati.1,4 mootor kindlasti võimekas ja ökonoomne.Nahk sisu hea valik,hea puhastada.Üks natuke häiriv asi tuli meelde ,mida teiste 5 usteliste juures pole mina täheldanud nii palju,kui oli seda giuliettal-tagaklaas läks meeletu kiirusega mustaks :crazy:

Re: Giulietta head ja vead?

#3
furby kirjutas:Üks natuke häiriv asi tuli meelde ,mida teiste 5 usteliste juures pole mina täheldanud nii palju,kui oli seda giuliettal-tagaklaas läks meeletu kiirusega mustaks :crazy:
Tagaklaasi mustaks minemine on luukpärade ja universaalkerega autode probleem, kuna tagaots on lühike ja tõstab tagumiste rataste alt mustust tagaklaasile. :beaver:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Giulietta head ja vead?

#4
Minul 1,4 Multiair ja tundub suht võimekas tõesti. Ökonoomsuse koha pealt maanteel tavaliselt 6,0 l/100 km kanti. Ökotades saab ka numbrid oluliselt väiksemaks. Aga sport reźiimis on suht lõbus sõita ikkagist. Automaatkasti kohta ei oska kommenteerida, kuna endal manuaalkastiga. Midagi häirivat ei oska ka mina välja tuua. Mingeid imenimedega andureid on tulnud vahetada aegajalt ja karterituulutusega olid probleemid, aga selle põhjustas vigane tootjapoolne detail. Muidu sõidab ja liigub kenasti.

Re: Giulietta head ja vead?

#5
Üks suur pluss on kindlasti veermiku vastupidavus võrreldes ükstapuha mis margiga. 6 aasta jooksul ei ole Pilotis ühtegi vedru ega amortisaatorit vahetatud. Garantiikorras on küll esimesel põlvkonnal vahetusse läinud üks õõtshoob (kääksumise pärast) ja mõned tagumised stabika kondid (parendatud kondid on vastu pidanud pikalt). Antud autol ka uuendatud kondid juba peal. Giuliettasid praegu liigub Eestis üle 90!
Ühel Soomest pärit Giuliettal on vahetatud eesmine stabikavarras. Läbisõit oli ka muidugi 170 k juba.
Eesmisi amordi tugilaagreid on vahetatud umbes viiel autol.

Üldiselt on Giulietta kõige mõistlikumate ülalpidamiskuludega Alfa, mida saab igapäevaselt kasutada. Ja see on vist samas õige alfisti jaoks igav :D

Käsikastiga esimese põlvkonna Giulietta eelis järgmiste põlvkondade ees on isikupärastamises. Tehase poolt ja ka muude tootjate juurest võimalik soetada erinevaid käigukanginuppe, pedaalikatteid, katuseraame, armatuurikatteid, velgi, keremanuseid (antud autol puuduvad küljelaiendid nt), esivõresid, peeglikatteid jne.

1.4 M-Air 125kW 6M kiirendus 0-100km/h on 7,8 sekundit, millest piisab liikluses suurema osa masinate eest ära sõitmiseks. 939 mudelitest on sama kiire 1750 TBi (7,7 sek) ja 3,2 JTS (7.0 sek). Teised jäävad aeglasemaks.

Kahtlemata on aga ka Giuliettal (nagu igal Alfal) miinuseid.
Esimesel põlvkonnal nt murdusid tagaluugijuhtmestikus sobimatu kaabli isolatsioonimaterjali tõttu kaablid ära. See viga tehase poolt parandati ja peaaegu igal esimese põlvkonna Giuliettal on need vahetatud. Samuti antud autol.
Kulukaim tujukas detail on M-Air moodul ehk muutuva klapiajastuse juhtplokk (tinglik seletus). Seda on vahetatud juba umbes 7 autol (nt PZU superkasko katab selle vahetuse 100%). Riknemise põhjusi võib otsida õli kvaliteedist.
3-4 generaatorit on läinud vahetusse. Autod on olnud nendel juhtumitel 5 aasta vanused.
Antennivõimendeid on vahetatud umbes 4-5 autol.
Käigukangi nuppudelt on mõnel autol lakki koorunud.
Õli vahejahutid on lekkinud ka umbes 10 masinal.

Mina ise olen sõitnud Giuliettaga üle kahe aasta ja olen kahtlemata rahul. Kasutuses on igapäevaselt neljaliikmelise pere autona.
Muutnud olen kahte asja - tagumise väljalaske püti asendasin toruga ja vahetasin riidest sisu Giulietta QV sisu vastu.
Salgamata aga ei jäta, et mõtted on juba mõnda aega Giulietta QV peal.

Re: Giulietta head ja vead?

#15
Ostsin Giulietta uuest peast ja praegu ees juba 100 000. Rahul, ptü-ptüi-ptüi :) Kõik toimib hästi ja auto on ilus. Versioon on muide siis 1.4 TB 125 kw ja automaatkastiga. Miinuseks siis see, millest on TopGearis vms kirjutatud ka - tal on DNA seadistused. Jah, D ehk sportrežiimis muutub ta täitsa metsikuks, N seisus aga nagu tavaline luukpära. Ehk siis kaks äärmust, millest kumbki võibolla 100% ei rahulda. Meeldib, et näiteks 159-l ei saanud midagi valida, aga lihtsalt kogu aeg oli väga hea. Roolitunnetus 159-l parem. Samas D teeb Giulietta jälle uskumatuks loomaks.
Ainus probleem, mis mul esile tuli ja tundub natuke müstiline - esirehvide sisemine serv kulub tugevalt. Selle ajaga on kaks rehvi just täiesti äärest täitsa ära söönud. Rehvimõõt standartne 225/45/R17. Sillastendis kaks korda käinud, kõik korras. Rehvirõhku kontrollin. Ainus asi, et rattaid välja pöörates on tunda, kuidas nad keeramisel kuidagi libisevad või hõõrduvad. Võibolla ringikeerates ja manööverdades läheb rehv kuidagi sellisesse asendisse, et sööb rehviserva? Nii et nõuks on nüüd osta kitsama profiiliga rehvid 205/50 ehk siis kaob see siseserva kulumise probleem ära. Müstika.
cron