Jah, kuid peale pika maanteotse tegemist, hakkas ta uuesti vähenema ja sai enamvähem paika selliseks nagu ta ennem oli.
Ning praegu pole külmaga startimisel enam seda anomaaliat olnud, et tikusb näit 0.1l võrra ülesse minutis. Isegi kui autot lased pikalt seista, et salong sees täiesti soe.
Ju siis toimus mingi loendurite reset vms.
Ahjaa, kas teil kellel veel 159 , on samamoodi 0.5C tempi erinevus kui vaadata tempi näitu multimeedia paneeli ekraani nurgas ja siis odomeetri ja spidoka vahel kuvatavas paneelis? Naljakas, jusktui Alfal oleks 2 eraldi andurit Aga jah, vahet pole mis temp on, alati on ühe näit 0.5C võrra erinev.
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#62Eile 159 ei käivitunud. Kuigi multimeeter näitas 11.89V. Kuid võimalik, et käivitamise hetkel läheb see madalamale ja ei suuda autot startida.
Uurisin juba netist mis akud sobivad (peal oli originaal Magneti Marelli aku, aastat 2011). Praegu on aasta 2019, seega suht impressive.
Igalpool soovitati 159'le asenduseks Varta Silver Dynamic E44 akut. Ning kes mu teise auto teemat teab, siis seal oli GTA'l aku läbi ja sai just see sama aku ostetud.
Varem on ka see olnud ja saab kiite.
Mõeldud tehtud.
159'l oli suht lihtne maha keerata akut. Panin siis uue Varta aku vahele ja kohe läks käima. Super. Siis mõtlesin, et kui näitab multimeetriga 12.0v (kui aku oli auto küljest maas), et äkki see vana 159 aku on piisav GTA'le....
jätkub... siin teemas
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... start=1185
Uurisin juba netist mis akud sobivad (peal oli originaal Magneti Marelli aku, aastat 2011). Praegu on aasta 2019, seega suht impressive.
Igalpool soovitati 159'le asenduseks Varta Silver Dynamic E44 akut. Ning kes mu teise auto teemat teab, siis seal oli GTA'l aku läbi ja sai just see sama aku ostetud.
Varem on ka see olnud ja saab kiite.
Mõeldud tehtud.
159'l oli suht lihtne maha keerata akut. Panin siis uue Varta aku vahele ja kohe läks käima. Super. Siis mõtlesin, et kui näitab multimeetriga 12.0v (kui aku oli auto küljest maas), et äkki see vana 159 aku on piisav GTA'le....
jätkub... siin teemas
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... start=1185
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#63Kuidas sul laadimisvõimalusega on? Aeg-ajalt laadides saaks akuprobleeme ära hoida.
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#64Ei ole sellist asja. Kuigi vahepeal mõtlesin, et ostan.
Leidsin ühe hea laadija, mis peaks suutma isegi surnud akut sügavalt laadida nii öelda.
Kuskil testis suutis 3.5v aku täis laadida. Ja mul oigi see GTA vana aku seal maal.
Kuid kuna see laadija maksis 63 eurot ja uus aku 87 eurot, siis otsustasin uue aku kasuks.
Leidsin ühe hea laadija, mis peaks suutma isegi surnud akut sügavalt laadida nii öelda.
Kuskil testis suutis 3.5v aku täis laadida. Ja mul oigi see GTA vana aku seal maal.
Kuid kuna see laadija maksis 63 eurot ja uus aku 87 eurot, siis otsustasin uue aku kasuks.
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#65Sul on nüüd mõnda aega kasutatud Alfa 159 diisel olnud. Palju km läbitud on ja kuidas ise hindad auto vastupidavust ja usaldusväärsust?
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#66Ütleks, et siiamaani on väga hästi ennast üleval pidanud. Kilomeetreid ei oska peast öelda hetkel, pole kodumail ja autoga sõitsin 14 päeva tagasi.
Võimalik, et mingi 7-8000km. Üks tagumine rattalaager on läinud vahetusse. Koos tööga 140 eurot. Ainuke, millest selle auto puhul puudust tunnen on normaalne automaatkast. Esivedu on so-so, eelistaks 4x vedu, kuna igapäevane ja talvekas.
Sisu ja elektroonika on hästi vastupidanud.
Võimalik, et mingi 7-8000km. Üks tagumine rattalaager on läinud vahetusse. Koos tööga 140 eurot. Ainuke, millest selle auto puhul puudust tunnen on normaalne automaatkast. Esivedu on so-so, eelistaks 4x vedu, kuna igapäevane ja talvekas.
Sisu ja elektroonika on hästi vastupidanud.
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#67Olen täheldanud, et mingist kiirusest alates 100km/h kandis hakkab rool õrnalt võbelema/vibreerima. Samas auto ise sõidab otse ja ei ole vibra.
Kas roolitotsad või midagi muud?
Kas roolitotsad või midagi muud?
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#68Võib-olla rumal küsimus, aga.. kas korralikus kohas veljed-rehvid oled üle vaadanud, et oleks täpselt paigas? Rehvid ka korras? Ühtlaselt kulunud ja puha?
Ma oma 159-ga kurtsin ka, et 130+km/h tuli värin sisse (vahetult peale rehvivahetust) ja leiti, et 0.5grammi oli vaja ühte kohta juurde panna. Värin läinud.
Teine värin tuli õõtsadest. Ja pesemata velg (sees pool sopp) on ka tekitanud värinat.
Kolmas tuli katkisest tagavedrust..
Ilmselt su masinal veel tundlikum see rool..
-muudetud-
Ahjaa- kontrolli, et kõik poldid oleks alles ja kinni.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#69Eile otsustas sõidu ajal juhipoolne aken enam mitte ukse seest ülesse sõita ...
Sai pandud tänaseks TRK'sse aeg tõstukivahetuseks. Öö elas üle musta kilekotiga, mis lõigatud akna jaoks parajaks.
Päris jube oli hommikul sõita liikluses. Kuskilt välja ei saanud sisuliselt pöörata, sest ei näinud üldse kas keegi sõidab nina eest minema või mitte.
Seega läbipaistev tugev koormakile on parem valik
Sai pandud tänaseks TRK'sse aeg tõstukivahetuseks. Öö elas üle musta kilekotiga, mis lõigatud akna jaoks parajaks.
Päris jube oli hommikul sõita liikluses. Kuskilt välja ei saanud sisuliselt pöörata, sest ei näinud üldse kas keegi sõidab nina eest minema või mitte.
Seega läbipaistev tugev koormakile on parem valik
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#70Slicer kirjutas: ↑25 Sept 2019, 18:05Eile otsustas sõidu ajal juhipoolne aken enam mitte ukse seest ülesse sõita ...
Sai pandud tänaseks TRK'sse aeg tõstukivahetuseks. Öö elas üle musta kilekotiga, mis lõigatud akna jaoks parajaks.
Päris jube oli hommikul sõita liikluses. Kuskilt välja ei saanud sisuliselt pöörata, sest ei näinud üldse kas keegi sõidab nina eest minema või mitte.
Seega läbipaistev tugev koormakile on parem valik
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is!
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#71Juhipoolse akna saaga lõpetuseks võib öelda seda, et see aknatõstuki viga polnud.
See sai samal päeval selgeks kui TRK's mul see tõstuk ära vahetati (sept. 2019) ja läksin autole järgi ning juba üleandmisel ei tahtnud ülesse liikuda... Suht kindel olin, et siis on probleem konkreetses nupus mis seda akent liigutab.
Täna siis võtsin selle paneeli ukse seest välja ja algosadeks. Mingi 5 minuti töö.
Seal oli 4 õhukest vasest kontaktplaadikest (4 akna nupu jaoks), mis nägid suht tuhmid välja. Lihvisin need liivapaberiga ära, lisaks siis piiritusega puhastatud ka seda pcb'd ja seda kummist katet mis pcb peale läheb. Panin kokku ja nagu arvata oli, liikus aken ilma tõrgeteta. Ei saa aru miks sellist tööd kohe TRK's juba toona ära ei tehtud.
Mul võttis kogu ettevõtmine 30 min aega. Aga muidu täiesti murevaba elu on olnud seni selle 159 ostust alates (2017.okt) ... 3xptüi!
See sai samal päeval selgeks kui TRK's mul see tõstuk ära vahetati (sept. 2019) ja läksin autole järgi ning juba üleandmisel ei tahtnud ülesse liikuda... Suht kindel olin, et siis on probleem konkreetses nupus mis seda akent liigutab.
Täna siis võtsin selle paneeli ukse seest välja ja algosadeks. Mingi 5 minuti töö.
Seal oli 4 õhukest vasest kontaktplaadikest (4 akna nupu jaoks), mis nägid suht tuhmid välja. Lihvisin need liivapaberiga ära, lisaks siis piiritusega puhastatud ka seda pcb'd ja seda kummist katet mis pcb peale läheb. Panin kokku ja nagu arvata oli, liikus aken ilma tõrgeteta. Ei saa aru miks sellist tööd kohe TRK's juba toona ära ei tehtud.
Mul võttis kogu ettevõtmine 30 min aega. Aga muidu täiesti murevaba elu on olnud seni selle 159 ostust alates (2017.okt) ... 3xptüi!
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#72Vahepeal sai ära käidud Eesti-Läti-Leedu tripil. Kokku 1300km.
Keskmine kulu oli kuskil 6.1L/100km. Auto pidas hästi vastu.
Sõidu ajal tiksus täis ka õli vahetuse service aeg ja Alfale kombeks hakkas spidoka kõrval oleval ekraanil vilkuma ja vilkuma see neetud tuli, et õlivahetuse aeg on käes.
Vajutan Menu nupule, et vilkumine järgi jääks... 5 seci vaikus ja vilgub jälle... ütleme nii, et Alfa Romeo insenerid võtavad seda õlivahetuse asja väga tõsiselt, et isegi auto kompuuter muutub kasutuks ja muud olulisemat infot on keeruline edaspidi vahetada. Geeniused!
Täna sai siis TRK's käidud vahetamas, homme Saaremaale minek. Järmgine vahetus 200000km peal juba (hetkel 185000 läbitud). Ise olen läbinud 3 aastaga kuskil 17000km alates soetamise hetkest. See 159 on küll seni olnud Alfa, kus vaja ainult õli peale valada Mitte, et ma kurdaks pigem meeldiv vaheldus vs eelmised/teised Alfad...
Ptüi x3!
Keskmine kulu oli kuskil 6.1L/100km. Auto pidas hästi vastu.
Sõidu ajal tiksus täis ka õli vahetuse service aeg ja Alfale kombeks hakkas spidoka kõrval oleval ekraanil vilkuma ja vilkuma see neetud tuli, et õlivahetuse aeg on käes.
Vajutan Menu nupule, et vilkumine järgi jääks... 5 seci vaikus ja vilgub jälle... ütleme nii, et Alfa Romeo insenerid võtavad seda õlivahetuse asja väga tõsiselt, et isegi auto kompuuter muutub kasutuks ja muud olulisemat infot on keeruline edaspidi vahetada. Geeniused!
Täna sai siis TRK's käidud vahetamas, homme Saaremaale minek. Järmgine vahetus 200000km peal juba (hetkel 185000 läbitud). Ise olen läbinud 3 aastaga kuskil 17000km alates soetamise hetkest. See 159 on küll seni olnud Alfa, kus vaja ainult õli peale valada Mitte, et ma kurdaks pigem meeldiv vaheldus vs eelmised/teised Alfad...
Ptüi x3!
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#73Kadestusväärne isend sul! Palju, palju kilomeetreid veel!
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#74Et teema väga igavaks ei kisuks, midagi peab tegema ka auto juures.. muidu nagu ei oleks päris Alfa vaid mingi Toyota, millega mõõdad ainult kilomeetreid
Siis sai esimene märk ära vahetatud koos selle kroomosaga.
Siis sai esimene märk ära vahetatud koos selle kroomosaga.
Re: Alfa Romeo 159 Ti 2.0JTDm Sportwagon - Slicer
#75Et teema väga igavaks ei kisuks, midagi peab tegema ka auto juures.. muidu nagu ei oleks päris Alfa vaid mingi Toyota, millega mõõdad ainult kilomeetreid
Siis sai esimene märk ära vahetatud koos selle kroomosaga.
Enne Pärast Võtsin uueks märgiks selle Giulia pealt tulnud märgi. Nüüd vist kõik Alfad selle uuenduskuuri läbinud embleemiga.
Tagumise koos sulguriga vahetasin 2018 suvel ära Seal veel vana stiiliga embleem. Aga kuna võimatu korraga vaadata mõlemat märki samaaegselt siis las olla
Siis sai esimene märk ära vahetatud koos selle kroomosaga.
Enne Pärast Võtsin uueks märgiks selle Giulia pealt tulnud märgi. Nüüd vist kõik Alfad selle uuenduskuuri läbinud embleemiga.
Tagumise koos sulguriga vahetasin 2018 suvel ära Seal veel vana stiiliga embleem. Aga kuna võimatu korraga vaadata mõlemat märki samaaegselt siis las olla