159 rehvide sisekülgedel on kaks võimalikku põhjust:
1. jooks on väljapoole viltu- eeldatavalt seda juba kontrolliti
2. puksid on väsinud ning rattad lääpa vajunud
esimese punkti osa on reguleeritav; teise punti vastu aitab pukside/õõtsade vahetus
Re: Suvaline pläma vol 2018
#242Üks võimalus jah nn lahkujooks, teiseks ratta kalle. Targad internetis kirjutavad aga, et on võimalik ees tiba reguleerida küll, ehk ülemised amordipüstaku poldid on märkimisväärselt väiksemad, kui augud keres, ehk sealt saad tõmmata amorti väljapoole ja all, ehk siis käändtelje kinnitus amordipüstakule on samuti suht suure "polt vs auk" erinevusega, pidi lausa 3-4mm laskma ratast kallutada.
Aegu ammuseid tagasi olin sama mure ees Ventoga, mida "ei saanud ka reguleerida" , aga püstaku aukudest sai piisavat, et kalded paika saada.
Aegu ammuseid tagasi olin sama mure ees Ventoga, mida "ei saanud ka reguleerida" , aga püstaku aukudest sai piisavat, et kalded paika saada.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Re: Suvaline pläma vol 2018
#243pmst kui amordipesal on suuremad avad, siis võiks spetsid seda ikkagi teada .. aga üldiselt jah-> õõtsadel on 159 puhul ruumi alt mõned mm painutada küll.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#244tagasi algse teema juurde-> näen juba kolmandat päeva hommikul ühte valget Giuliat... kus iganes ma ütlesin, et valge ei ole kohane ja ei lähe kohe mitte-> võtan absoluutselt kõik sõnad tagasi
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma vol 2018
#245Amordipüstakul on üleval fiksaatorpolt/varras/koonus, mis iganes selle täpne nimetus on ja see istub küll tihkel oma augus. Oletan, et see segab seda püstakut liigutamast mõned millimeetrid siia ja sinnapoole?!bnd kirjutas:Üks võimalus jah nn lahkujooks, teiseks ratta kalle. Targad internetis kirjutavad aga, et on võimalik ees tiba reguleerida küll, ehk ülemised amordipüstaku poldid on märkimisväärselt väiksemad, kui augud keres, ehk sealt saad tõmmata amorti väljapoole ja all, ehk siis käändtelje kinnitus amordipüstakule on samuti suht suure "polt vs auk" erinevusega, pidi lausa 3-4mm laskma ratast kallutada.
Aegu ammuseid tagasi olin sama mure ees Ventoga, mida "ei saanud ka reguleerida" , aga püstaku aukudest sai piisavat, et kalded paika saada.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#246jep nägin, kuid see kõva vedrustus sportlikumas reziimis... bs, tüüp isegi mitte ei katsetanud seda amortide seadistus nuppu seal DNA juures.kapa98 kirjutas:Kõik on seda kindlasti juba näinud?
Doug Demuro ja Stelvio Quadrifoglio: https://www.youtube.com/watch?v=zwaAfpo9cvs
Saab sättida vedrustuse normaalsemaks, ka dynamic ja race reziimis.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#248Kuidas sellist pilti teha ...valmarv kirjutas:Alfa beebimaastur https://www.alfaromeoworld.com/new-alfa-romeo-baby-suv/
Võtame Giulietta külgvaate jätame rattad ja kustutame kere.
Seejätel mahutame nende rataste vahele Stelvio vähendades ratastevahelist kere pikkust ja klaasitud osa kõrgus!
Saab ka nii et võtame Stelvio külgvaate paneme sinna alla suurendatud Giulietta rattad ja tõmbame katust pisut madalamaks
...
Re: Suvaline pläma vol 2018
#250Kas keegi oskab öelda kust saaks 159'le porimattide kinnitusi?
Neid pealmisi ümmargust plastist "mütse".
Või kuidas neid otsima peaks eBayst?
Neid pealmisi ümmargust plastist "mütse".
Või kuidas neid otsima peaks eBayst?
Re: Suvaline pläma vol 2018
#252Proovi ebays: alfa 159 floor mat clipSlicer kirjutas:Kas keegi oskab öelda kust saaks 159'le porimattide kinnitusi?
Neid pealmisi ümmargust plastist "mütse".
Või kuidas neid otsima peaks eBayst?
Re: Suvaline pläma vol 2018
#253Pilot Motorsis on pikemat aega üks punane Giulietta QV müügis, kas sellel on miskit viga või miks ta seisab seal? Läbisõit ka päris väike, selle aastaarvu kohta.
Re: Suvaline pläma vol 2018
#255156ga üle lamava politsei sõites kostub esisillast puuvankrit või nagisevate vedrudega voodit meenutav nagin. Nagin ei tundu olema metalne. Kust täpsemalt viga otsida? Amordi kinnituspuksid, õõtshoova puksid?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.