Re: Suvaline pläma Vol 2019

#196
on üldiselt teada, et neli gta-d peaks olema (2x147 + 156 sedaan ja sw), võib olla on vahepeal veel mõni tekkinud

see SW kusjuures oli üsna õnnetu olemisega, kui see siia jõudis; viimati nägin, siis oli juba kõbusam
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#199
Sportlikust huvist küsin...

159-l on elektriistmete korral mäludega iste vaid juhipoolne. Kui nüüd tellida UK-st juhiiste e. parempoolne iste, kas see siis normaalsele mudelile istub ilusti kõrvalistuja kohale (paremale poole), et siis mõlemad istmed oleks mäludega?

:shh:
--
Urmas

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#200
Arvan; proovinud ei ole...
Istme küljes on ilmselt ainult nupud, "mälu" on kuskil mujal. Ja sellel mälul on ükskõik, kumba kätt liiklus käib, tema mäletab ikka ainult ühe istme asendit. Ehk siis ei usu, et ainult istme vahetusega kahe istme asendeid mäletama hakkaks.

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#201
Tõenäoliselt ei ole see kohane ja ei lähe kohe mitte -> istme mälu control unit ise on seotud peeglite mäluga ja seeläbi kerekompuutriga, seega mõlemale poole mälude lisamine eeldaks ka uue kompuutri feikimist.

Istmemälul on küll eraldi control unit, kuid standalone süsteemi täiendav paigaldamine eeldaks olulist ümberehitust tehaseseadest.

võimalik oleks arvatavasti suurema nikerdamisega luua ühe cu alusel mälud mõlema istme jaoks (st vajutades klahvi lähevad paika mõlemad istmed ja peeglid).

BTW- oma kogemusest... kõrvalistuja istet 90% juhtudest ei reguleerita (minu senine väga pikaajaline kogemus väidab, et reguleeritakse istet vaid pikisuunas juhul, kui kaasreisijate pikkusevahe on ca üle 25 cm )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#203
alfahoolik kirjutas:
06 Aug 2019, 09:26
Isegi kui mälu töötab istme moodulis tekitaks selline asi arvatavasti CAN võrgus paanika.
kui iste can-ist isoleerida ja jätta täiesti eraldiseivalt toimima (st mälu töötab täiesti eraldiseisvalt ainult ühe istme jaoks), siis mitte :) sama ka juhul, kui dubleerida mälu signaal mõlemale istmele (selle jaoks vist ei oleks isegi vaja teist moodulit

aga selle ajaga mis sellsie süsteemi ehitamsiele kulub saaks mõne enamvähem heas korras auto restaureerida
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#205
ts kirjutas:
06 Aug 2019, 08:35
Tõenäoliselt ei ole see kohane ja ei lähe kohe mitte -> istme mälu control unit ise on seotud peeglite mäluga ja seeläbi kerekompuutriga, seega mõlemale poole mälude lisamine eeldaks ka uue kompuutri feikimist.

Istmemälul on küll eraldi control unit, kuid standalone süsteemi täiendav paigaldamine eeldaks olulist ümberehitust tehaseseadest.

võimalik oleks arvatavasti suurema nikerdamisega luua ühe cu alusel mälud mõlema istme jaoks (st vajutades klahvi lähevad paika mõlemad istmed ja peeglid).

BTW- oma kogemusest... kõrvalistuja istet 90% juhtudest ei reguleerita (minu senine väga pikaajaline kogemus väidab, et reguleeritakse istet vaid pikisuunas juhul, kui kaasreisijate pikkusevahe on ca üle 25 cm )
Unistada ju võis.. mul on just see, et kõrvalistet reguleeritakse nädalas mitu korda :) Kui laps ees istub, on iste maks. kõrgusel ja turvavööga sõltuvalt mugavalt sätitud. Täiskasvanu aga istuks peaga laes ja siis keritakse alla tagasi. Seepärast ma uurisin :)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#207
ts kirjutas:
06 Aug 2019, 09:45
alfahoolik kirjutas:
06 Aug 2019, 09:26
Isegi kui mälu töötab istme moodulis tekitaks selline asi arvatavasti CAN võrgus paanika.
kui iste can-ist isoleerida ja jätta täiesti eraldiseivalt toimima (st mälu töötab täiesti eraldiseisvalt ainult ühe istme jaoks), siis mitte :) sama ka juhul, kui dubleerida mälu signaal mõlemale istmele (selle jaoks vist ei oleks isegi vaja teist moodulit

aga selle ajaga mis sellsie süsteemi ehitamsiele kulub saaks mõne enamvähem heas korras auto restaureerida
Jah, see toimib juhul kui turvavöö, istme anduri vms signaalid ei jookse läbi mooduli. Eks peaks skeemi süvenema.
159 2.4 JTDm:
Pilt