Re: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm AT - ts
Postitatud: 12 Dets 2022, 14:33
Vahepeal siis oli mul maja ees pikka aega Shrödingeri Alfa. Kui sõidab siis on terve ja kui ei sõida, siis ei ole terve.
Ehk siis pikki retked sellega ette ei julgenud võtta. Siiani hästi ei julge - ma ei suuda välja mõelda, mis pagana jama see võis olla ja kuidas seda ennetada
1. kas võis olla, et midagi jäi pumbale ette ? - loogiline, kuna peale seda korda ei ole rohkem juhtunud ninh kui auto treilale ajada, siis võis vabalt eest ära tulla ...ebaloogiline kuna sellist asja, mis terve sõela ära ummistasid või siis kogu pealevoolu ära ummistasid ei tohiks seal olla
2. Pumba kaabeldus sai vett ja lohistas ära? Loogiline kuna oli niiske ilm jms - ebaloogiline kuna siis oleks kaitse kohe uuesti läbi läinud ning auto ei oleks korrakski tööle läinud
3. Mingi abs,iga seotud lühis - loogiline kuna kaks korda andis kiirusel alla, ebaloogiline kuna kolmas kord läks seistes läbi ning järgmisel päeval ei olnud enam viga alles. Lisaks sellele - vaatasin kõikvõimalikud- võimatud kaabelduskohad üle. Võimalikkuse plussiks räägib muidugi see, et varem on parem esimene abs andur ikaldunud ning tegemist on aktiivanduriga.
4. Kaitsmeploki mass - see on loogiline, kuna massiahela katkemise on üsna reaalne, et mass võetakse lähimast kohast , kuid kütusepump loogiliselt ei ole lähim massitarbija. Lisaks sellele vaatasin üle kogu kaitameploki ja seal ei olnud miskit imelikku.
5. Pumba relee lühis- loogiline, kuna on otseselt seotud kaitsega, ebaloogiline kuna relee voolutarve ei saa kuidagi kõikuda ning lühikese relee ei saa kuidagi ise terveks.
Seega jätkan seda loogikat, et kui ei ole jube ilm ka kella peale minek, siis sõidan 159'ga ja kui on siis igaks juhuks mitte. Selliseid kilomeetreid on juba mitmendat sadat tekkinud
Peaks panema omale õlivahetuse ja juhipoolse amordi ja vedru vahetuse aja kirja ja laskma uuesti abs'i kaabelduse üle vaadata (äkki on ikka mingi õli suutnud kuskilt kaabli läbi närida ja ma ise ei pääse sinna ligi lihtsalt
Ja teine asi veel - vaesed ajad on käes... mingi öö pani keegi autolt kaks numbrit rotti tekitades mulle uueks autoks Alfa Romeo 1'e
Raudselt mingi ... ma isegi ei tea mis autole oleks vaja numbreid 5 ja 6 või 9 ... ja vaevalt, et keegi need omale tordiküünaldeks võttis aga ... kes teab
Edit : raudselt on nüüd kuskil mingi vaesemehe S6
Ehk siis pikki retked sellega ette ei julgenud võtta. Siiani hästi ei julge - ma ei suuda välja mõelda, mis pagana jama see võis olla ja kuidas seda ennetada
1. kas võis olla, et midagi jäi pumbale ette ? - loogiline, kuna peale seda korda ei ole rohkem juhtunud ninh kui auto treilale ajada, siis võis vabalt eest ära tulla ...ebaloogiline kuna sellist asja, mis terve sõela ära ummistasid või siis kogu pealevoolu ära ummistasid ei tohiks seal olla
2. Pumba kaabeldus sai vett ja lohistas ära? Loogiline kuna oli niiske ilm jms - ebaloogiline kuna siis oleks kaitse kohe uuesti läbi läinud ning auto ei oleks korrakski tööle läinud
3. Mingi abs,iga seotud lühis - loogiline kuna kaks korda andis kiirusel alla, ebaloogiline kuna kolmas kord läks seistes läbi ning järgmisel päeval ei olnud enam viga alles. Lisaks sellele - vaatasin kõikvõimalikud- võimatud kaabelduskohad üle. Võimalikkuse plussiks räägib muidugi see, et varem on parem esimene abs andur ikaldunud ning tegemist on aktiivanduriga.
4. Kaitsmeploki mass - see on loogiline, kuna massiahela katkemise on üsna reaalne, et mass võetakse lähimast kohast , kuid kütusepump loogiliselt ei ole lähim massitarbija. Lisaks sellele vaatasin üle kogu kaitameploki ja seal ei olnud miskit imelikku.
5. Pumba relee lühis- loogiline, kuna on otseselt seotud kaitsega, ebaloogiline kuna relee voolutarve ei saa kuidagi kõikuda ning lühikese relee ei saa kuidagi ise terveks.
Seega jätkan seda loogikat, et kui ei ole jube ilm ka kella peale minek, siis sõidan 159'ga ja kui on siis igaks juhuks mitte. Selliseid kilomeetreid on juba mitmendat sadat tekkinud
Peaks panema omale õlivahetuse ja juhipoolse amordi ja vedru vahetuse aja kirja ja laskma uuesti abs'i kaabelduse üle vaadata (äkki on ikka mingi õli suutnud kuskilt kaabli läbi närida ja ma ise ei pääse sinna ligi lihtsalt
Ja teine asi veel - vaesed ajad on käes... mingi öö pani keegi autolt kaks numbrit rotti tekitades mulle uueks autoks Alfa Romeo 1'e
Raudselt mingi ... ma isegi ei tea mis autole oleks vaja numbreid 5 ja 6 või 9 ... ja vaevalt, et keegi need omale tordiküünaldeks võttis aga ... kes teab
Edit : raudselt on nüüd kuskil mingi vaesemehe S6