Page 1 of 3

147 Twin Spark

Posted: 09 Sep 2008, 15:40
by tiutots
Kas auto on oma hinda väärt ja mida peaks tema ostmisel eriti tähelepanelikult jälgima? Kui palju sellise keskmine küttekulu on?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

147 Twin Spark

Posted: 09 Sep 2008, 16:16
by Luman
tiutots wrote:Kas auto on oma hinda väärt ja mida peaks tema ostmisel eriti tähelepanelikult jälgima? Kui palju sellise keskmine küttekulu on?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mine küsi proovisõitu ja siis ütle meile, kas auto on sinu jaoks seda hinda väärt.

1.6 liitrise mootoriga auto ei saa just eriti palju kütust võtta. On seal väga suur vahe, kas ta võtab 6 või 6,5 liitrit sajale?

Üldiselt pooldan arvamust, et tasuks osta autot mitte kütusekulu ega jääkväärtust.

Piltidelt näeb muidu viisakas välja, mine proovima, kui meeldima hakkab, uuri ajalugu ja lase kuskil pädevas kohas üle vaadata. Ning kui kõik meelepärane, siis pole muud kui ära osta.

147 Twin Spark

Posted: 09 Sep 2008, 16:32
by ts
Luman wrote:1.6 liitrise mootoriga auto ei saa just eriti palju kütust võtta. On seal väga suur vahe, kas ta võtab 6 või 6,5 liitrit sajale?


:mrgreen:

Luman-> Sa unustad, et tegu ei ole jaapani ökopunniga (mootori tööreziimid ja konstruktsioon )



--------------------------------------------------------------------------------



AR 16V mootorite keskmise kütusekulu vahe on umbes 0,7 liitrit (1,6 eco vs 2,0 selespeed... 8,2 vs 8,9l-100le)-> seega kütuse pärast ei ole küll mõtet väiksemat mootorit valida



isiklik soovitus-> uuri seda (kui värv ja kast sobivad) http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1822



Üldist alfa ostu puhul-> auto ajalugu on a must be -> eriti kui on tegu "uute alfadega". Nimelt on need väga kapriissed kehva hoolduse suhtes :wink: seega soovitaks osta auto kas käest või siis pädevast kohast (Sinistra666 on teatavasti TRK-st tuntud Ranno 8) )



See, kui esimese hooda tundub, et 74k juures on kuumaks palju väiksem ja ägedam võib hilisemalt mitmete tuhandetega ühe kuu jooksul kurjalt kätte maksta (juhul, kui pead hoobilt kõik hooldused tegema või siis lausa kümnetega eriti kehval juhul, kui rihm saba annab)



Kontroll-> kõik asjad, mille jaoks on autos nupp peavad toimima! Õli ei tohi olla must! Lisaks siis tavapärane (mõlgid, kolinad jms) ja seejärel siis tehniline kontroll



Müüjast-> antud platsil korra käidud ning erilist usku nendesse ei tekkinud... võibolla on asi minus aga tehnilise poole küsimustele vastamisega oli neil probleeme (samuti ka autode päritolu selgitamisega-> konkreetne isend on küll ilmselt sinna vahetuskaubaks jäetud, seega ehk on infot rohkem võimalik saada)

Küll aga kahtlustaks, et auto vahetus on tingitud millestki muust, kui lihtsalt tüdimusest või mingi tähtaja saabumisest (kui tähelepanelikult vaatad, siis on autol Enter'i kleeps... seega on tegu olnud firma kasutuses oleva autoga-> senisest kasutamisest saad pildi enamvähem ette juba sellega kas raamatud on kaasas või mitte)

147 Twin Spark

Posted: 09 Sep 2008, 17:06
by Sinistra666
antud auto on auserist uuena ostetud, nii kaua kuni mina seal tööl olin siis oli ta ühe omaniku käes, kes ta umbes 60-70 tuhandese läbisõidu juures mingisugusesse autoesindusse uue auto sissemakseks andis. Peale seda minul antud autoga kokkupuude puudub. Kuni sinnamaani oli tegemist suht hästi hoitud ja korralikult hooldatud masinaga. Aga kui ostusoov on olemas tassi see punane putukas TRK-sse ja vaatan auto üle ning ütlen kas kannatab osta või mitte.

147 Twin Spark

Posted: 09 Sep 2008, 17:20
by tiutots
mis see TRK on? :oops:

lähen täna seda platsile kiikama



ega neid 2,0 mootoriga ka pole eriti pakkuda, mis on, on automaatkastiga aga tahaks manuali.

147 Twin Spark

Posted: 09 Sep 2008, 17:29
by ts
TRK-> next best thing esinduse kõrval (enne uut esindust oli isegi parem 8) )



Asukoht Pirni tn 5 Tallinn...



koduleht www.trk.ee



P.S. peale esimest osa-> ehk siis garantii lõppedes muutubki asi kahtlaseks (seda enam, et hooldusraamatut vist kaasa ei anta)

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 11:51
by tiutots
oskate öelda, mis hinnaga saaks kätte 147 Twin Spark´i küünlad?

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 12:49
by Tamps
Helista TRK'sse, kindlasti oskavad sulle hinda öelda :)

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 12:52
by tiutots
mulle lissalt üritatakse selgeks teha (nad ei oma AR-d, pole ka kunagi omanud), et selle auto ülalpidamine on rahakotile vägagi kulukas, toodi näide, et isegi Twin Sparki küünlad maksavad kolm korda rohkem kui Caddy omad, caddy omad 170, Sparki omad pidavat olema 500.- krooni.



Kuda teile, selle sõiduki omanikele see asi tundub??

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 12:54
by ts
:roll:



umbes 2000.- kogu komplekt (8 irdium/plaanitnumküünalt)



võin küll eksida -> suuremad on suurusjärk 350, väiksemad 180.- per tükk (NGK omad siis...)

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 12:58
by Tamps
TS.. sul on täitsa õigus, umbes nii nad maksavad jah ja peavad ju oluliselt kauem ka vastu, ehk siis vahetusvälp on 120000 km tagant:)

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 13:15
by Luman
tiutots wrote:mulle lissalt üritatakse selgeks teha (nad ei oma AR-d, pole ka kunagi omanud), et selle auto ülalpidamine on rahakotile vägagi kulukas, toodi näide, et isegi Twin Sparki küünlad maksavad kolm korda rohkem kui Caddy omad, caddy omad 170, Sparki omad pidavat olema 500.- krooni.

Kuda teile, selle sõiduki omanikele see asi tundub??
Leiti ka nüüd auto millega...

Näiteks lada klapid olid vist mingi paarkend eeku tükk, vaevalt et selle vastu isegi Caddy saab.

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 13:15
by ts
Tamps wrote:TS.. sul on täitsa õigus, umbes nii nad maksavad jah ja peavad ju oluliselt kauem ka vastu, ehk siis vahetusvälp on 120000 km tagant:)


taustaks veel-> tavalisi küünlaid ei ole soovitatav kasutada süsteemidel, kus pool istub otse küünla. Kuna vanad küünlad hakkavad "tagasi peksma" on tõenäosus, et vahetad küünla ja pooli korraga ära.



Seega long-life küünla puhul säästad neli-viis vahetuskorda ning vähendad võimalust, et süütepool viga saab :wink:

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 13:24
by E.T.
lisaks jaga see 2000 eeksu 4-ga ja sad caddy küünla hinna...



PS! alfa pole ainus longlife kasutaja, see on levinud coilpackiga koos kõikjale. tõsi - alfal sähvib 4 sil peal 8 sparki.

147 Twin Spark

Posted: 10 Sep 2008, 13:49
by ts
E.T. wrote: alfal sähvib 4 sil peal 8 sparki.


:mrgreen: minumeelest ikka spark sähvib üksi 4 silindrilise Alfa peal :mrgreen:



Sry4OT :oops:



aga jah-> kõigile mitme pooliga sõidukitele (hoolimata margist) on sügavalt soovitatav kasutada long-life küünlaid :wink: