Mõtlesin, et teen ka oma uuest, nüüdseks mõned kuud sellega sõitnud autost teema.
Vigu siiani pole, nii et lasin väikse facelifti teha, mitte küll uue bumperi ostes vaid kiletades petab ära küll.
https://1drv.ms/u/s!Apj745844wRVhMhBttW ... g?e=gaJklG
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#2Üks asi ikkagi on mille kallal vinguda. Tahaks, et teeks natuke kurjemat häält
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#3Sul on pilt peidus kuskil parooli taga
kurjema hääle jaoks on teatavasti kaks varianti :
1. kas paigaldada sellel eesmärgil konstrueeritud väljalaskesüsteem või
2. installeerida mõned augud olemasolevasse trakti
kurjema hääle jaoks on teatavasti kaks varianti :
1. kas paigaldada sellel eesmärgil konstrueeritud väljalaskesüsteem või
2. installeerida mõned augud olemasolevasse trakti
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#5Naiss!
Vaata, et käest ära ei lähe. Varsti on vaja uut kolmnurga sisu, sest vana enam ei sobi
Vaata, et käest ära ei lähe. Varsti on vaja uut kolmnurga sisu, sest vana enam ei sobi
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#6Juba seda bumperit tehes oli mõte et teeks iluvõre horisontaalsed ribad matt mustaks
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#7Kas keegi teab, kas see 1,8 turbo mootor on kuigivõrd sama või sarnane selle 1,75 TBi-ga mida 159-l ja 939-l kasutatud on? 173 kW vs. 147 kW teeb pisut kadedaks...
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#8Ma tean, et seda 159 oma saad tuuninguga võimsamaks aga siit hoopis küsimus, kas Giulietta mootorit on võimalik tuunida, et ajaks selle numbri heameelega 200kw peale ?
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#9Kui seda saiti https://www.celtictuning.co.uk/services ... t3-content uskuda, siis saab. Selliseid tuunijaid peaks ka Eestis mitu olema. Üks oli ES Racing, siin teemas http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... 36&t=20852 juttu. Viljar Mäesepp peaks ka oskama. Vt. https://www.vkmmotors.ee/chip-tuning/kataloog/
Viimati muutis Pezzi, 19 Juun 2019, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#10ooo see tuuning lubab 219 kw kui tehtud, pole paha, pole üldse paha
Pezzi kirjutas: ↑19 Juun 2019, 14:20Kui seda saiti https://www.celtictuning.co.uk/services ... t3-content uskuda, siis saab. Selliseid tuunijaid peaks ka Eestis mitu olema. Üks oli ES Racing, siin teemas http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... 36&t=20852 juttu. Viljar Mäesepp peaks ka oskama.
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#11Uurin, äkki teate, et kui paigaldada Giuliettale see summuti http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6332.html, kas on Eestis legaalne? Seal kirjas, et enamus euroopa riikides ei ole tänavalegaalne?
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#12Meil ei ole legaalne
St võid paigaldada aga enne ülevaatust pead tagasi vahetama
St võid paigaldada aga enne ülevaatust pead tagasi vahetama
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#13see küll jama, aga siis keskmine toru lihtsalt sirge tühi toru panna, see ikka lubatud, kuigi ma ei tea, kui palju see häält mõjutab, tahaks natuke ikka lärisevamat häält saada
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#14Enda kogemusest, siis keskmine otseläbi toru üksinda häält eriti palju ei muutnud, kõrgetel pööretel natuke võib olla oli lärisevam aga mitte oluliselt.
Peale tagumise otseläbi püti paigaldust muutus heli juba tuntavalt. Kui on soov saada lärisevam saund, siis tuleb nii keskmine kui viimane pütt sportlikuma vastu vahetada, kuna see originaal viimane pütt summutab ka keskmise otseläbi toru paigaldamisega seda heli piisavalt, et jääda ikkagi pigem vaiksema poolseks, kui lärmakaks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Giulietta QV 1.8 173kw
#15Milline see tagumine pütt võiks olla, midagi Ragazzoni valikust?
Alfa Romeo 33 kirjutas: ↑19 Aug 2019, 07:51Enda kogemusest, siis keskmine otseläbi toru üksinda häält eriti palju ei muutnud, kõrgetel pööretel natuke võib olla oli lärisevam aga mitte oluliselt.
Peale tagumise otseläbi püti paigaldust muutus heli juba tuntavalt. Kui on soov saada lärisevam saund, siis tuleb nii keskmine kui viimane pütt sportlikuma vastu vahetada, kuna see originaal viimane pütt summutab ka keskmise otseläbi toru paigaldamisega seda heli piisavalt, et jääda ikkagi pigem vaiksema poolseks, kui lärmakaks.