Auto on 2001 147 1.6 eco ja kokkuhoiu mõttes on sellel kasutusel esipidurikettad, mis on ilma jahutusribideta. Ehk näevad välja sellised nagu tagakettad.
Kuna autot on plaanis mannergulaadse ringrajamasinana kasutada, oleks hea, kui pidurid liiga kuumaks ei läheks.
Selge on see, et jahutusega ketas otse peale ei mahu, kuna piduri supporti raam on selline, et ketas sinna vahele ei lähe. Üritasin elcats kataloogist uurida piduri supporti raami koode, kuid ei leidnud neid sealt üles.
Ehk lihtne küsimus, et mida on vaja, et saaks kasutada ventileeritavaid kettaid. Vaja on kindlasti supporti raami. Võib-olla on support ka teine.
Kas supporti raami kinnitus on sama või on eco puhul ka ratta rumm ja selle kinnitused teistsugused?
Kui kellelgi on ventileeritavate ketastega esipidureid pakkuda või teab, kellel on, siis see info oleks igati abiks.
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#2Supportid on samuti erinevad - Sul on vaja suurema mootoriga aparaadi küljest kõike, mis supporti kinnitusest edasi tuleb
Pmst siis kettad, supportikinnitus ja support.
Igaks juhuks 100% ei väida aga 156 ja 147 peaks kasutama enamvähen sama kinnitust.
Püstakud peaks olema identsed(aga tasuks korra kontrollida)
Eriti hea oleks muidugi see, kui saad terve komposti mingi auto alt
Pmst siis kettad, supportikinnitus ja support.
Igaks juhuks 100% ei väida aga 156 ja 147 peaks kasutama enamvähen sama kinnitust.
Püstakud peaks olema identsed(aga tasuks korra kontrollida)
Eriti hea oleks muidugi see, kui saad terve komposti mingi auto alt
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#3Olles selle teema ühe saabiga üle elanud siis võta ketast kui kulumaterjali
ja investeeri pigem klotsidesse ja piduri vedelikku ja tee tuulutuskanalid esimestesse ratta koobastesse.
iseasi on see kas need konkreetsed kettad on odav letikaup ja kas nendele suportitele saab klotse.
ja investeeri pigem klotsidesse ja piduri vedelikku ja tee tuulutuskanalid esimestesse ratta koobastesse.
iseasi on see kas need konkreetsed kettad on odav letikaup ja kas nendele suportitele saab klotse.
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#4odavad kettad olid mingi 20 raha ringi per tükk (kõige odavamad vist 15 isegi aga need viskavad kindlasti juba enne alla panekut), klotsidega oli veidi keerulisem -> värvilisi ega DS klotse sellele ei ole (kõrvadega klotsid jahutusega ketastele on olemas).
Ma kahjuks ei suuda enam meenutada, kellel olid pakkumises keskelt lõhega klotsid (zimmermann äkki?) mingi 40 raha ringi (sellest paremat ei saa )
Ma kahjuks ei suuda enam meenutada, kellel olid pakkumises keskelt lõhega klotsid (zimmermann äkki?) mingi 40 raha ringi (sellest paremat ei saa )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#5Enne oli jutt vaja ära lõpetada, kuna itimees hakkas oma arvutihooldusest tekkinud viga parandama - nimelt keeldub arvuti ID-kaarti lugemast! Tundub, et tööle ikkagi ei saand
Piduriklotsid tuleb vaadata midagi "reissingu" seeriast siis nad ka kestavad ...
vbl. ette panna 147 /156 2,0l pidurid, (kuhu sobiks odavuse pärast 15" velg) sellele on äkki klotse rohkem saada
Me panime saab 900-le 9-5 pidurikettad ja suportid ... ja vist olid EBCklotsid
Kettaid tuli tihedamini vahetada, kui klotse
Piduriklotsid tuleb vaadata midagi "reissingu" seeriast siis nad ka kestavad ...
vbl. ette panna 147 /156 2,0l pidurid, (kuhu sobiks odavuse pärast 15" velg) sellele on äkki klotse rohkem saada
Me panime saab 900-le 9-5 pidurikettad ja suportid ... ja vist olid EBCklotsid
Kettaid tuli tihedamini vahetada, kui klotse
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#6Nagu mainitud - jahutusega on kõiki saada (nii ferodo, kui ebc kõiki sarju)
Tegelikult oleks muidugi mõistlik võtta kuskilt kogu 2,0 püstakud - kui alumiiniumkahvliga leiaks, siis oleks ka auto nõks kergem)
Trk-s nt oli üks 156 jts tükkidena pakkuda
Sinna leiaks juba ka groovitud ja puuritud kettad
EDIT: jahutuseta kettaga on see probleem, et kuna raceing klotsid tekitavad natuke liiga suurt temperatuuri, siis kipuvad kettad kiirelt kõveraks minema
Tegelikult oleks muidugi mõistlik võtta kuskilt kogu 2,0 püstakud - kui alumiiniumkahvliga leiaks, siis oleks ka auto nõks kergem)
Trk-s nt oli üks 156 jts tükkidena pakkuda
Sinna leiaks juba ka groovitud ja puuritud kettad
EDIT: jahutuseta kettaga on see probleem, et kuna raceing klotsid tekitavad natuke liiga suurt temperatuuri, siis kipuvad kettad kiirelt kõveraks minema
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#7Sobib ka vähe kõvem n.ö. tänavaklots.
https://ecat.ferodoracing.com/car-tunin ... ds/FDS1052
järgi võiksid ka 1.6 88kw pidurid sobida.
Eks uurin. Tänan kaasamõtlemast.
Kettaks sobib ilma puurimata ja soonestamata ketas. Selle pragunemise tõenäosus on kõige väiksem. Klots kulub kiiresti pikema sõidu puhul niigi.
Vahetan hetkel piduritorusid, esimese parema ratta toru on ikka päris karmilt peidus. Eks nende piduritorude vaetamine on alati üks peavalu.
https://ecat.ferodoracing.com/car-tunin ... ds/FDS1052
järgi võiksid ka 1.6 88kw pidurid sobida.
Eks uurin. Tänan kaasamõtlemast.
Kettaks sobib ilma puurimata ja soonestamata ketas. Selle pragunemise tõenäosus on kõige väiksem. Klots kulub kiiresti pikema sõidu puhul niigi.
Vahetan hetkel piduritorusid, esimese parema ratta toru on ikka päris karmilt peidus. Eks nende piduritorude vaetamine on alati üks peavalu.
Re: 147 jahutuseta esiketta vahetamine jahutusega ketta vastu
#8EBC-l on kõvem tänavaklots pakkuda - sellel lingil mis siia panid on jahutusega ketta klotsid pilt (jahutusega kettal on üks klots ülemiste kõrvadega, jahutuseta kettal peaks ole a mõlemal klotsid kõrvad allpool https://www.ladu24.ee/alfa+romeo-varuos ... dur-brembo
Vaata igaks juhuks enne tellimist olemasolevad klotsid üle - ma ise olen korra sellesse ämbrisse astunud )
Vaata igaks juhuks enne tellimist olemasolevad klotsid üle - ma ise olen korra sellesse ämbrisse astunud )
Tegelikult ma olen normaalne....