166 elektri müsteerium.
Posted: 15 Sep 2008, 13:12
Tere taas.
Nüüd siis probleem järgmine: Ühel heal hommikul aku tühi, sai siis krokodillidega teiselt autolt särtsu võetud, millepeale masin jälle töötas.
järgmine hommik jälle aku tühi... selge, juu on see aku oma aja ära elanud. Selle peale sai teine aku peale tõstetud, ning sõit jätkus. Õhtul mõtlesin, et lähen ja proovin igaks-juhuks veel käivitada... ja ma ei kahelnud asjata... aku oli tühi. Mingi asi sööb akut seistes. Näppisin kõik salongivalgustid üle, nendega oli ok. Olgu, mõtlesin ma, ning panin vana aku ööseks laadima, et hommikul elektriku juurde sõita. Olin veel nii korralik, et võtsin auto peal oleval akul otsad lahti, siis hommikul lihtsam vahetust teha. Hommikul läksin ma rõõmsalt oma laetud akuga pagassi juurde kus on aku koht. Panin aku maha, et võtmega pagass lahti teha, aga kae imet, ei tule lahti... selge pagassi avamiseks on tarvis elektrit, aga ma ju võtsin eelmine õhtu akul juhtmed maha. Hetkeks oli suht tühi tunne(vihma hakkas ka sadama). Lõpuks mõtlesin välja. Õnneks on 166 varustatud suusaauguga tagaistmes ! Tegin tolle lahti ning pugesin käsi ees pea järgi sealt salongi kaudu sisse. Siis avastasin, et ma ei näe midagi ja hakkasin tagasi tõmbama ennast, aga kiilusin kinni... sisuliselt olin käe ja peapidi pagassi kinni jäänud. Hingasin sügavalt sisse-välja ja hakkasin vaikselt proovima sealt väljumist ...10min. pärast sain mingi imega pagassist välja ! Nüüd kui väljumistehnika oli selge, võtsin mobla, et sellega pagassi seest valgustada, ning tõstsin näpuotstega akule juhtmed peale. Oh seda rõõmu, sain pagassi lahti ja vahetasin akud ära.
Käivitasin auto, et sõitma hakata... mille peale selgus järgmine: mootoril piiraja peal, üle 1000 pöörde ei lase... siit ka küsimus: Mida see tähendab ?
Nüüd siis probleem järgmine: Ühel heal hommikul aku tühi, sai siis krokodillidega teiselt autolt särtsu võetud, millepeale masin jälle töötas.
järgmine hommik jälle aku tühi... selge, juu on see aku oma aja ära elanud. Selle peale sai teine aku peale tõstetud, ning sõit jätkus. Õhtul mõtlesin, et lähen ja proovin igaks-juhuks veel käivitada... ja ma ei kahelnud asjata... aku oli tühi. Mingi asi sööb akut seistes. Näppisin kõik salongivalgustid üle, nendega oli ok. Olgu, mõtlesin ma, ning panin vana aku ööseks laadima, et hommikul elektriku juurde sõita. Olin veel nii korralik, et võtsin auto peal oleval akul otsad lahti, siis hommikul lihtsam vahetust teha. Hommikul läksin ma rõõmsalt oma laetud akuga pagassi juurde kus on aku koht. Panin aku maha, et võtmega pagass lahti teha, aga kae imet, ei tule lahti... selge pagassi avamiseks on tarvis elektrit, aga ma ju võtsin eelmine õhtu akul juhtmed maha. Hetkeks oli suht tühi tunne(vihma hakkas ka sadama). Lõpuks mõtlesin välja. Õnneks on 166 varustatud suusaauguga tagaistmes ! Tegin tolle lahti ning pugesin käsi ees pea järgi sealt salongi kaudu sisse. Siis avastasin, et ma ei näe midagi ja hakkasin tagasi tõmbama ennast, aga kiilusin kinni... sisuliselt olin käe ja peapidi pagassi kinni jäänud. Hingasin sügavalt sisse-välja ja hakkasin vaikselt proovima sealt väljumist ...10min. pärast sain mingi imega pagassist välja ! Nüüd kui väljumistehnika oli selge, võtsin mobla, et sellega pagassi seest valgustada, ning tõstsin näpuotstega akule juhtmed peale. Oh seda rõõmu, sain pagassi lahti ja vahetasin akud ära.
Käivitasin auto, et sõitma hakata... mille peale selgus järgmine: mootoril piiraja peal, üle 1000 pöörde ei lase... siit ka küsimus: Mida see tähendab ?